• 1
  • 2
2008-06-11, 20:54
Medlem
mmas avatar
Venue: Omaha Civic Auditorium
Broadcast: Spike TV

* Mac Danzig vs. Clay Guida
* Houston Alexander vs. Eric Schafer
* Nate Diaz vs. Josh Neer
* Alan Belcher vs. Ed Herman

(The event will precede the debut of "The Ultimate Fighter 8")

Lnge dit jag vet, men faktist ser det redan intressant ut.

Guida mot danzig ser jag verkligen fram emot.
Citera
2008-06-11, 21:08
Medlem
BDGs avatar
Sknt att Houston Alexander kommer tillbaka. Han frtjnar definitivt en chans till, fighten mot James Irvin kndes som ren jvla otur.
Citera
2008-06-11, 21:22
Medlem
Sufferstreams avatar
Guida kommer krossa tnt veganen Danzig! (hoppas jag )
Citera
2008-06-11, 21:49
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Guida kommer krossa tnt veganen Danzig! (hoppas jag )

r han tnt fr att han r vegan?
Citera
2008-06-11, 23:36
Medlem
* Mac Danzig vs. Clay Guida

Wow.. Stenhrd fight tror jag p. Synd att inte tv4sport snder.
Citera
2008-06-12, 00:43
Medlem
svampjvels avatar
Guida vs danzig kan bara bli bra men min favorit ska slss Mr.Diaz ska bli ett nje mohahaha
Citera
2008-06-12, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampjävel
Guida vs danzig kan bara bli bra men min favorit ska slss Mr.Diaz ska bli ett nje mohahaha
Ja, och dem fortstter ge honom kvalitemotstnd. Kan bli en bra fight.
Citera
2008-06-12, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XenaX
Ja, och dem fortstter ge honom kvalitemotstnd. Kan bli en bra fight.

Sjukt OT, men iallafall.

Hur tnker du nr du skriver sdr? Har din mamma lrt dig att du inte ska skriva "dom", s d chansar du p "de" eller "dem"? Herregud mnniska! Till du lrt dig nr man ska anvnda "de", och nr man ska anvnda "dem", anvnd "dom".

OnT: Hller p Guida, han r bannemej riktigt jvla tokskn.
Citera
2008-06-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Sjukt OT, men iallafall.

Hur tnker du nr du skriver sdr? Har din mamma lrt dig att du inte ska skriva "dom", s d chansar du p "de" eller "dem"? Herregud mnniska! Till du lrt dig nr man ska anvnda "de", och nr man ska anvnda "dem", anvnd "dom".
Fr en del r detta viktigt. Inte fr mig. Fr mig framstr stavningspoliser som extremt trtta och patetiska.
Citera
2008-06-18, 18:04
Medlem
mmas avatar
Kan nn admin ndra i topic s det str ultimate fight night 15? Det blev tydligen ndrat d dom stoppade in en fightnight i juli fr att sl tillbaka mot afflication.
Citera
2008-06-24, 20:59
Medlem
mmas avatar
WILMINGTON, MA -- Last Friday night marked the third show for the World Championship Fighting promotion. The event, promoted by Joseph Cavallaro who is a personal friend of Dana White, boasted eight professional MMA fights and a pre-show autograph session with several UFC stars.

One of those stars was Massachusetts native and "TUF" alumni Joe Lauzon, who disclosed to Fightline.com that his next opponent would be Team Voodoo's Kyle Bradley. The New Orleans native and teammate of Rich Clementi was last seen in the the UFC in February, when he was dismantled by Chris Lytle in 33 seconds.

Lauzon's last appearance in the octagon was against lightweight title contender and fellow "TUF" alum, Kenny Florian. Lauzon lost that bout in the second round via referee stoppage due to strikes.

Lauzon and Bradley are rumored to be fighting at "Ultimate Fight Night 15", which will be held in Omaha, Nebraska in September.
Citera
2008-06-24, 21:05
Medlem
Har iofs. inte sett ngon match av Clay Guida, men Danzig imponerar alltid. Tror han tar hem det. Rdhrig jvel som aldrig ger upp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in