Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-18, 20:36
  #12505
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuddle
Fick Bandidos/X-team stryk i går?

http://www.vf.se/nyheter/karlstad/st...trala-karlstad


Tro bara att det är något du önskade om jag inte har fel.

Du och jag fattar och förstår att det ej var dom som fick stryk om dom nu hade någonting med det att göra. Om det var dom som fick stryk så skulle det ha stått redan nu i tidningen att dom åkt på stryk. Dom som åkte på stryk golade även till polisen och gjorde en anmälan skulle inte tro att X-team eller BMC skulle göra det. Och då skulle det ha stått ennu mer och ennu större löpsedlar att dom golat och åkt på stryk. Polis hade gärna gått ut med det till allmänheten prisis som dom gjorde med
Hells Angels fd Top Side Mc Norrköping när dom blev mord hotade av Outlaws Mc.
__________________
Senast redigerad av loto 2012-03-18 kl. 20:42.
Citera
2012-03-18, 20:40
  #12506
Medlem
Någon som sitter inne med lite info angående denne "Jocke" som tydligen är relativt högt uppsatt inom Bandidos, uppskickad ifrån Malmö till Dalarna (med fokus på borlänge/ludvika?). Hört att dem rekryterat ganska ordentligt senaste tiden. Själv påträffat denne man ett par gånger men vet ej särskilt mycket om honom.
Citera
2012-03-18, 20:52
  #12507
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Tro bara att det är något du önskade om jag inte har fel.

Du och jag fattar och förstår att det ej var dom som fick stryk om dom nu hade någonting med det att göra. Om det var dom som fick stryk så skulle det ha stått redan nu i tidningen att dom åkt på stryk. Dom som åkte på stryk golade även till polisen och gjorde en anmälan skulle inte tro att X-team eller BMC skulle göra det. Och då skulle det ha stått ennu mer och ennu större löpsedlar att dom golat och åkt på stryk. Polis hade gärna gått ut med det till allmänheten prisis som dom gjorde med
Hells Angels fd Top Side Mc Norrköping när dom blev mord hotade av Outlaws Mc.

Så HA hade inte kunna ge dom en omgång menar du?
Enligt vad jag sett och hört så har ingen anmält till polisen. Sedan är väl inte snorungarna i Karlstad så starka längre?
Citera
2012-03-18, 20:56
  #12508
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuddle
Så HA hade inte kunna ge dom en omgång menar du?
Enligt vad jag sett och hört så har ingen anmält till polisen. Sedan är väl inte snorungarna i Karlstad så starka längre?

Då får du läsa artikeln innan du lägger upp den.


Två män i 26-årsåldern gjorde en anmälan om misshandel. Enligt Thore Persson på Värmlandspolisens kriminalavdelning kunde de inte uppvisa några skador.


HA kan ge dom en omgång men inte HA Norrköping avd. För då hade dom aldrig golat dom, dom hade i stället väntat på OMC och ta det som det kommer dom ville väll bli HA MC 1% eller.

Snorungarna i Karlstad. Åk upp dit då och mucka, HA vågade inte mucka vidare i alla fall.
__________________
Senast redigerad av loto 2012-03-18 kl. 21:13.
Citera
2012-03-18, 21:40
  #12509
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Då får du läsa artikeln innan du lägger upp den.


Två män i 26-årsåldern gjorde en anmälan om misshandel. Enligt Thore Persson på Värmlandspolisens kriminalavdelning kunde de inte uppvisa några skador.


HA kan ge dom en omgång men inte HA Norrköping avd. För då hade dom aldrig golat dom, dom hade i stället väntat på OMC och ta det som det kommer dom ville väll bli HA MC 1% eller.

Snorungarna i Karlstad. Åk upp dit då och mucka, HA vågade inte mucka vidare i alla fall.

Norrköping?
Vad har dom med detta att göra?
Citera
2012-03-18, 23:02
  #12510
Medlem
Får mc gäng snygga brudar? tror inte att någon skulle tacka nej till en mc knutte
Citera
2012-03-18, 23:05
  #12511
Medlem
Bäng Ulfs avatar
I nwt står det att ingen av de inblandade velat medverka i någon polisutredning.
Citera
2012-03-18, 23:09
  #12512
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäng Ulf
I nwt står det att ingen av de inblandade velat medverka i någon polisutredning.

Gäng slogs med knogjärn och batonger
Karlstad
I lördags kväll började två grupper att slåss på Herrhagen. Polisen beslagtog knogjärn och träbatonger.

Det var vid åttatiden som allmänheten larmade polisen om ett stort bråk på Karlagatan i Karlstad. Cirka tio personer var inblandande. Minst två fick åka till akuten.
Två män i 26-årsåldern gjorde en anmälan om misshandel. Enligt Thore Persson på Värmlandspolisens kriminalavdelning kunde de inte uppvisa några skador.
– De som anmälde är från stan. Vi vet inte om de kände varandra. Vi har under söndagen inga gripna.

Detta värka vara inte vara MC relaterat.
Citera
2012-03-19, 01:27
  #12513
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Gäng slogs med knogjärn och batonger
Karlstad
I lördags kväll började två grupper att slåss på Herrhagen. Polisen beslagtog knogjärn och träbatonger.

Det var vid åttatiden som allmänheten larmade polisen om ett stort bråk på Karlagatan i Karlstad. Cirka tio personer var inblandande. Minst två fick åka till akuten.
Två män i 26-årsåldern gjorde en anmälan om misshandel. Enligt Thore Persson på Värmlandspolisens kriminalavdelning kunde de inte uppvisa några skador.
– De som anmälde är från stan. Vi vet inte om de kände varandra. Vi har under söndagen inga gripna.

Detta värka vara inte vara MC relaterat.

Varför skulle det inte kunna vara MC relaterat?
För att dina idoler golat?
Blev det jobbigt nu!?
Citera
2012-03-19, 12:18
  #12514
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuddle
Varför skulle det inte kunna vara MC relaterat?
För att dina idoler golat?
Blev det jobbigt nu!?

Mina idoler är det inte.

Men du och jag och alla andra här vet att om det skulle varit dom så hade vi hört det redan i går av någon polis, media tidning, privat person , media gangster eller internet krigare som vi alla är här.

Du fattar
Citera
2012-03-19, 13:03
  #12515
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Mina idoler är det inte.

Men du och jag och alla andra här vet att om det skulle varit dom så hade vi hört det redan i går av någon polis, media tidning, privat person , media gangster eller internet krigare som vi alla är här.

Du fattar

Många av krysspojkarna och killarna runt dom, bär inte alltid några gängrelaterade symboler i grannskapet. Hände på min gata men missade det helt och hållet, vilket är konstigt. Har svårt att tänka mig att det skulle vara några andra än dom inblandade dock. De hade sprejat, "681" på en mur efter gatan för några dagar sedan. Sexan gul och 81 i rött. F(uck)HA gissar jag, som lekman de menade, fast hyresvärden målade snabbt över det. Känns lite som sandlåda över sånt klotter.
Citera
2012-03-19, 14:40
  #12516
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Mina idoler är det inte.

Men du och jag och alla andra här vet att om det skulle varit dom så hade vi hört det redan i går av någon polis, media tidning, privat person , media gangster eller internet krigare som vi alla är här.

Du fattar

Nej jag fattar inte. Det som händer i Karlstad verkar stanna där. När något händer på andra ställen så kommer det ut direkt i olika medier(känns så).

Enligt rykte hade polisen en stor razzia mot Bandidos i Karlstad. Men detta har inte jag sett något om varken här eller på andra ställen.

Sedan känns det märkligt att 2 gäng skulle slåss där man vet att det finns Bandidos vad det gäller boende och resturang. Men klart det kan har varit så att 2 gäng råkas mötas där. Men det känns långsökt för mig att Bandidos/X-team skulle varit inblandat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback