Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-16, 21:34
  #1
Medlem
har 100x10mg anavar BD.

Har läst lite på diverse poster att 10mg BD är överdoserade 12-13mg.

men kommer utgå ifrån att de är 10mg.

tänkte köra 4v kur på 30mg ED anavar i samband med effedrine.

ålder: 22
längd: 197
vikt: 96 KG
bf: 15%
tränat seriöst 1,5år , senaste halvåret har varit periodare, ej stabil upgång.

ute efter sänka BF , få synligare konturer. inte ute efter massiv bulkning.

med tanke på att de min första kur så vet jag inte hur min kropp kommer reagera till AAS . jag har stackat up med nolva o diverse PCT som jag kommer säkerligen använda.

på nästan alla poster angående anavar här på flashback så har folk rekommenderat att köra 40mg i 6v . om fallet skulle vara så, ska jag beställa in mer tabs för en sådan kur eller ska jag pröva detta som jag lagt ut nu.

Synpunkter ang denna kur uppskattas jag är öppensinnad så jag älskar all former av kritik.
Citera
2008-06-16, 21:41
  #2
Medlem
Låter nice håll tråden uppe och kom med så mycket före och efter information + bilder som möjligt. Hoppas det går bra.
Citera
2008-06-16, 22:04
  #3
Medlem
Ska börja köra hårt nästa vecka =) kommer uppdatera så småningom

hoppas jag får mer synpunkter innan jag kör.
Citera
2008-06-16, 22:33
  #4
Medlem
Lite beroende på vad du väntar dig så är 4 veckor i mina ögon ganska kort på anavar. Du hinner inte känna av sådär fasligt mycket då det tar en liten stund. Men lite hårdare i kroppen och snabbare återhämtning lär du märka ganska omgående.
Citera
2008-06-16, 23:17
  #5
Medlem
Tack celltech , vad är rekommenderad kur enligt dig?

Hur ska man ta 3x 10mg tabsen, dela up det under dagen? isåfall när?
__________________
Senast redigerad av iceroot 2008-06-16 kl. 23:24.
Citera
2008-06-16, 23:26
  #6
Medlem
Varför ska du deffa på din första kur? Du kommer knappast förlora mycket muskler med tanke på utgångsläget. Om jag skulle använda steroider så skulle jag hellre använt dessa under en strikt bulk om formen är viktig.
Citera
2008-06-17, 09:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iceroot
Tack celltech , vad är rekommenderad kur enligt dig?

Hur ska man ta 3x 10mg tabsen, dela up det under dagen? isåfall när?

Detta ar endast personliga asikter (sitter pa en dator med eng tang.bord for ovrigt) men kortare an sex veckor pa var kanns valdigt kort. Vet nagra som har kort 4v pa, 4v av upplagget med gott resultat for att minimera HPTA nedstangning osv sa det ar klart att nagot ger det ju. Det beror ju pa vad du soker saklart.
Personligen sa tycker jag kring 8 v i 40 mg/dag intervallet ar bra for okad styrka, aterhamtning, hardhet och lite muskler. Jag far inga upplevda biverkningar forutom trotthet efter v 5 sadar samt nagot forhojda varden, men ganska marginellt.
Men ar det din forsta sa tycker jag att 30 mg/dag i runt 6 veckor ar en utmarkt testperiod.
Citera
2008-06-17, 10:55
  #8
Medlem
Jag hade skitit i 30mg anavar i 4 veckor. Känns i mina ögon helt meningslöst.

Vanligt att man kör 40mg i 6v. Minst.
Det är en mild aas, med det menar jag inte att de är skit och är att leka med men 30mg i 4v är ändå i underkant.

Vissa gillar att dela upp intaget vissa inte. Vad gäller effekt så är de nog hugget som stugget. Kör du allt på en gång... När du tar dina övriga vitaminer osv kanske? Morgonen ex
Citera
2008-06-17, 22:06
  #9
Medlem
köp 60 till o kör 6 vckor, har du mera pengar kör 8 veckor, fast d e ju dock bara min syn på d hela.

och japp dina 30 mg ed räcker, kanske 20 till o med. prova med 20 istället o höj sen om det inte e "bra" för dig. Glöm ej kreatinet o grapejuicen

Mvh//SB
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback