2009-04-01, 21:51
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Noterat att många från bandidos varit ute och snurrat med väst idag i Göteborg. Sett både från kvillebäcken med deras färger rulla samt såg ett gäng med fläskiga snubbar frossa i sig hamburgare på mcdonalds vid stigs center samtidigt som dom flirtade med 15åriga tjejerna som jobbade där Sammanträffande att det var skottlossning i Backa bara en stund tidigare?
Försöker bandidos markera sin närvaro och att dom inte är decimerade??
Citera
2009-04-01, 21:54
Medlem
PutaMadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Tack, gudaförklaringar undanbedes här. Jag kommer senare att berätta om Mehdi Seyyeds nervsammanbrott inne på häktet i Göteborg, när han grät som en liten flicka

När kommer den storyn då?
Citera
2009-04-01, 22:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutaMadre
När kommer den storyn då?

Ja vad ska man säga, Mehdi fick ju som sagt ett antal nervsammanbrott under sin tid på häktet. Bandidos presidenten Mehdi Seyyed bryter ihop och gråter som en flicka. Detta har även skett på anstalten han tidvis suttit på.
På utsidan framstår han som en hårdnackad mc-knutte, i själva verket så är han en mes när det blir en aning hett om öronen.

Domen kommer imorgon, hoppas nu att hovrätten faställer tingsrättens dom.
Citera
2009-04-01, 22:49
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Rödgråten

Citat:
Ja vad ska man säga, Mehdi fick ju som sagt ett antal nervsammanbrott under sin tid på häktet. Bandidos presidenten Mehdi Seyyed bryter ihop och gråter som en flicka. Detta har även skett på anstalten han tidvis suttit på.
På utsidan framstår han som en hårdnackad mc-knutte, i själva verket så är han en mes när det blir en aning hett om öronen.

Domen kommer imorgon, hoppas nu att hovrätten faställer tingsrättens dom.

Ha ha. Har hört det där innan att Mehdi brutit ihop och blivit lite ledsen.
Visst är det synd om honom? ...NOT! Precis som någon skrev här innan så hade jag kunnat tänka mig betala en hel del för att se Mehdi ulkandes och rödgråten på en förhörsvideo. Hoppas vid Gud att HR höjer straffet för apan.
Vad jag inte blir klok på är varför man inte kan utvisa honom när han inte är svensk medborgare. Eller hör det till saken att han faktiskt är det?
Dano Acar fick ju inte komma tillbaks just för att han inte är svensk medborgare. Vad är skillnaden?
Hoppas idioten Mehdi får 15 år i isoleringscell!
Citera
2009-04-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Ha ha. Har hört det där innan att Mehdi brutit ihop och blivit lite ledsen.
Visst är det synd om honom? ...NOT! Precis som någon skrev här innan så hade jag kunnat tänka mig betala en hel del för att se Mehdi ulkandes och rödgråten på en förhörsvideo. Hoppas vid Gud att HR höjer straffet för apan.
Vad jag inte blir klok på är varför man inte kan utvisa honom när han inte är svensk medborgare. Eller hör det till saken att han faktiskt är det?
Dano Acar fick ju inte komma tillbaks just för att han inte är svensk medborgare. Vad är skillnaden?
Hoppas idioten Mehdi får 15 år i isoleringscell!

Har han inte barn i Sverige? Typ förmildrande omständighet?? Samt när kom han till Sverige, är man under 15 (är inte riktigt säker på åldern dock) när man kommer till Sverige så kan man inte bli utvisad... Om jag förstått det rätt, kan dock ha fel.
Citera
2009-04-01, 23:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Har han inte barn i Sverige? Typ förmildrande omständighet?? Samt när kom han till Sverige, är man under 15 (är inte riktigt säker på åldern dock) när man kommer till Sverige så kan man inte bli utvisad... Om jag förstått det rätt, kan dock ha fel.

Han har en dotter..
Citera
2009-04-02, 00:12
Bannlyst
Citat:
Han har en dotter..

Vilket kan få den mest kallhamrade psykopaten att bryta ihop.

Jag ämnar inte att komma inte till någons försvar här, karln är ju ansvarig för både det ena och det andra. Men man kanske ska vara försiktig med sina uttalanden så man inte sjunker ned till samma låga nivå.

Inte menat som någon kritik, Leif. Bara en liten tanke i en mycket läsvärd tråd
Citera
2009-04-02, 00:36
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k

Jag ämnar inte att komma inte till någons försvar här, karln är ju ansvarig för både det ena och det andra. Men man kanske ska vara försiktig med sina uttalanden så man inte sjunker ned till samma låga nivå.

