Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag är väl medveten om att Diablos imploderade (har ganska näre förbindelse till en tidigare medlem); men hade det inte ganska mycket att göra med att de kanske fick lite väl mycket "uppdrag" från BMC?
Rent faktiskt tycker jag att Diablos var bra mycket mera bikers än mycket av skiten som man tagit in genom t.ex. kryssteam och annat konstigt folk.
Min helt personliga hållning när det gäller BMC är att de har sjunkit rejält genom de senaste åren, jag respekterade dom när de stod upp emot HA, inte tog skit och inte störde andra klubbar genom att leka polis som HA gör; men som jag förstår det har man nu (iaf i Örebro) rent faktiskt börjat hota andra klubbar och sånt som inte hör hemma i en bikervärld, man har fullt upp med att diverse trakkaserier från myndigheter, sen ska man ta skit från diverse nyblivna bikers också, och bristen på bra folk är uppenbar i dag.
Du skriver: hade det inte ganska mycket att göra med att de kanske fick lite väl mycket "uppdrag" från BMC
Som vad? I mina ögon var gubbarna i Diablos vanliga bikers mer eller mindre.
Jag känner inte till några "uppdrag" som Diablos fick. ? Utveckla tack.
Sen skriver du : Rent faktiskt tycker jag att Diablos var bra mycket mera bikers än mycket av skiten som man tagit in genom t.ex. kryssteam och annat konstigt folk.
Min helt personliga hållning när det gäller BMC är att de har sjunkit rejält genom de senaste åren, jag respekterade dom när de stod upp emot HA, inte tog skit och inte störde andra klubbar genom att leka polis som HA gör; men som jag förstår det har man nu (iaf i Örebro) rent faktiskt börjat hota andra klubbar och sånt som inte hör hemma i en bikervärld, man har fullt upp med att diverse trakkaserier från myndigheter, sen ska man ta skit från diverse nyblivna bikers också, och bristen på bra folk är uppenbar i dag.[/quote]
Bra skrivet! Håller med. MEN, handen på hjärtat, vilka inom BMC har du träffat? Eller kanske ska jag fråga; när du hör namnet Bandidos, tänker du då vissa idioter i Örebro & Methi? För BMC e mycker mer än så, det finns gott om medlemmar som e riktigt trevliga och som inte springer runt och tex hotar andra klubbar. Verkar som ett fåtal drar ner ryktet?