BÄSTA!?
Läget låg till såhär Hast/andra: Ganska fetslut efter ca 2 dygns "vaka", mindre mängd mat och några holkar. @=o) Kl ca 02:00
Jag och en kompis drack "ej xtrahering" ungefär lika mycket, ca 15-20 VÄL krossade frön var, kanske mer. "Stukad obrydd, skippa tänka på magen sa ja bara." @=op
Satt i köket och snacka ca 15-30 min, hände inte mycket så vi gick iväg och dola på med annat ett litet tag.
Blev liksom lite mer slö så vi knäppte på en film, han se ca 30min av filmen men då somnade min polare och jag fortsatte se på filmen fett utaslagen fysiskt/psykiskt av min 2 dagars vaka.
Nära att somna vände något, blev på ett sätt piggare igen men kroppen och huvudet var fortfarande lika slött.
Började att tänka/fantisera medans jag kollade mig runt i rummet om något skulle börja hända med tapeter, skuggor mm men allt var normalt.
Började må pisst i magen medans min kropp sågottsom deckat, ögonlocken hängde och det ända jag ville var att sova men nog fan var det nå skit tankar som liksom nötte störande vaket innanför pannbenet.
Orkade/ville knappt röra mig, magen mådde kasst, kroppen var helt deckad och min hjärna var absolut gone så jag visste inte var alla överdrivet speedat vakna tankar kom ifrån.
Nacken började verka så jag gjorde allt för att lägga till mig så att den skulle få slappna av men ingen skillnad, orkade knappt röra mig men kollade runt lite igen men inga skumma saker vad jag kunde märka och allt jag ville var bara att sova men huvudet började snurra i feta klarvakna skitso-vibbar som inte gick coola ner.
Helt komad låg jag där, ville bara sova medans tankarna yrde runt i skallen som kola torskar, inte var det medvetet styrbara tankar häller så jag blev fett less och satte mig upp.
Försökte fortsätta se film men det fanns liksom inget kvar i skallen som kunde ta imot det jag såg utan dom små cellerna var stulna av nån/nåt annat, irriterad la jag mig ner igen och lät tankarna yra vidare i tomrummet.
Väckte upp min kompis som även han började klaga på sin stela nacke, hur kass hans mage var och att han inte ville se fler bilder på kossor med rosa stövlar mm flasha förbi hela tiden.
Jag började bara garva åt honom sen snackade vi vidare om sånt som inte direkt stämmde ihop så bra mm tills han efter ca 2-3tim slocknade igen och jag fick sitta där själv igen med xtremt jobbigt vakna tankar.
La mig ner och skulle verkligen försöka ta tillbaks lite kontroll av min skalle så tankarna fick lugna ner sig så att jag skulle få en chans att sova.
En jävla massa känslofria tankar fortsatte att yra runt i min skalle, men iallaf efter ca 2-3 tim lyckades mina tankar mojna och jag slummrade till! Ca Kl 11-12:00
Skitsvårt att förklara som sagt fast jag blev då fuckad i skallen men inte på direkt trevligt sätt men det var nog för att jag var så tärd före och så såg jag ju inget skumt så det var ju lite trist!
Nu är jag inte häller så oskum så jag vet inte xakt vad jag babblat, men kan säga att det var långt från full version hehe!
Nån liten uppfattning kanske gick sortera ut?
Nästa gång jag tänker prova igen så ska jag iallaf vara "normal" före och så ska jag xtrahera det.
Det här tog ju bara ca 3-4 timmar att skriva så då fattar ni kanske hur skum jag är nu haha!=P
Simma lungt/Span