2009-04-02, 06:26
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snissediss
Ta och stäng igen käften nu för helvete. Jag kan inte bevisa att du sitter och rentav ljuger när du påstår att Metti skulle sitta och lipa inne i häktet lika lite som du kan bevisa att han skulle ha gjort det, det köper jag. Men att sitta och spy ur dig skit som det där är att ta det hela lite för långt. Håll du dig till att "belysa" FB om hans aktiviteter via din s.k. "inside information" istället. Hans dotter hör inte hemma i den här diskussionen.
Det var inte Leif som tog upp hans dotter, utan svarade på en annan användares inlägg där den sistnämde tog upp dottern och då enbart som något att referera till angående varför Mehdi gråtit sig röd i rätten. Håller förövrigt med att parasiternas barn skall hållas utanför då de inte kan hållas ansvariga för vad deras pappor gör, men i detta fallet användes dottern bara som "referens" och det kan väl anses att vara ok.
Citera
2009-04-02, 06:39
Medlem
Må så vara, men att sitta och spekulera i vad han har för relation till sin dotter på ett jävligt nedlåtande sätt är förbannat onödigt. Spy så mycket galla ni vill över honom och andra likasinnade, ingen som ni vill ska ta åt er av parasit-snacket gör det överhuvudtaget. Men att spekulera i vad för slags far han är tar det hela till helt nya lågvatten-nivåer.
Citera
2009-04-02, 08:18
Bannlyst
Domarna och lite annat!

Ja idag är det en tråkig dag för många av oss, eller en glädjens dag! Hoppas på det sistnämnda!

Ja lämna anhöriga utanför tills dom gjort något, detta var ju uppe i Eddy Pavers tråd när han gifte sig, vet inte själv riktigt hur långt man skall gå, jag
blandar inte in anhöriga. Andra får svara för sig.e räcker med Mehdi i det här allet. Nu svarade leif på en redan ställd fråga.

Jag häcklades ju för att jag var leifs högra hand av en avstängd pizzabagare.
Det är inte sant, utan jag helt enkelt håller med han mkt, men inte i allt. finns ju flera som känner leif här och alla backar då upp varann, men viktigast är ju sakfrågan, inte det runt omkring om det inte är av värde. Hoppas på att det inte skenar iväg efter domen.

Dom som skriver annars passa på nu vissa om det är tyst från, så det blir debatt om en mkt viktig dom. för den är mkt viktig.

Därför vill jag höra om ex Driton får han sin rabatt, dom andra som utörde dådet. Där har det varit tyst om, och det har skrivits saker som inte har med saken att göra ens. Och det får det naturligtvis göra, alla skriver vad dom vill.

Alla är ju inte så duktig på att skriva men surrar bättre, som undertecknad känner sig. Men varje skrivbens ord är lika viktiga.

Saknar Kendy-59??

Annars finns ju alla andra här märker jag.

Får Driton sänkt, vad får dom anda för straff tror ni? mehdi har vi ju kört igenom.

Det är oxå viktigt för domen vad dom andra får. Rätta mig om jag har fel!

Slutligen hoppas jag alla håller sig till Domen och inte skenar iväg!
Senast redigerad av snorig 2009-04-02 kl. 08:23.
Citera
2009-04-02, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snissediss
Må så vara, men att sitta och spekulera i vad han har för relation till sin dotter på ett jävligt nedlåtande sätt är förbannat onödigt. Spy så mycket galla ni vill över honom och andra likasinnade, ingen som ni vill ska ta åt er av parasit-snacket gör det överhuvudtaget. Men att spekulera i vad för slags far han är tar det hela till helt nya lågvatten-nivåer.

Hans förhållande till dottern hör inte hit men kan ju vara värt att veta att ett liv på skuggsidan inte direkt gör att barnen får en trevlig uppväxt med hemma-pappa osv

Nä häng ut packet
Riktigt trött på parasiter som bär bidrag och hyllar gangsta-mentalitet

Hoppas på hård dom som en signal till parasiter!
Citera
2009-04-02, 08:57
Medlem
Driton skall inte ha sänkt straff i detta målet för att han lämnat information. Han ska ha normalstraff vilket borde betyda 4 år och 6 månader som den andre fick.
Att få straffrabatt är endast aktuellt om det kan betyda problem i framtiden och eftersom han redan var "eftersökt" av BMC för att ha fått Mehdi m fl fälld i den första rättegången och därmed har den andra rättegången inte gjort honom någon skada om det inte är så att han är mer "eftersökt" nu än efter första rättegången, så skulle det kunna vara i och för sig. Och då skall han ha lite straffrabatt.
Citera
2009-04-02, 09:14
Bannlyst
nån som vet??

Blir medthi fri släppt idag nån som vet???
Citera
2009-04-02, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoiloveit
Blir medthi fri släppt idag nån som vet???

Nä även om han mot alla odds skulle bli frikänd så har han kvar del av voltan som han satt för, misshandeln mot driton m.m
Citera
2009-04-02, 09:28
Bannlyst
joo det vet jag men det är inte mycket kvar av den straffet mot ditron
Citera
2009-04-02, 09:35
Medlem
Ekkys avatar
Är det kl. 11 domen kommer?
Citera
2009-04-02, 09:38
Bannlyst
ingen anning vill ochså veta
Citera
2009-04-02, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoiloveit
joo det vet jag men det är inte mycket kvar av den straffet mot ditron

Ja men att Mehdi skulle bli frikänd, finns inte på kartan! Så han får nog knallar tillbaka och göra sista delen,och ganterat det han komme att få nu, för frikänd
är för mig en omöjlighet för han. Inte från 9 år till 0 år, Finns inte en chans!
Då kan vi skrota Rättsväsendet!

kl 11.00 brukar det konstigt nog ofta vara, men jag vet inte heller.
Senast redigerad av snorig 2009-04-02 kl. 09:41.
Citera
2009-04-02, 09:49
Bannlyst
ska bli kul o se vad det blir åter står o se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här