Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Vilket kan få den mest kallhamrade psykopaten att bryta ihop.
Jag ämnar inte att komma inte till någons försvar här, karln är ju ansvarig för både det ena och det andra. Men man kanske ska vara försiktig med sina uttalanden så man inte sjunker ned till samma låga nivå.
Inte menat som någon kritik, Leif. Bara en liten tanke i en mycket läsvärd tråd

Såsant så. Men efter att ha läst igenom tråden,samt Leifs många attacker mot folk i allmänhet. Kriminella i synnerhet. Frågar jag mig vem som är psykopat här egentligen??
Vår kära Leif har inte gjort annat än kastat skit på varenda människa som har ett kriminellt förflutet. Inte för att jag försvarar deras handlande på något sätt. Men man kan ju undra vad Leif har för bakgrund själv egentligen!? Personligen tror jag att han är anställd inom Kriminalvården,fråga mig inte varför!
Han har förmodligen blivit utsatt för både det ena o det andra i sitt liv,därav detta hat. Sen att han varit på Bandidos lokaler tror jag inte ett dugg på. Mannen har en livlig fantasi samt skrivandets gåva. Mao,han uttrycker sig väldigt väl och folk köper varenda ord. Speciellt hans hantlangare som inte har en egen åsikt utan suger hans röv vid första bästa tillfälle. (Inga namn nämnda).
Detta att han skulle avslöja Mettis påstådda Psykbryt för ett par dagar sen..? Se själv va han hade att komma med,inte ett skit.Han förstod väl att det var o avslöja sig själv genom att berätta. Plit som han e...