2018-06-21, 20:39
Medlem
trueforgoods avatar
Nåt som funkar med att stå ut med jobbigt väntande och ändå funka i livet?

Äter benzo dagligen men det hjälper inte. Tram?
Citera
2018-06-22, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nåt som funkar med att stå ut med jobbigt väntande och ändå funka i livet?

Äter benzo dagligen men det hjälper inte. Tram?
Vad är det för känslor du vill bli av Med?

Jag rekommenderar, som ofta, lyrica! Räcker med typ 300mg
Citera
2018-06-22, 14:47
Medlem
Håller med om att lyrica funkar bra. Kratom kan också vara ett alternativ om man finner en strain och dos som funkar. Man måste dock vara försiktig och inte göra något av det till en daglig grej. När man känner att den normala dosen inte hjälper lika bra längre bör man ta ett uppehåll på några dagar.
Citera
2018-08-03, 17:48
Medlem
Vilken drog lämpar sig bäst på dejt.

Skulle vilja veta er åsikt gällande detta.
Vilken drog lämpar sig bäst för att charma kvinnor (för gemene man om ni så vill)

Eftersträvansvärt bör väl vara:
God social förmåga
Självsäkerhet.
Måttlighet.
Charmighet.
(ändra gärna eller lägg till)

För dom flesta bör väl alla dessa uppnås genom någon form av eufori. Ecstasy kan ju vara guld på krogen men vardagligt på ett cafè blir det nog för mycket (ser det framför mig😄 ).
Benzo. Så svårt att dosera rätt? Går ju inte att veta hur påverkad man egentligen är (samma här 😄 ) och så glömmer man lätt vad man pratat om till nästa träff?

Tjack. Samma där. Krogen kan vara perfa men lätt att bli för pratig eller stirrig.

Alkohol är grymt förutsatt att båda dricker men att komma och lukta öl?

Tramadol kanske?

Vad hade ni röstat för?

Edit:
Ok.. Tänkte att detta kunde bli en seperat intressant diskussion men som vanligt med fb blir frågan flyttat till en låst tråd där man ska behöva vada genom en miljon andra ämnen.

Vi hade behövt en bättre layout. Specifika välformulerade frågeställningar ska inte behöva hamna i klumptrådar imo. Får väl säkert fb mobben efter mig nu men detta gäller även när jag själv tyckt att andras frågeställningar kunnat bilda trådar som varit intressanta att läsa.
Senast redigerad av trashit 2018-08-03 kl. 17:56.
Citera
2018-08-03, 17:49
Medlem
Denoms avatar
Svamp är riktigt skoj.
Citera
2018-08-03, 17:49
Bannlyst
rohypnol har visat sig fungera väldigt bra.
Citera
2018-08-03, 17:50
Medlem
Som-Gjutens avatar
Smussla ner lite mdma i drinkarna
Citera
2018-08-03, 17:50
Medlem
Kokain
Citera
2018-08-03, 17:53
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashit
Vilken drog lämpar sig bäst för att charma kvinnor (för gemene man om ni så vill)

God social förmåga
Självsäkerhet.
Måttlighet.
Charmighet.

För dom flesta bör väl alla dessa uppnås genom någon form av eufori. Ecstasy kan ju vara guld på krogen men vardagligt på ett cafè blir det nog för mycket (ser det framför mig😄 ).
Benzo. Så svårt att dosera rätt? Går ju inte att veta hur påverkad man egentligen är (samma här 😄 ) och så glömmer man lätt vad man pratat om till nästa träff?

Tjack. Samma där. Krogen kan vara perfa men lätt att bli för pratig eller stirrig.

Tramadol kanske?

Vad hade ni röstat för?

Mellan 300-600 mg lyrica är perfekt. Munlädret blir så välsmort att det nästan är löjligt och de sociala färdigheterna i övrigt når höjder man inte trodde var möjligt. Skulle det leda till ligg är det bra på det viset att man, åtminstone jag, kan hålla sig längre och risken för att antiklimax är obefintlig.
Citera
2018-08-03, 17:58
Medlem
Citat:

God social förmåga
Självsäkerhet.
Måttlighet.
Charmighet.

Tramadol kanske?

Vad hade ni röstat för?

Edit:
Ok.. Tänkte att detta kunde bli en seperat intressant diskussion men som vanligt med fb blir frågan flyttat till en låst tråd där man ska behöva vada genom en miljon andra ämnen.

Vi hade behövt en bättre layout. Specifika välformulerade frågeställningar ska inte behöva hamna i klumptrådar imo. Får väl säkert fb mobben efter mig nu men detta gäller även när jag själv tyckt att andras frågeställningar kunnat bilda trådar som varit intressanta att läsa.

Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Mellan 300-600 mg lyrica är perfekt. Munlädret blir så välsmort att det nästan är löjligt och de sociala färdigheterna i övrigt når höjder man inte trodde var möjligt. Skulle det leda till ligg är det bra på det viset att man, åtminstone jag, kan hålla sig längre och risken för att antiklimax är obefintlig.

Din kommentar stämmer. Förutom utebliven orgasm blir man så trögtänkt av lyrica också bara? Lyrica i kombination med ritalin kanske?
Citera
2018-08-03, 18:23
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Din kommentar stämmer. Förutom utebliven orgasm blir man så trögtänkt av lyrica också bara? Lyrica i kombination med ritalin kanske?

Trögtänkt har jag aldrig blivit av lyrica.
Och vad gäller utebliven orgasm, nog får man kämpa en hel del men det brukar inte vara några problem (för min del, då).
Citera
2018-12-22, 00:50
Medlem
MiniHopp.s avatar
bästa drogen för att bli av med alla hämningar samt att bli så kåt som möjligt

Det är såklart individuellt men låt höra era erfaranheter av ämnet?

Tycker inte själv det finns en drog som gör det jobbet utan det måste kombineras olika substanser. Dock är inte allt bra att kombinera därav dilemmat!

Ex: MDMA gör mig riktigt kåt. Men tjack släpper mina hämningar mer än mdma, men blir inte lika kåt av tjack. Dock ingen bra komb.

Kola slår ut MDMA så ingen bra komb heller.

Alkohol slår ut MDMA så ingen bra komb heller iaf inte för mycket alkohol.

Men som sagt, MDMA tar inte bort alla mina hämningar pga att man blir ”för snäll” helt enkelt. Man bryr sig för mycket om andra för att vara för på och det i sin tur är en hämning!

Så vad ska man ta eller blanda för att bli superkåt och samtidigt inte ha nån jävla hämning i kroppen alls?

OBS (SKA UTOMLANDS OCH TIPSA DÄRFÖR HELST INTE OM GHB, LITE BÖKIGT ATT FIXA MED KORK UOMLANDS)

Låt tipsen flöda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in