2008-06-04, 17:26
Citat:
Haha...
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Ska jag förklara det här så till och med en idiot som du förstår det? Inom t.ex. Linuxvärlden där jag tillbringar mycket tid så finns t.ex. Ubuntu. Där är användarna kända för att vara öppna och hjälpsamma mot varandra i form av stora levande communites. Har du ett problem så kan du snabbt räkna med att många dyker upp och hjälper till utan att vilja ha något för det.
Folk som använder Apples produkter har rykte om sig att vara, tja som dig? Inget man helst vill bli en del av. Förstår du nu eller lär du åka hem till Köping och rådgöra med dina kompisar?
Folk som använder Apples produkter har rykte om sig att vara, tja som dig? Inget man helst vill bli en del av. Förstår du nu eller lär du åka hem till Köping och rådgöra med dina kompisar?

Om du hade varit lite smartare hade du nog upptäckt att Mac-gemenskapen är väkänt för att bestå av hjälpsamma och trevliga personer. Anledningen till att du inte stött på en sådan än kan ju bero på....ja jag vet inte...din attityd kanske?
Har man inställningen att man endast köper produkter baserat på vilka som också konsumerar produkten så lär man kanske inte hitta så många som behandlar en som en vuxen människa.
Ska du inte berätta vilka klädmärken du använder? Jag är helt seriös. Om jag får problem med mina jeans så vill jag kolla så att personer som dig inte har liknande jeans, för det kan ju betyda att DU kanske ger råd om var jag ska vända mig om jag får problem med mina jeans. Och personer som dig vill man ju inte ha med att göra, så då kan jag ju undvika sådana som dig genom att hålla mig undan från produkter du använder.
Eller...vänta nu.
Citat:
Kör lite mer "du är psykiskt störd"-argument, det brukar vara det komiska sättet att förlora en diskussion på.
Att du sedan tror att du är smart och lustig genom att hålla på och tjata som en trasig jävla skiva om vilken klädmärken jag har gör dig bara ännu mer tragisk. Hoppas du får den hjälp du söker. För att det inte står rätt till i huvuet på dig är plågsamt uppenbart för alla som läst dina inlägg.
Citat:
Gött...ett par till är du snäll.
Ska försöka att inte vara så grinig på dig om du trots detta inte förstår. För jag antar att du har någon form av begåvningshandikapp och dessutom är du väl inte äldre än 14-15 år?
DYRA