2008-04-17, 21:34
Medlem
Yaos avatar
Hatar rykten men det går ett att Mehdis mamma ska ha dött? Kan nån bekräfta..
Citera
2008-04-17, 22:02
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yao
Hatar rykten men det går ett att Mehdis mamma ska ha dött? Kan nån bekräfta..
Men va fan är det här hänt i veckan eller ? Bandit eller inte så kan han väl få slippa få det innersta privatlivet diskuterat.
Citera
2008-04-17, 22:04
Medlem
Yaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Men va fan är det här hänt i veckan eller ? Bandit eller inte så kan han väl få slippa få det innersta privatlivet diskuterat.

Det är ett rykte, antar att du har rätt.....Men empati är inte min starkaste sida.
Citera
2008-04-19, 11:45
Medlem
Olle Liljegren f d kriminalkommissarie

Hej därute!
Vad håller Olle "Kåt-Olle" Liljegren på med nuförtiden?
Fortsätter han utnyttja psyksjuka knarkare i undre världen, ringer runt hela polishuset och försöker lura aspiranter från polisskolan att begå brott?
Verkar som om han aldrig får nog av pengar, uppmärksamhet och intriger, den mannen...
Taskig kvinnosyn, kallar advokat Hanna Viksten för "rik brud" och skryter med sina klipp på kvinnofronten, samtidigt som förundersökningen kring honom visar att han bara fått betala för avsugningar av hobby-luder i Haninge och Helsingborg. Smittorisk, någon?! och
Citera
2008-04-19, 16:17
Medlem
och detta har med bandidos att göra
Citera
2008-04-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
och detta har med bandidos att göra

kanske att sayed (tror jag det va)kom körandes i hans bil för ett tag sen eller köpte hans bil eller nått sådant
Citera
2008-04-22, 13:19
Bannlyst
Loyalty BLF Sweden Klippan - Bandidos bästa vänner

Såg nyss en film om Skins, filmen handlade om icke rassar men det var ett stycke med skins och rasister från Klippan, undrar sa flundra om det är med några av Loyalty BLF killarna i den filmen. Såg ut att vara ett gäng glada kamrater med halsgaddningar, några överfeta såklart, mycket korv med mos, dålig papparelation. Att man ena dagen kan glida över från Tennis till Pingis fattar jag, men är man supernazze hela sin uppväxt och hux-flux sedan glida in i ett multikulti mc gäng övergår dock min fattningsförmåga.

http://thepiratebay.org/tor/4087056/K_Farin_-_Skinheads_-_Doku_-_(Ska__Skinheads__Spirit_Of_69)_No_R

*
Citera
2008-04-22, 16:53
Medlem
Nino Gaggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Såg nyss en film om Skins, filmen handlade om icke rassar men det var ett stycke med skins och rasister från Klippan, undrar sa flundra om det är med några av Loyalty BLF killarna i den filmen. Såg ut att vara ett gäng glada kamrater med halsgaddningar, några överfeta såklart, mycket korv med mos, dålig papparelation. Att man ena dagen kan glida över från Tennis till Pingis fattar jag, men är man supernazze hela sin uppväxt och hux-flux sedan glida in i ett multikulti mc gäng övergår dock min fattningsförmåga.

http://thepiratebay.org/tor/4087056/K_Farin_-_Skinheads_-_Doku_-_(Ska__Skinheads__Spirit_Of_69)_No_R

*
Förmodligen inte såkallad supernazze pga sin tro utan de värvar utstötta ungdommar som mer lockas av gemenskapen. De lyfter upp dom och behandlar dom väl. Får dom att tro att dom räknas. Förmodligen samma behov av grupptillhörighet som lockar inom Bfl.
Citera
2008-04-22, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder

*

Fan, Sorry om jag lurades nu: det var nog den här filmen med killar från Klippan / Ev Loyalyt yngel ?????

Dokumentär film om skinnskallarnas historia.

Språk: Engelska, Svenska, Franska. (Textat när det talas svenska samt franska på engelska).

http://thepiratebay.org/tor/3468821/Skinhead_Attitude

*
Senast redigerad av Bludder 2008-04-22 kl. 19:39.
Citera
2008-04-23, 22:08
Medlem
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=755190
Citera
2008-04-24, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Men för skojskull kollade jag bara lite historik, den är inte min och säkerligen inte fullständig, men..av den informationen hittar jag ingen av dagens BMC klubbar som härstammar från en äldre bikerklubb? Det finns säkert, första chaptret t.ex var väl en klubb i malmö området (glömt namnet), som i tidigare inlägg Kvillebäcken..och Solidos V-ås (om det nu kunde räknas till mc klubb då ingen vet om dom hade nån mc alls).
Men många av HA's, RD's, OMC's, HogRiders klubbar härstammar från tidigare klubbar. Kolla bara länken och längst ner på sidan. Som sagt inte min info och den kanske inte är fullständig. Men således måste ju rekryteringen till BMC från nåt ställe.
http://www.chopperweb.com/clubs/indsve.htm

Bandidos
Bandidos etablerade sig i Sverige 1994 då klubben Morbids utanför Helsingborg togs upp i klubben.
Detta var startskottet till mc-kriget mellan Hells Angels och Bandidos som rasade i Norden 1994-1997.

Sen får andra fylla i om ni har fakta om andra klubbar som stöpts om till BMC... Dalarna?

*
Citera
2008-04-24, 18:52
Medlem
My name is Earls avatar
De hadde ju en underklubb, Diablos MC som hadde starka band till BMC, vad det blev av dom vet jag inte, de finns ju kvar bla i Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in