2009-08-03, 09:25
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Är det någon större skillnad på denna "SLIM" variant förutom att den är lättare i vikt?

EDIT: Det var egentligen quotat till dig TKD, såg också att det var mer diskussion över det i andra tråden.. My bad!

Alltså, det finns inga officiella bilder eller specar på den, SONY har inte gått ut med något än. Vi vet ingenting om den än.
Citera
2009-08-15, 00:22
Medlem
ShinyHighlanders avatar
Någon som vet ifall madcatz arkadstickor till Street fighter 4 är regionsfria. Priserna är ju så jävla mycket bättre i USA än här men jag vill verkligen försäkra mig om att de är regionsfria först.
Citera
2009-09-14, 13:30
Medlem
Bumpar en liten äldre tråd och jag ber samtidigt om ursäkt för att jag postade detta i PS3-tråden igår kväll men chansen att få svar är nog större i en lite smalare tråd.

Vilken sida rekommenderas mest utav VG+ och Amazon? Amazon är cirka 1GBP billigare på alla nya titlar som kommer i höst, men gör fraktkostnaden på något att det jämnar ut sig? Hur är det om man förhandsbokar spel, får man dem på releasedagen som är satt på deras hemsida eller får man vänta ett par dagar?
Citera
2009-09-14, 13:51
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShinyHighlander
Någon som vet ifall madcatz arkadstickor till Street fighter 4 är regionsfria. Priserna är ju så jävla mycket bättre i USA än här men jag vill verkligen försäkra mig om att de är regionsfria först.

Nu har jag personligen inget ps3, men från vad jag har hört så är allting som gäller ps3 regionsfritt?

Jag kan ju självfallet ha blivit felinformerad.
Citera
2009-09-14, 16:57
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Nu har jag personligen inget ps3, men från vad jag har hört så är allting som gäller ps3 regionsfritt?

Yes, det stämmer.
Citera
2009-09-14, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants

Bara spelen som är regionsfria.
Citera
2009-09-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Bara spelen som är regionsfria.

Va? Nej, det stämmer inte. Kontroller är också regionsfria. Jag har då i alla fall kört med svenska kontroller på USA-importerat PS3 och tvärtom, det fungerar utmärkt.

Däremot är DVD inte regionsfritt, inte heller BluRay-filmer. Dock finns det vissa regionsfria BluRay-filmer men konsollen är låst till regionen där den är köpt.
Citera
2009-09-14, 19:29
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osen
Va? Nej, det stämmer inte. Kontroller är också regionsfria. Jag har då i alla fall kört med svenska kontroller på USA-importerat PS3 och tvärtom, det fungerar utmärkt.

Däremot är DVD inte regionsfritt, inte heller BluRay-filmer. Dock finns det vissa regionsfria BluRay-filmer men konsollen är låst till regionen där den är köpt.

Jag antar att optiska lagringsformat diskuterades. Annars har vi mycket annat vi kan lägga till som är "regionsfritt"...
Citera
2009-09-14, 21:30
Medlem
Jag brukar handla mina tillbehör för tv-spel från www.faceplate.se
Har funkat riktigt bra i alla gånger!
Citera
2009-11-07, 12:18
Bannlyst
Köpa spel utomlands

Hej!
jag ska köpa PS3 Slim från Sverige men vill inte köpa spel härifrån eftersom dem är så dyra.
Vet ni någon bra sida som säljer spel som funkar i Sverige (utländsk hemsida)?
Citera
2009-11-07, 14:57
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxZAKIxX
Hej!
jag ska köpa PS3 Slim från Sverige men vill inte köpa spel härifrån eftersom dem är så dyra.
Vet ni någon bra sida som säljer spel som funkar i Sverige (utländsk hemsida)?
zavvi.co.uk
Citera
2009-11-15, 20:13
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
zavvi.co.uk
Frakttid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera