2008-04-24, 19:00
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
De hadde ju en underklubb, Diablos MC som hadde starka band till BMC, vad det blev av dom vet jag inte, de finns ju kvar bla i Tyskland.

Det har du ju alldeles rätt i, my mistake men dock vet jag inte om nåt Diablos chapter blivit ett BMC chapter..Men det finns det säkert andra som vet. Har för mig att Diablos i Oskarshamn lade ner iaf. med även den infon kan vara fel..
Citera
2008-04-24, 19:06
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
. Har för mig att Diablos i Oskarshamn lade ner iaf. med även den infon kan vara fel..

Alldeles rätt, näre bekante till mig..... 1 gick ur av hälsoskäl, prezen som var över 60 bast gick ur (betalade dyrt) han avled ett tag efter av en hjärnblödning eller vad det var och en tredje proppade för BMC i H-borg; men även han lämnade klubben, fast han är kvar i skåneland, helt vanliga bikers som trodde det enbart var fränt med ett röd/gult 1% märke på västen och som inte visste vad det innebar.
Det var ju ingen stor avdelning precis, 3-4 grabbar och en brorsa som var hangaround.
Huvudavdelningen låg i Ängelholm med en avdelning i Malmö.
Thailändska Diablos blev ju BMC.

Jag kan ju tillägga att Clark hadde STOR talan i Diablos.
Senast redigerad av My name is Earl 2008-04-24 kl. 19:13.
Citera
2008-04-24, 21:45
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
De hadde ju en underklubb, Diablos MC som hadde starka band till BMC, vad det blev av dom vet jag inte, de finns ju kvar bla i Tyskland.
Diablos i Malmö stängdes väl i praktiken ned av polisen. Efter upprepade narkotikabeslag så fanns det inte så många kvar på fri fot. Men huset behöll de och där huserar numera ett BMC propp-chapter. Därimellan så var det en X-team-lokal. Det finns säkert lite gammalt Loyalty-folk med i bilden också.
Citera
2008-04-24, 23:12
Medlem
Det fanns en skön liarare från Diablos O-hamn med hela ansiktet fullt med tatueringar. Detta var jävligt ovanligt att se på verkligheten. Träffade honom på flera mcträffar för ett tiotal år sedan. Verkade vara trevlig och kul men såg väldigt bizarr ut. Vad gör en sådan man idag? Jobbar på Försäkringskassan eller?
Citera
2008-04-24, 23:13
Bannlyst
Citat:
Alldeles rätt, näre bekante till mig..... 1 gick ur av hälsoskäl, prezen som var över 60 bast gick ur (betalade dyrt) han avled ett tag efter av en hjärnblödning eller vad det var och en tredje proppade för BMC i H-borg; men även han lämnade klubben, fast han är kvar i skåneland, helt vanliga bikers som trodde det enbart var fränt med ett röd/gult 1% märke på västen och som inte visste vad det innebar.
Det var ju ingen stor avdelning precis, 3-4 grabbar och en brorsa som var hangaround.

Inte mycket rätt där inte
Citera
2008-04-25, 06:28
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Det fanns en skön liarare från Diablos O-hamn med hela ansiktet fullt med tatueringar. Detta var jävligt ovanligt att se på verkligheten. Träffade honom på flera mcträffar för ett tiotal år sedan. Verkade vara trevlig och kul men såg väldigt bizarr ut. Vad gör en sådan man idag? Jobbar på Försäkringskassan eller?

Han avled på hemmet efter en hjärnblödning eller blodpropp eller vad det var för nåt, han var ju runt 60 när de bildade deras lilla avdelning.
Citera
2008-04-25, 06:29
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse666

Tala gärna om felaktigheterna då.
Citera
2008-04-25, 08:03
Medlem
JJDecays avatar
Citat:

Skriver som mr: Earl, tala gärna om felaktigheterna.
Citera
2008-04-25, 09:07
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Han avled på hemmet efter en hjärnblödning eller blodpropp eller vad det var för nåt, han var ju runt 60 när de bildade deras lilla avdelning.

Lite rolig kuriosa är att han ställde upp i kommunvalet för nåt nasseparti (INTE SD) men ju då fick umgås en del med X-team.
Citera
2008-04-25, 10:54
Bannlyst
Citat:
Lite rolig kuriosa är att han ställde upp i kommunvalet för nåt nasseparti (INTE SD) men ju då fick umgås en del med X-team.
Jo han var en mycket lustig konstig och hade var på rikigt fel ställe och position. Dock var han inte det under hela DMC peroiod i Oskarshamn han blev avsat.
Citera
2008-04-25, 11:03
Bannlyst
Citat:

Diablos bara inte 1% sissta åren!
Avled tre år senare konsitg gubbe det där!(Dock annan prez sissta åren)
Du blir inte propp BMC HBG efter umgåts i kretsarna många år utan och veta vad du ger dig in på!
Någon hangoround brosa hm vems bror skulle det va.
Var ju många från början.
Rätt att det var "vanliga" bikers en del. Men det är väll s det SKA börjas igentligen.
Japp Thai blev BMC.
Japp på Clark med.
Citera
2008-04-25, 12:05
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Diablos bara inte 1% sissta åren!
Avled tre år senare konsitg gubbe det där!(Dock annan prez sissta åren)
Du blir inte propp BMC HBG efter umgåts i kretsarna många år utan och veta vad du ger dig in på!
Någon hangoround brosa hm vems bror skulle det va.
Var ju många från början.
Rätt att det var "vanliga" bikers en del. Men det är väll s det SKA börjas igentligen.
Japp Thai blev BMC.
Japp på Clark med.

Jag umgicks en del med några av grabbarna, de hadde en annan liten klubb från början, jag kommer inte ihåg namnet, bröderna S*****g, de var 2, den ena drunknade trakiskt nog på fyllan; men det var innan Diablostiden, totalt var de 3 bröder och jag har för mig att den yngsta blev hangaround till Diablos, K** gick ur, han har problem med rygg och nacke och kan inte åka hoj, ena S-brodern blev prospect åt BMC och gick även han ur enligt K, H***y kännde jag inte speciellt väl; men innan de blev Diablos gick han runt i hela 81-utstyrseln och när han klev av Diablos försökte han även gå med i en annan klubb han hade pratat en jävla masse skit om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in