2008-06-18, 14:21
Medlem
An0ns avatar
Om alla trodde han skulle bi så bra och hela hans karriär blev krossad av att han missade en straff är det ju väldigt synd faktiskt. Sverige skulle må väldigt bra av att ha en riktigt bra anfallare till i mitt tycke.
Citera
2008-06-18, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av An0n
Om alla trodde han skulle bi så bra och hela hans karriär blev krossad av att han missade en straff är det ju väldigt synd faktiskt. Sverige skulle må väldigt bra av att ha en riktigt bra anfallare till i mitt tycke.

Hans karriär tog inte slut pga. en straff, verkligen inte.
Den tog slut för att han aldrig hade tillräckligt mycket vilja och benägenhet för uppoffring. Han hade haft flera chanser att bättra på sig ...
Citera
2008-06-18, 14:44
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abandonallhope
Vågar man fråga om någon vet något om ungen som det snackades om på TV för en fem år sedan kanske (mer?), han var väl i 8-10 års åldern då men hade redan då fått erbjudanden av Barcelona och liknande tydligen? Han var i alla fall med på något TV program på TV4 vill jag minnas, också en sådan här talang som man inte hörde något av sedan. Eller jag kanske har för bråttom, han kanske fortfarande är väldigt ung?

EDIT: temat på programmet/avsnittet var för övrigt genier/talanger och det var även med en tjej (i samma ålder som fotbollsliraren ungefär) som läste gymnasiematte redan och en annan grabb som spelade shack.

Det avsnittet såg jag på fyran för max ett par dagar sen. Var väl en repris då. Minns dock inte vad han hette
Citera
2008-07-21, 19:34
Medlem
skrivit på för bw90, div4 i skåne.
gått ner i vikt, ser bättre ut..måste rusa till bussen utvecklar sne haj
Citera
2009-06-09, 19:16
Medlem
Possens avatar
Vad jag har hört så är det Flygares smak för spriten som har sabbat hans karriär. Har hört det från många håll. Har själv sett honom mitt på dagen på Lilla Torg i malmö lagom salongsberusad.
Citera
2009-06-09, 19:19
Medlem
Masingas avatar
Men seriöst, bumpa en meningslös tråd.
Citera
2009-06-10, 06:05
Medlem
Angående Tony så har jag hört att han är en spelräv som satt(kanske sitter igen/fortfarande) i skuld runt 100k. Ingen aning hur sant detta är men är väl inget som skulle förvåna.

Om straffen han brände så vill jag minnas att Niclas Kindvall inte vågade slå staffen, hans egna ord i "Blådårar".
Citera
2009-06-10, 17:03
Medlem
CocZs avatar
Har mött T.F under min aktiva fotbollskarriär. Inget speciellt (fotbollsmässigt) med honom just då. Han spelade i div. 2 när jag mötte honom om jag minns rätt.

Han hade en stor mun och spelade jävligt fult, vilket ledde till att vi bråkade under matchens gång och att han skulle "plocka mig" efter matchen. Givetvis var det skitsnack från spelaren som inte presterade ett skit under flera år.
Citera
2009-07-26, 23:06
Medlem
JAg har fått uppfattningen att T.F precis som Zlatan var supertalang redan i unga år.

Båda fick uppleva pressen, både från sig själv och från omgivningen att vara en lovande taland och ett framtidslöfte. Zlatan är en helt annan spelare än T.F och de utvecklades olika.
Zlatan med sina enorma krav på sig själv var ytterst nära att sluta....han meddelade tom sina tränare att han skulle lägga av. De kloka tränarna lyckades dock övertala honom.
T.F hade även han press på sig, men den största orsaken till att han misslyckades var att han inte utveckaldes. Ingen kunde ta tillvara hans talang.
Citera
2009-07-27, 02:45
Medlem
BSGs avatar
Inte säker men tror Tony Flygare spelade enn eller två säsonger i Assyriska FF.
Citera
2009-07-27, 15:54
Medlem
rosenqvists avatar
Låter som en skön lirare det där, säckar ihop totalt efter en straffmiss, aj aj.
Citera
2010-08-20, 00:06
Medlem
Vad jag fått höra är han med i ett gäng nu förtiden och bötfäller folk till höger och vänster och terroriserar dem med hotelser om både det ena och det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in