Frågan är hur mycket dottern betyder för honom? Hon kan knappast vara något som han värdesätter, om hon hade varit en stor del av hans liv hade han knappast varit involverade i så mycket skit som han faktiskt är.
Citera
2009-04-02, 00:55
Medlem
Apinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k

Såsant så. Men efter att ha läst igenom tråden,samt Leifs många attacker mot folk i allmänhet. Kriminella i synnerhet. Frågar jag mig vem som är psykopat här egentligen??

Vår kära Leif har inte gjort annat än kastat skit på varenda människa som har ett kriminellt förflutet. Inte för att jag försvarar deras handlande på något sätt. Men man kan ju undra vad Leif har för bakgrund själv egentligen!? Personligen tror jag att han är anställd inom Kriminalvården,fråga mig inte varför!

Han har förmodligen blivit utsatt för både det ena o det andra i sitt liv,därav detta hat. Sen att han varit på Bandidos lokaler tror jag inte ett dugg på. Mannen har en livlig fantasi samt skrivandets gåva. Mao,han uttrycker sig väldigt väl och folk köper varenda ord. Speciellt hans hantlangare som inte har en egen åsikt utan suger hans röv vid första bästa tillfälle. (Inga namn nämnda).

Detta att han skulle avslöja Mettis påstådda Psykbryt för ett par dagar sen..? Se själv va han hade att komma med,inte ett skit.Han förstod väl att det var o avslöja sig själv genom att berätta. Plit som han e...
Citera
2009-04-02, 01:06
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apina
Såsant så. Men efter att ha läst igenom tråden,samt Leifs många attacker mot folk i allmänhet. Kriminella i synnerhet. Frågar jag mig vem som är psykopat här egentligen??

Vår kära Leif har inte gjort annat än kastat skit på varenda människa som har ett kriminellt förflutet. Inte för att jag försvarar deras handlande på något sätt. Men man kan ju undra vad Leif har för bakgrund själv egentligen!? Personligen tror jag att han är anställd inom Kriminalvården,fråga mig inte varför!

Han har förmodligen blivit utsatt för både det ena o det andra i sitt liv,därav detta hat. Sen att han varit på Bandidos lokaler tror jag inte ett dugg på. Mannen har en livlig fantasi samt skrivandets gåva. Mao,han uttrycker sig väldigt väl och folk köper varenda ord. Speciellt hans hantlangare som inte har en egen åsikt utan suger hans röv vid första bästa tillfälle. (Inga namn nämnda).

Detta att han skulle avslöja Mettis påstådda Psykbryt för ett par dagar sen..? Se själv va han hade att komma med,inte ett skit.Han förstod väl att det var o avslöja sig själv genom att berätta. Plit som han e...

Kom ihåg en sak:

Jag kastar inte skit på någon, jag belyser ett stort samhällsproblem. En elakartad tumör som bara växer och växer. Jag har förstått att det svider i arslet på dig och vissa andra när jag konstaterar faktum, men det är bara att gilla läget. Jag har lika mycket rätt som du till att vädra min åsikt här på Flashback.
Citera
2009-04-02, 01:17
Medlem
Apinas avatar
Citat:
Kom ihåg en sak:

Jag kastar inte skit på någon, jag belyser ett stort samhällsproblem. En elakartad tumör som bara växer och växer. Jag har förstått att det svider i arslet på dig och vissa andra när jag konstaterar faktum, men det är bara att gilla läget. Jag har lika mycket rätt som du till att vädra min åsikt här på Flashback.

Men ditt hat lyser igenom. Berätta istället tex om detta brytet som jag har fastnat på. Jag tyckte du skrev intressanta saker när jag blev medlem på FB.

Nu spyr du din skit på allt och alla som inte står för det du själv gör.
Det svider lika mycket i mitt arsle som det gör i dina fingrar när du skriver,jag står inte upp för dessa människor mer än vad du själv gör.

Men att du försöker framställa dig som nåt du inte är,det svider däremot jävligt mycket. Fast inte i arslet!
Citera
2009-04-02, 05:47
Medlem
Citat:
Frågan är hur mycket dottern betyder för honom? Hon kan knappast vara något som han värdesätter, om hon hade varit en stor del av hans liv hade han knappast varit involverade i så mycket skit som han faktiskt är.

Ta och stäng igen käften nu för helvete. Jag kan inte bevisa att du sitter och rentav ljuger när du påstår att Metti skulle sitta och lipa inne i häktet lika lite som du kan bevisa att han skulle ha gjort det, det köper jag. Men att sitta och spy ur dig skit som det där är att ta det hela lite för långt. Håll du dig till att "belysa" FB om hans aktiviteter via din s.k. "inside information" istället. Hans dotter hör inte hemma i den här diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in