2008-09-25, 17:24
Medlem
LastCaresss avatar
Dåså, la precis ordern på vg+, det blev följande skörd:

Disgaea 3, en Sony sixaxis handkontroll och Virtua Tennis 3, för 132.46 CAD, alltså 853:50 i svenska kronor, inkl. frakt.

På Webhallen hade jag fått betala 1197 kr för samma produkter, och då har jag inte räknat med deras hutlösa frakt.

Jag väntar med att uttala mig vidare om vg+ tills jag fått paketet, men jag känner redan att jag älskar dom och att det är så jävla värt att beställa därifrån.
Citera
2008-09-25, 17:47
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress

Disgaea 3, en Sony sixaxis handkontroll och Virtua Tennis 3, för 132.46 CAD, alltså 853:50 i svenska kronor, inkl. frakt.

På Webhallen hade jag fått betala 1197 kr för samma produkter, och då har jag inte räknat med deras hutlösa frakt.

Jag väntar med att uttala mig vidare om vg+ tills jag fått paketet, men jag känner redan att jag älskar dom och att det är så jävla värt att beställa därifrån.
Hur kan en fraktkostnad på 20 kr vara hutlös?
Citera
2008-09-25, 18:36
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
Hur kan en fraktkostnad på 20 kr vara hutlös?

Okej, kanske inte själva fraktkostnaden, menade nog postförskottsavgiften som jag brukade beställa med. Eh, dock talar det emot mitt förra inlägg då jag antagligen skulle köpt spelen med mitt visakort. Men men, skitsamma, även om frakten från Webhallen är 20 spänn så hade det ändå blivit väsentligt dyrare än att beställa från videogamesplus!
Citera
2008-09-25, 23:41
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Okej, kanske inte själva fraktkostnaden, menade nog postförskottsavgiften som jag brukade beställa med. Eh, dock talar det emot mitt förra inlägg då jag antagligen skulle köpt spelen med mitt visakort. Men men, skitsamma, även om frakten från Webhallen är 20 spänn så hade det ändå blivit väsentligt dyrare än att beställa från videogamesplus!

Ska du inte skicka en gåva till videogamesplus nu för att tacka dem riktigt ordentligt?
Citera
2008-09-26, 13:23
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Ska du inte skicka en gåva till videogamesplus nu för att tacka dem riktigt ordentligt?

Nej, jag kan inte komma på något som skulle kunna göra dem rättvisa. Du kanske har ett förslag?
Citera
2008-09-27, 16:01
Medlem
Finlirets avatar
Citat:
Nej, jag kan inte komma på något som skulle kunna göra dem rättvisa. Du kanske har ett förslag?
Ett "tack brev" kanske skulle funka. Med hälsningar från alla oss ps3-spelare från Flashback.
Citera
2008-09-28, 23:52
Bannlyst
Citat:

så du köpte en sixaxis och inte en dual shock 3 kontroll?
Citera
2008-09-28, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folkoel
ooh. såg nu på games-asia att de fått in vita 80giggare nu för $415 dollar, vilket i dagsläget blir ca ~2900kr.
dags o invänta löning då kamrater!

köpte du en? om ja hur är det med garantin? är det fri frakt från games-asia? fungerar den bra?
Citera
2008-09-29, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
köpte du en? om ja hur är det med garantin? är det fri frakt från games-asia? fungerar den bra?

blev dessvärre lite högre utgifter än räknat denna månad, så jag får nog dessvärre snällt vänta till kommande löning. det SKA vara fri frakt jorden runt från games-asia, så jag antar det?
och garantin är jag osäker på, men har för mig att det diskuteras tidigare i tråden.
Citera
2008-09-29, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folkoel
blev dessvärre lite högre utgifter än räknat denna månad, så jag får nog dessvärre snällt vänta till kommande löning. det SKA vara fri frakt jorden runt från games-asia, så jag antar det?
och garantin är jag osäker på, men har för mig att det diskuteras tidigare i tråden.

ok låter bra ska nog ta och beställa en, nu funderar jag bara på om jag ska ha en svart eller vit hmm. Synd 80 gb inte fanns i silver!
Citera
2008-09-29, 00:31
Bannlyst
Citat:
ok låter bra ska nog ta och beställa en, nu funderar jag bara på om jag ska ha en svart eller vit hmm. Synd 80 gb inte fanns i silver!

hehe, den som beställer först får lämna en rapport!
jag ska utan tvekan köra på den vita, mycket snyggare än den svarta, och till det priset så. ptja. vill man bli av med den har den nog ett ganska okej andra-handsvärde, fast ja, varför man nu skulle vilja sälja den.

tycker silver-modellen såg ganska.. konstig ut.. men klart, smaksak.
Citera
2008-09-30, 16:17
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
så du köpte en sixaxis och inte en dual shock 3 kontroll?

Japp, har inte hur mkt pengar som helst

Men nu har iaf grejerna kommit. Mysiga små paket! Dags att sjukanmäla sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in