• 2
  • 3
2010-02-10, 00:25
Medlem
BASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarsnitt
Dela med er av roliga historier om "elallergi" eller "elverknslighet"!

Sjlvklart r detta fenomen 100% bg och psykosomatiskt, har ni ngra roliga historier eller artiklar om tillfllen d detta trams motbevisats?

Hr r mitt bidrag:

http://www.itivarden.idg.se/17.108/2.1085/1.109048

Tror det r bluff och bg.
Citera
2012-09-30, 02:44
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Jag vill hra mer berttelser om galna elallergiker.
Citera
2012-09-30, 10:05
Medlem
Har en bekant som r elverknslig och han reagerar solklart p mobiltelefoner. Han stod med ryggen mot fnstret och jag mittemot honom. Pltsligt ser jag hur han rycker till och sger att det kommer ngon. Ett par sekunder senare kommer det en man som pratar i mobilen. Som han stod kan han omjligt sett mannen innan.

Umgs man med svrt elverknsliga r det solklart att de reagerar, jag har sjlv sett det flera gnger.
Citera
2016-11-30, 11:36
Medlem
IEatRussianss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarsnitt
Haha, s ingenting ska f g trdlst? Ingen TV, ingenting? Fantastiskt!

Jag tycker att vi borde avskaffa jordens magnetflt ocks.

Instmmer vi borde avskaffa hela det elektromagnetiska spektrumet med en gng innan vi fr en allergisk reaktion allihop.
Citera
2016-11-30, 12:36
Medlem
udons avatar
en bekant till mig kte tg och hade mobilen avstngd i fickan d det var en tyst avdelning.

En medellders dam kom fram och vckte honom och sa att han mste stnga av sin mobil fr hon r elallergiker och mr otroligt dligt av all elektricitet.

Mobilen var som sagt avstngd och damen hade inte reflekterat ver att tget gick p elektricitet
Citera
2016-12-01, 08:06
Medlem
Strychnos avatar
Medicin och hlsa --> Humor
/Moderator
Citera
2025-05-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h70
Har en bekant som r elverknslig och han reagerar solklart p mobiltelefoner. Han stod med ryggen mot fnstret och jag mittemot honom. Pltsligt ser jag hur han rycker till och sger att det kommer ngon. Ett par sekunder senare kommer det en man som pratar i mobilen. Som han stod kan han omjligt sett mannen innan.

Umgs man med svrt elverknsliga r det solklart att de reagerar, jag har sjlv sett det flera gnger.

Mobiltelefoner gr vl p batterier och inte el ?
Han stod vid fnstret sger du, fanns det ingen vrig el i byggnaden dr han var ? varfr reagerade han i s fall inte p den ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in