Citat:
Jag förstår vad du menar. Jag menar mer att det är svårt att hela tiden komma till nya länder där man spelar en annan fotboll än i föregående land men ändå klara omställningen och leverera. Det tycker jag är en stor bedrift av Zlatan. Jag tror faktiskt inte att Ronaldo och Messi skulle klara det. Messi är ju faktiskt oduglig i PSG.
Nå väl vi får hänga med och se vad framtiden ger. Tror du på Zlatan i Allsvenskan?
Nå väl vi får hänga med och se vad framtiden ger. Tror du på Zlatan i Allsvenskan?
Håller med dig angående Messi. Han är dessutom långt efter bäst före datum numera. Kanske han klarat det bättre för 3-4 år sen, det fick vi aldrig veta. Och då blir han som du mycket riktigt påpekar en One club Wonder.
R7 är jag mer kluven till då han bevisat sig i flera olika ligor.
Eftersom jag är en nostalgiker av rang, hade jag önskat mig en Zlatan som avslutade i MFF. Gärna med en flygare som gör gästinhopp i någon jippomatch. Nu kommer det uppenbarligen inte ske.
Resultaten på flera plan i Milan kommer vara avgörande för Zlatans vara eller icke vara i allsvenskan. Hur tung roll kommer han spela, får han rubriker etc. Fortsätter det som det sett ut sista matcherna dvs att han får hoppa in sista 5 min efter att girourd o co fixat målen då tror jag han tar en allvarlig funderare.
Jag tror dock att det börjar brinna i knutarna om jag ska vara ärlig. Vill han "dominera" i allsvenskan bör han göra transfern asap. Vore på ett sätt lite sorgligt om man får se en helt avdankad Zlatan i allsvenskan. Ger Masse Magnusson vibbar - benfica välgörenhetsmatch.
Återigen, jag tycker han gjort konstiga, osmarta. karriärval. Forts gärna diskussionen m dig i Zlatan tråden.
Undrar vilken form Tony är i idag. Han borde bli tränare för ungdomar 15-17.