Citat:
Ursprungligen postat av rejman
"L O L" HEHEH!!!!!!!!
Kanske inte förklarade det tillräckligt noggrant.. jag vill endast formatera om C, jag har fler hårddiskar som jag INTE vill formatera om och så frågade jag om det gick?
Ja det går. Om du kör format c: så formaterar han endast c: (hdd alt den partionen på hdd). Dock ligger väl endå ditt operativsystem på c: ? Alla program såsom antivirus?, brandvägg?, office paket?, korrekta drivisar till ljud, bild osv.... ?? Eller har jag fel?
Om så är fallet så måste du köra en ominstallation av allt du vill ha igen såsom operativsystem, antivirus osv. Visst kan du tanka en olaglig kopia av ett operativsystem från nätet och sen installera om programen individuellt för att slippa all extra hp skit men då sitter du där med din olagliga kopia som kräver lite mer arbete för att få att funka med uppdateringar osv.
Ska du ha din äkta utgåva av os så måste du köra recovery och då får du med all skit som HP förbestämt ska ligga på burken. Du kan även bränna ut skiten på cd/dvd skivor och köra recovery den vägen.