• 6
  • 7
2001-08-20, 05:01
Medlem
BÄSTA!?

Oj oj oj gubbar. Har suttit här och läst era inlägg. Fasen vad intressant det har varit. Man blir ju ena lite sugen på att prova om blir så bängaloj som ni beskriver på Salvia och HBW. Men jag är ju en Citodon knaprare fortfarande så det känns så bekvämt att veta vad man kommer att känna efter att man tagit dom.

Jag provade Ephedra Supercaps häromveckan och fick ett ganska härligt rus. Mer som ett nervöst rus fast ändå på ett skönt sätt. Hjärtat dunkade extra snabbt och jag fick även "tjackkuk" Sedan fick jag idén att prova om det skulle gå vägen att ha sex och till min förvåning så gick det. Orgasmen var bättre och längre och det var svårare att komma och man svettades så jävla mycket att jag gick säkert ner ett par kilo där ;) Så min erfarenhet av dessa Kapslar är att det är bra att ta dom om man ska ha sex! Det var då man började känna av att man hade något i kroppen! Annars var ruset ganska så svagt, men att ha sex förstärkte känslan väldigt mycket. Vill bara säga att jag var jättetörstig och hade lite ont i huvudet dagen efter.

Dessa kan jag rekommendera om man ska ha sex! Ganska skönt rus. Men som jag sa innan så knaprar jag på Citodon och det gör jag nästan dagligen. Så för min del är Citodon det bästa fast ack så skadliga för levern (sägs det) ;))

Ha det gött gubbar

.:Kodeinmannen:.
Citera
2001-08-22, 00:29
Medlem
BÄSTA!?

Ja Hast det är en ganska avancerad bit, lika bra att köpa men då helst från rätt källa och har du då möjligvis rätta kontakterna?=)

Jag tycker man ska testa d mesta Kodeinmannen, alltså lagliga prylarna och ha det så gött själv på er!;)

Simma lungt/Span
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in