• 1
  • 2
2008-06-14, 14:02
Medlem
Sir lift a lots avatar
hall. jo det r s att vi flyttat och nr vi packade upp datorn skulle stta p tjejens dator s startar den om sig precis innan windows drar igng.. den kommer till d vindovs laddar men den laddar en svng sen startar den om sig s hller den p tills man stnger av strmmen..

hoppas nn kan hjlpa mig
Senast redigerad av Sir lift a lot 2008-06-14 kl. 14:54.
Citera
2008-06-14, 14:04
Medlem
r det dig eller mig den startar om? Eller kanske nn annan.. Ska jag ta t mig? Jag vill inte bli omstartad..
Citera
2008-06-14, 14:05
Medlem
Serist:

ppna och kolla s alla flktar gr. Kolla om felskert lge fungerar.. Kolla om du fr ngra felmeddelanden vid starten av datorn..
Citera
2008-06-14, 14:07
Medlem
Sir lift a lots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemoreuser
Serist:

ppna och kolla s alla flktar gr. Kolla om felskert lge fungerar.. Kolla om du fr ngra felmeddelanden vid starten av datorn..

tack ska gra det.
Citera
2008-06-14, 14:12
Medlem
RM1212s avatar
Hej, hade ett liknande problem med min dator frut. Den startade om sig vid windows laddnings fnster. Men jag har fr mig att det kom upp ngot felmeddelande. Jag fick iallfall formatera hrdisken ochn installera om operativsystemet vet inte om det var ndvndigt men efter det funkade allt. Fr att inte bli av med informationen p hrdisken skruvade jag in den i en annan dator och frde ver de filer jag ville ha kvar till den andra datorn hrddisk. Ifall du har vrdefulla saker du vill ha kvar fr ver dessa p liknande stt innan du formaterar, om du behver gra detta. Det r drfr det r s grymt med en extern hrddisk!

Lycka till.
Citera
2008-06-14, 14:28
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir lift a lot
hall. jo det r s att vi flyttat och nr vi packade upp datorn skulle stta p tjejens dator s startar den om dig precis innan windows drar igng.. den kommer till d vindovs laddar men den laddar en svng sen startar den om sig s hller den p tills man stnger av strmmen..

hoppas nn kan hjlpa mig
ja skulle grna vilja bli omstartad, dagen brjade inte perfekt, reboota mig
Citera
2008-06-14, 14:30
Bannlyst
kan ngon hjlpa? den fortstter starta om mig
Citera
2008-06-14, 14:54
Medlem
Sir lift a lots avatar
jtte roligt era fittor
Citera
2008-06-14, 15:00
Medlem
jEffes avatar
Gah min dag som brjade s bra, var du tvungen att starta om mig?
Citera
2008-06-14, 15:05
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir lift a lot
jtte roligt era fittor
lofl
Citera
2008-06-14, 15:07
Medlem
Byfnes avatar
Kr en reebot fylla as we speak
Citera
2008-06-14, 15:08
Medlem
tempeZZts avatar
Vad har datorn fr specifikationer? Den kanske inte klarar av att starta om s mnga personer p en gng.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in