• 1
  • 2
2008-06-14, 14:02
Medlem
Sir lift a lots avatar
hallå. jo det är så att vi flyttat och när vi packade upp datorn å skulle sätta på tjejens dator så startar den om sig precis innan windows drar igång.. den kommer till då vindovs laddar men den laddar en sväng sen startar den om sig å så håller den på tills man stänger av strömmen..

hoppas nån kan hjälpa mig
Senast redigerad av Sir lift a lot 2008-06-14 kl. 14:54.
Citera
2008-06-14, 14:04
Medlem
Är det dig eller mig den startar om? Eller kanske nån annan.. Ska jag ta åt mig? Jag vill inte bli omstartad..
Citera
2008-06-14, 14:05
Medlem
Seriöst:

Öppna och kolla så alla fläktar går. Kolla om felsäkert läge fungerar.. Kolla om du får några felmeddelanden vid starten av datorn..
Citera
2008-06-14, 14:07
Medlem
Sir lift a lots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemoreuser
Seriöst:

Öppna och kolla så alla fläktar går. Kolla om felsäkert läge fungerar.. Kolla om du får några felmeddelanden vid starten av datorn..

tack ska göra det.
Citera
2008-06-14, 14:12
Medlem
RM1212s avatar
Hej, hade ett liknande problem med min dator förut. Den startade om sig vid windows laddnings fönster. Men jag har för mig att det kom upp något felmeddelande. Jag fick iallfall formatera hårdisken ochn installera om operativsystemet vet inte om det var nödvändigt men efter det funkade allt. För att inte bli av med informationen på hårdisken skruvade jag in den i en annan dator och förde över de filer jag ville ha kvar till den andra datorn hårddisk. Ifall du har värdefulla saker du vill ha kvar för över dessa på liknande sätt innan du formaterar, om du behöver göra detta. Det är därför det är så grymt med en extern hårddisk!

Lycka till.
Citera
2008-06-14, 14:28
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir lift a lot
hallå. jo det är så att vi flyttat och när vi packade upp datorn å skulle sätta på tjejens dator så startar den om dig precis innan windows drar igång.. den kommer till då vindovs laddar men den laddar en sväng sen startar den om sig å så håller den på tills man stänger av strömmen..

hoppas nån kan hjälpa mig
ja skulle gärna vilja bli omstartad, dagen började inte perfekt, reboota mig
Citera
2008-06-14, 14:30
Bannlyst
kan någon hjälpa? den fortsätter starta om mig
Citera
2008-06-14, 14:54
Medlem
Sir lift a lots avatar
jätte roligt era fittor
Citera
2008-06-14, 15:00
Medlem
jEffes avatar
Gah min dag som började så bra, var du tvungen att starta om mig?
Citera
2008-06-14, 15:05
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir lift a lot
jätte roligt era fittor
lofl
Citera
2008-06-14, 15:07
Medlem
Byfånes avatar
Kör en reebot fylla as we speak
Citera
2008-06-14, 15:08
Medlem
tempeZZts avatar
Vad har datorn för specifikationer? Den kanske inte klarar av att starta om så många personer på en gång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in