Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
I relation och samlevnadsforumet hör även relations och samlevnadsfrågor gällande homo och bisexuella hemma.
Dock när det kommer till erotik och sexualitet så har vi två forum där ett heter alternativa sexualiteter det innefattar rätt "vanliga" sexualiteter så som homosexualitet, olika fetischer och tex folk som gillar spanking och bondage. Där kommer också lite mindre vanliga sexualiteter så som att tända på träd m.m. Visst skulle man kunna slå ihop dessa men jag tycker att det funkar bra att ha två forum.
Det var inte helt och fullt vad jag startade tråden om. Trådstarten gällde om HB-trådar hörde hemma i alt.sex. eller erotik och sexualitet. Mitt förslag var alltså att flytta HB från alt.sex. inte att slå ihop dessa forum.
@Brugmansia: Läste du ens trådfrågan? Vad har bibeln med frågan om en flyttning från alt.sex. till E&S att göra? Fast du kanske finner att bibeln är en alternativ sexualitet? Men jag finner dock en glädje i att du så reservationslöst stödjer en flytt från alt.sex. till E&S.
MVH/
D