Tjenixen.
Har just beställt en Ps3 250 gb plus assassins creed II för 3600 kr från fyndborsen.se, tycker själv det var ett jävligt bra pris för 250 gb'aren.
Snart blir det dags att ladda upp med fler spel och då är frågan om ni har några tips på några guldkorn, hittils funderar jag på spel som
GTA IV, Uncharted 2, COD MW 2, de spelen är garanti att jag kommer köpa inom en snar framtid, vad finns det fler för spel man inte klarar sig utan?
Till det väsentliga; var kan man köpa dessa spel som billigast?
Jag har tittat på Videogames plus och där har de nog de bästa priset, men kan nån som beställt därifrån snälla svara hur det är med tull avgifter, hur det är med leveranstid och vad det är för skillnad på spel om man köper från låt säga usa, canada, asien? påverkas mitt internetspel eller DLC av att ja köpt ett spel från ett annat land eller beror de på mitt ps3 accout var det är reggat?
Ja har verkligen ingen lust att köpa spel från utomlands om de påverkar själva spelandet i framtiden eller om de tillkommer tullavgifter, så alla tips uppskattas, har vääldigt knapert med pengar så alla tips på bra alternativ är mycket mycket uppskattade
tack på förhand