2001-08-11, 20:11
Medlem
BÄSTA!?

Okänd mängd HBWS? verkar onekligen intressant. Du måste ju ha en hum om mängden, 10, 20, 30 frön...

Vad hade du för tankar då (dela med dig nu :-))?
Jag vet tillfällen då jag haft helt obegripliga debatter med polare på HBWS.
Hade du några hallisar? Typ, texturer som smetar ihop sig, tapeter som "bubblar" osv?

/Hast
Citera
2001-08-12, 14:12
Medlem
BÄSTA!?

Läget låg till såhär Hast/andra: Ganska fetslut efter ca 2 dygns "vaka", mindre mängd mat och några holkar. @=o) Kl ca 02:00

Jag och en kompis drack "ej xtrahering" ungefär lika mycket, ca 15-20 VÄL krossade frön var, kanske mer. "Stukad obrydd, skippa tänka på magen sa ja bara." @=op
Satt i köket och snacka ca 15-30 min, hände inte mycket så vi gick iväg och dola på med annat ett litet tag.

Blev liksom lite mer slö så vi knäppte på en film, han se ca 30min av filmen men då somnade min polare och jag fortsatte se på filmen fett utaslagen fysiskt/psykiskt av min 2 dagars vaka.

Nära att somna vände något, blev på ett sätt piggare igen men kroppen och huvudet var fortfarande lika slött.
Började att tänka/fantisera medans jag kollade mig runt i rummet om något skulle börja hända med tapeter, skuggor mm men allt var normalt.

Började må pisst i magen medans min kropp sågottsom deckat, ögonlocken hängde och det ända jag ville var att sova men nog fan var det nå skit tankar som liksom nötte störande vaket innanför pannbenet.
Orkade/ville knappt röra mig, magen mådde kasst, kroppen var helt deckad och min hjärna var absolut gone så jag visste inte var alla överdrivet speedat vakna tankar kom ifrån.

Nacken började verka så jag gjorde allt för att lägga till mig så att den skulle få slappna av men ingen skillnad, orkade knappt röra mig men kollade runt lite igen men inga skumma saker vad jag kunde märka och allt jag ville var bara att sova men huvudet började snurra i feta klarvakna skitso-vibbar som inte gick coola ner.
Helt komad låg jag där, ville bara sova medans tankarna yrde runt i skallen som kola torskar, inte var det medvetet styrbara tankar häller så jag blev fett less och satte mig upp.

Försökte fortsätta se film men det fanns liksom inget kvar i skallen som kunde ta imot det jag såg utan dom små cellerna var stulna av nån/nåt annat, irriterad la jag mig ner igen och lät tankarna yra vidare i tomrummet.
Väckte upp min kompis som även han började klaga på sin stela nacke, hur kass hans mage var och att han inte ville se fler bilder på kossor med rosa stövlar mm flasha förbi hela tiden.

Jag började bara garva åt honom sen snackade vi vidare om sånt som inte direkt stämmde ihop så bra mm tills han efter ca 2-3tim slocknade igen och jag fick sitta där själv igen med xtremt jobbigt vakna tankar.
La mig ner och skulle verkligen försöka ta tillbaks lite kontroll av min skalle så tankarna fick lugna ner sig så att jag skulle få en chans att sova.

En jävla massa känslofria tankar fortsatte att yra runt i min skalle, men iallaf efter ca 2-3 tim lyckades mina tankar mojna och jag slummrade till! Ca Kl 11-12:00

Skitsvårt att förklara som sagt fast jag blev då fuckad i skallen men inte på direkt trevligt sätt men det var nog för att jag var så tärd före och så såg jag ju inget skumt så det var ju lite trist!

Nu är jag inte häller så oskum så jag vet inte xakt vad jag babblat, men kan säga att det var långt från full version hehe!

Nån liten uppfattning kanske gick sortera ut?

Nästa gång jag tänker prova igen så ska jag iallaf vara "normal" före och så ska jag xtrahera det.

Det här tog ju bara ca 3-4 timmar att skriva så då fattar ni kanske hur skum jag är nu haha!=P

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-12, 16:00
Medlem
BÄSTA!?

