2010-04-03, 02:36
Medlem
Nothingreallymatterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Du kan få en PS3 slim för runt 2900 i de flesta svenska butiker alltså bara onödigt att köpa via tradera då det blir jobbigt om du i framtiden måste reklammera för ylod

Ja det e sant de med
Citera
2010-04-05, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nothingreallymatters
Har kollat varenda tips av sidor ni angav...men ingen verkar va billigare än tradera. VG+ som alla snackar om är absolut inte billigare än tradera, försökte se hur det gick till och köpa från playasia.com men det gick inte av nån anledning. Sen så kommer frakt och tull. Ok, man slipper tull för det mesta men när du väl betalar det måste det svida som fan o betala för en ps3 slim 3900kr plus 900kr tull är inte speciellt rolig när man kan hitta just nu på tradera en ps3 slim för 2900 helt ny och obruten förpackning. Sorry guys...NOT CONVINCED

Grejen är väl snarare att de utländska sajterna har haft väldigt mycket billigare konsoller än vad vi haft i Sverige på länge, men nu har priserna även här sänkts och då diffar det inte så mycket. Numera handlar det väl om man vill ha ex en vit PS3, vita kontroller, billigare spel, specialutgåvor osv.
Citera
2010-04-14, 12:00
Medlem
CharismaMans avatar
Någon som vet ungefär hur lång leveranstid play-asia har om man bor i japan?
Citera
2010-04-14, 12:15
Medlem
Credzs avatar
Det är ju fan dyrare på play-asia nu än i Sverige >.<
Citera
2010-04-14, 12:22
Medlem
CharismaMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Det är ju fan dyrare på play-asia nu än i Sverige >.<

Har inte så mycket till val om jag vill ha spel på engelska, bor i kyoto där det finns typ 2 spelbutiker, hittade dock en butik i Osaka som hade lite usa importerade spel men utbudet var inget att hurra för.

Är 730 kronor för modern warfare 2 och gta IV inklusive frakt dyrt ?
Senast redigerad av CharismaMan 2010-04-14 kl. 12:27.
Citera
2010-04-14, 12:35
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharismaMan
Har inte så mycket till val om jag vill ha spel på engelska, bor i kyoto där det finns typ 2 spelbutiker, hittade dock en butik i Osaka som hade lite usa importerade spel men utbudet var inget att hurra för.

Nej jag förstår att du skulle köpa det där ifrån, jag menar vanliga svenssons som bor i det avlånga landet i norr.

Angående priset på mw2 och gta 4 så är det ganska billigt
Citera
2010-04-17, 21:35
Bannlyst
Var kan man fixa dualshock 3 billigast?
Citera
2010-11-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Var kan man fixa dualshock 3 billigast?

Bumpar och undrar samma sak. Dollarn är ju låg så det borde väl finnas nåt billigt i USA? Försökte köpa på Amazon, men de säljer tydligen inte viss elektronik till Europa.
Citera
2010-11-03, 15:33
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurrHa
Bumpar och undrar samma sak. Dollarn är ju låg så det borde väl finnas nåt billigt i USA? Försökte köpa på Amazon, men de säljer tydligen inte viss elektronik till Europa.
Jag köpte min på zavvi.com lite mer än 400 fick jag betala inklusive frakt...
Citera
2010-11-03, 15:36
Bannlyst
Har beställt div saker från usa det senaste pga dom fina priserna, men har åkt på momsbetalning i tull varenda gång. Så priset har blivit nästan som i sverige ändå.
Citera
2010-11-03, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GurrHa

Köpte min här

http://www.axelmusic.com/productDetails/711719805007?upd=1
Citera
2011-07-13, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharismaMan

Cdwow.com är bra mycket billigare. Köpte t.ex. Crysis 2 för 305 kr.

Edit: såg att tråden har varit nere sedan tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in