Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-06, 12:42
  #1
Medlem
Tja inne på min fjärde dag nu 50mg om dagen .
har kört 1 winstrol kur innan. Har annars ganska puffy nipples så jag kan känna en knöl bakom vårtan man har haft den sen puberteten tror jag .
Men igår kväll va ute o drack med polare och jag kände att det brände nått grymt mkt just på vårtan alltså bara typ på knoppen på vårtan .
Så nu är min fråga om detta är känningar eller om det kan vara att jag har bränt mina vårtor när jag solade solarium dagen innan .
för det gör typ inte ont så utan bara går runt o bränner och tar man på de så bränner det skit m kt !
Tacksam för svar
Citera
2008-06-06, 12:48
  #2
Medlem
Eller så knider din nipples mot tyget på tröjan? Knölen bakom har alla. Tror inte du behöver vara rädd. Brukar vara lite värre saker man känner i så fall.
Citera
2008-06-06, 12:53
  #3
Avstängd
rollebolles avatar
Du går alltså på winnar, och brukar alkohol samtidigt? Alkohol i sig uppreglerar östrogenet. Inte direkt jättesmart.
Citera
2008-06-06, 14:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Du går alltså på winnar, och brukar alkohol samtidigt? Alkohol i sig uppreglerar östrogenet. Inte direkt jättesmart.
+1

MVH
Citera
2008-06-06, 17:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Du går alltså på winnar, och brukar alkohol samtidigt? Alkohol i sig uppreglerar östrogenet. Inte direkt jättesmart.
aha ok . hade ingen aning om det . men säg att de nu inte berodde på tröj tyget osv vad borde jag göra då om det fortsätter ?
Som jag förstodt så biter inte nolva på den gyno man kan få av winnar ?
Citera
2008-06-06, 17:33
  #6
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horinge
aha ok . hade ingen aning om det . men säg att de nu inte berodde på tröj tyget osv vad borde jag göra då om det fortsätter ?
Som jag förstodt så biter inte nolva på den gyno man kan få av winnar ?

Det bör du väl veta ? Men sätter väl itne igång och kura innan man vet hur man skall tampas med diverse biverkningar.
Citera
2008-06-06, 18:05
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Det bör du väl veta ? Men sätter väl itne igång och kura innan man vet hur man skall tampas med diverse biverkningar.
joo självklart men sm jag läst på så är det extremt få som har rkåt för gyno på winnar så tog det itne så allvarligt , arimidrex eller liknande namn som jag förstodt är till för prog gyno när man får känningar av winnar lr ?
Citera
2008-06-06, 18:49
  #8
Medlem
Zuppes avatar
även om man får gynokänningar på prog så behövs det östrogen för o bilda gynon, så armidex skall nog funka mot proggyno... rätta mig nån om jag har fel
Citera
2008-06-06, 18:59
  #9
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppe
även om man får gynokänningar på prog så behövs det östrogen för o bilda gynon, så armidex skall nog funka mot proggyno... rätta mig nån om jag har fel

a-dex är inte så jättebra till det men visst det kan funka men letrozole är bättre
Citera
2008-06-06, 19:08
  #10
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
a-dex är inte så jättebra till det men visst det kan funka men letrozole är bättre

Jupp. Letro är bättre.
Citera
2008-06-07, 00:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
a-dex är inte så jättebra till det men visst det kan funka men letrozole är bättre
ok tack för svaret , Tycker du man borde köra på de redan nu för att vara på säkra siden ? hur bör den intas ?
Citera
2008-06-07, 11:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Jupp. Letro är bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
a-dex är inte så jättebra till det men visst det kan funka men letrozole är bättre
En sidofråga bara, till er som har brukat Letro.
Har den påverkat er längd någonting?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback