2008-06-14, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir lift a lot
jtte roligt era fittor

r det sn hr svenska barnen lr sig i skolan idag?

Citat:
Ursprungligen postat av jEffe
Gah min dag som brjade s bra, var du tvungen att starta om mig?

stackars dig

Citat:
Ursprungligen postat av D3an
lofl

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad har datorn fr specifikationer? Den kanske inte klarar av att starta om s mnga personer p en gng.

HAHA klockren
Citera
2008-06-14, 15:15
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad har datorn fr specifikationer? Den kanske inte klarar av att starta om s mnga personer p en gng.
haha omg, detta brjar bli riktigt roligt.

OT: du mste verkligen gra ngot t de
Citera
2008-06-14, 15:27
Medlem
Legimitations avatar
Sommarinvasionen p FB har brjat.
Citera
2008-06-14, 15:28
Medlem
Testa att starta om datorn, den kanske inte klarar att starta om halva flashback?
Citera
2008-06-14, 18:42
Medlem
adequates avatar
Vilken ofrskmd dator du har! Jag fredrar att bli underrttad i god tid innan jag blir omstartad, jag blir alltid s omskakad nr det kommer som en chock shr. Nu mste jag dra igng alla mina processer fr en andra gng idag! Usch!
Citera
2008-06-14, 19:20
Medlem
hummern_lues avatar
Hmm, jag hade samma problem nu i veckan. Startade datorn och d kom den inte lngre n dr det str Windows sen startade den om, felskert lge fungerade inte precis som allt annat.
Jag kollade ven s allt i datorn sg bra ut och det gjorde det. Det jag gjorde fr att f bort problemet var att formatera om hrddisken... och nu fungerar allt igen
Citera
2008-06-14, 19:23
Medlem
Zellboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummern_lue
Hmm, jag hade samma problem nu i veckan. Startade datorn och d kom den inte lngre n dr det str Windows sen startade den om, felskert lge fungerade inte precis som allt annat.
Jag kollade ven s allt i datorn sg bra ut och det gjorde det. Det jag gjorde fr att f bort problemet var att formatera om hrddisken... och nu fungerar allt igen

S det var du som startade om mig i tisdags?
Citera
2008-06-14, 19:25
Medlem
hummern_lues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zellbom

va jiddrar du om?
Citera
2008-06-14, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zellbom

det mste varit ts tjejs dator
Citera
2008-06-14, 23:41
Medlem
Fan allts. Hittade en tjugolapp i morse nr jag vaknade, nu efter omstarten hittar jag den inte lngre.
Din tjej r ersttningsskyldig Bad jag om att bli omstartad kanske?
Citera
2008-06-15, 00:56
Medlem
kanulas avatar
Det r inget bra att rkbta (frsvenskning av reboot ) folk p FB. Tnk om de hller p med ett viktigt arbete, och d kommer ngon och rkbtar. Usch!

Jag vill inte heller bli omstartad. Nu har jag haft en lng uptime och brjar bli lite buggig och skulle grna stngas av, men att ge sig p en rkbtning blir inte kul. Jag kommer g grymt lngsamt i starten, och sedan stndigt vilja g ner i vilolge. Kr p en vanlig shut down, och lt mig vara i ca 8 timmar. D kommer jag garanterat g betydligt snabbare igen!
Citera
2008-06-15, 00:58
Medlem
jEffes avatar
feting fel, sry!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in