Verkar vara en ganska annorlunda tripp.
Har aldrig hört om att man fått nackont eller liknande. Men magont får man av oextraherade frön, det är säkert. Att du blir slö av det är helt normalt, det brukar hålla i sig flera timmar efter trippen. Det var konstigt att du inte fick några som helst "visioner", för redan efter bara 10 frön så kan jag få lite 2D hallisar när jag blundar.

/Hast
Citera
2001-08-12, 23:04
Medlem
BÄSTA!?

man blir definitivt slö av hbws, men inte i huvet utan i kroppen... det känns bara helt meningslöst att göra någonting eftersom man lika gärna kan ligga still och inte göra någoting. jävligt dålig förklaring men någon kanske förstod, jag har dock aldrig blivit uttråkad utan hjärnan lyckas underhålla sig själv utan kroppen =)

kan tillägga att det där med skumma diskusioner känner jag verkligen igen mig i, jag och några kompisar har haft riktigt utflippade diskusioner som efter ett tag delvis verkad äga rum på en telepatisk nivå. någon som känner igen sig i detta?
Citera
2001-08-13, 01:00
Medlem
BÄSTA!?

Absolut nosferatus. Du har helt rätt. Effekten stämmer precis med den du beskriver. Kunde inte sagt det bättre själv.

/Hast
Citera
2001-08-14, 00:04
Medlem
BÄSTA!?

Nästa gång jag tar det ska jag vara helt utvilad före iallaf, ingen hit när man redan är dunder "slut" i hjärnan tycker jag!=oI

Men en grej som jag tycker var ganska fräck såhär efter, att det kändes som jag kunde "manipulera" vem jag ville att göra vad som helst för mig!=o)
"Nån som känt så?"

Ex: Lägga upp en plan i skallen, ringa en kanon snygg tjej, göra henne övertygad om hm diverse saker, få henne utan prob att göra vad jag föreslår och vill!;)

Inte dumt men tur att jag inte testa, var så jävla slö att jag inte orka ta upp luren och det skulle nog skitit sig totalt haha!=P

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-14, 00:16
Medlem
BÄSTA!?

Kanske ska tillägga att det inte hade med sex att göra, kanske lätt att tro hehe!?

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-14, 00:34
Medlem
BÄSTA!?

Nej, tyvärr har jag inte känt så.

/Hast
Citera
2001-08-17, 04:40
Medlem
BÄSTA!?

Det var synd Hast, märklig känsla vill jag påstå!

Hur är det själv med tripparna då, något nytt salvia prov?

Själv tror jag att en blandning mellan t.ex. 1g S 5x och 1g C skulle få igång snurren!;)

Tackar även för kommentarerna, spec i Alkohol forumet och hoppas vi kommit nåt steg längre i tänkandet!?=)

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-17, 11:15
Medlem
BÄSTA!?

Nej, som sagt har jag inte fått salvian att fungera ännu. Men detta p g a att jag inte har riktiga grejor, men det blir det snart ändring på.
Jag och en polare lyckades ju bränna 1g 5x salvia helt i onödan, jävla surt.

Felet med vissa personer här på forumen är att lyckats snöa in sig, och är inte det minsta öppen för någon som helst debatt.
Jag tror faktiskt inte vi kan "hjälpa" dem faktiskt, men i alla fall så hjälper man ju sig själv och andra vilsna själar som inte ännu hunnit blir hjärntvättade :-)

Ha det.

/Hast
Citera
2001-08-18, 06:39
Medlem
BÄSTA!?

Hoppas framtida prov av S ger resultat för dig och andra Hast!

Du har så rätt att vissa, även jag sometimes råkar snöa in sig!=)

Vissa frågor är ju därimot svåra att fördjupa sig i, annat vore det under rubrkiken: Vill ha alla sorters frågor.

Ja ja, men som du sa Hast: men i alla fall så hjälper man ju sig själv och andra vilsna själar som inte ännu hunnit blir hjärntvättade. Är ju sant, fast då tillägger jag mm, med mera!=)

Synd bara att dom mest lästa/diskuterade inläggen inte ligger på "topp", tycker jag!=oI

Är det en mödosam formel att extrahera Salvia?

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-18, 18:16
Medlem
BÄSTA!?

Att göra ett salviaextrakt är en ganska avancerad process.
Men varför inte prova?

Mer info finns i slutet av erowids salvia FAQ:
http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_faq.shtml

/Hast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här