Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Nu lär du nog korrigera medicineringen tror jag. Den enda som är besatt av märken här är ju du. Är du verkligen så störd att du inte ser det? Du verkar ju ha jagat upp dig i någon sorts psykostillstånd nu
Haha säger killen som baserar sin konsumtion på vad andra har?
Ska du inte berätta vad du använder för produkter, så att folk kan undvika dem? Ditt desperata försök att babbla om psykoser, medicinering osv visar bara på att du skäms över att du beter dig som en treåring.
Årets Idiot hos bilhandlaren:
- Ja hej jag vill köpa en bra familjebil runt 180k
- Ja då har vi den här Volvo V70n, den är perfekt!
- Hmmm...skulle du kunna sätta ihop en sammanfattning på vilken typ av människor som har just Volvo?
- Varför?
- För att jag kanske inte vill bli förknippad med sådana människor.
- Du förstår väl att människor är kapabla till att separera andra människor från varandra, och att normalt funtade människor inte drar slutsatsen att du skulle tillhöra någon slags gemenskap bara för att du konsumerat något du själv tycker om?
- Eeehh....medicinering!! PSYKOS!!
Citat:
Tror inte han har tillräckligt stor sjukdomsinsikt för att inse hur inkonsvekvent och velande han är i sin argumentation.
Konsekvens är väl snarare det som är den röda tråden i mina inlägg. Jag frågar ju dig om och om igen vilka klädmärken du använder, så jag kan undvika dem. Du vägrar ju svara på detta, för att du fattar hur jävla larvig den inställningen är...herregud.
Om du ska hitta produkter som inte ägs av en enda person du anser vara du i huvet så får du nog börja konstruera saker själv, vilket jag tvivlar på att du är kapabel till eftersom du inte ens vet hur världen fungerar.
Citat:
Det är ju synd att dårar som han ska få förstöra precis varenda jävla diskussion om Apple och Mac.
Kanske borde läsa din egen insats i tråden, vad sägs om det?
Men du har rätt...det förstör inte alls trådar att börja gorma om att du minsann inte tänker köpa saker för att DU tycker att användargruppen består av folk som du är livrädd att bli förknippad med.
Snacka om off topic.