2009-01-03, 08:58
Medlem
Troians avatar
Off topic raderat:

My name is Earl 2 inlägg
Sicilianaren 2 inlägg
redaxegoldz 4 inlägg
NosaCastro 3 inlägg
19Malin84 1 inlägg
Violence 1 inlägg
canoon 2 inlägg
thunderheader 1 inlägg
Nobodyatall 2 inlägg

De som gjort minst tre off topic-inlägg sedan min senaste uppmaning och rensning, den 29 december, tilldelas en tillsägelse. Dessutom har ett par användare eventuellt gjort sig skyldiga till andra, grövre, regelbrott. Åtgärd för detta diskuteras bland moderatorerna.

/Mod
Senast redigerad av Troian 2009-01-03 kl. 09:33.
Citera
2009-01-03, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nobodyatall
Han kommer säkert att bli dömd till 10 år plus eller minus och kommer ut om ca. 5.
Att han inte blev utvisad var helt väntat och inget förvånande alls.
Naturligtvis är en bilspränging aldrig acceptabel och i synnerhet inte i en officiell atmosfär där oskyldiga riskeras att skadas, något som säkert de flesta i de olika 1% gängen skulle hålla med om.
Ingen av 1 % är ute efter att göra oskyldiga eller vanliga Svenssons illa.

Du kan bara inte vara sann.......

Förresten håller många med leif i flera sakfrågor, även om dom ej skriver ner det. Dina ord är mkt tunna...

Ut med kamelknullaren Mehdi, och så kommer det att bli i slutändan, lär av läxan. Han har vanhedrat BMC.
Citera
2009-01-03, 09:27
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig

Förresten håller många med leif i flera sakfrågor, även om dom ej skriver ner det. Dina ord är mkt tunna...

Ut med kamelknullaren Mehdi, och så kommer det att bli i slutändan, lär av läxan. Han har vanhedrat BMC.

Men för fan snorig... Leif vomerar sitt mantra och fjanteri som till sak handlar om blattar mer än annat. Nobody har helt rätt i sin kommentar.

Den enda som kan få M att flytta ur landet är M själv. Han kommer inte bli "utslängd". Det vet du med snorig.
Citera
2009-01-03, 09:35
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Men för fan snorig... Leif vomerar sitt mantra och fjanteri som till sak handlar om blattar mer än annat. Nobody har helt rätt i sin kommentar.

Den enda som kan få M att flytta ur landet är M själv. Han kommer inte bli "utslängd". Det vet du med snorig.
Kriminella blattar om jag får tillägga. Han går även lika hårt på svenskar som är kriminella. Nu har det pratats en hel del om kamelknullaren Mehdi då han som vanligt inte kunnat följa de lagar vi har i detta land.
Citera
2009-01-03, 13:32
Medlem
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/100352-polis-soker-efter-lik
Citera
2009-01-03, 15:20
Medlem
Hilsen fra Norge. Hva faen er det jeg leser. At en mann med Iransk statsborgerskap står bak 2 bilsprængninger i vårt naboland Sverige, blir dømd i retten for dette men inte utvisad til sitt hemland?

Dette kan vel ikke være helt ok for den vanlige hard arbeidende svenske. Er det til hans fordel at han har en lederposition i kamratforeningen Bandidos? En forening som påstår at de er en MC- Klubb, men som har mange medlemmer uten kørkort (ja jeg vet at man kjøre bil eller sykkel uten, men det blir jo jævlig stressende).

Er dette vanlig i Sverige at utenlandske statsborgere kan bedrive kriminalitet så mycket dem vill i Sverige og hvis dem blir tatt så får de en 2- 3 år på et "hotell" med mulighet for videre- utdanning, og så vips ut i det svenska samhællet igjen. Faen denne personen har jo vært dømd før! Det er heller ikke sånn at han er EU- borger. Kanskje det er derfør at han inte blir utvisad.

I Norge diskuteres det at folk som blir dømda for kriminalitet i Norge skal dømmes i Norge derefter (hvis mulig) sendes til opprinnelsesland for å sone. Det er jo ikke butikktyveri det er snakk om her!

Godt Nytt År.
Citera
2009-01-03, 16:27
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salaris
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/100352-polis-soker-efter-lik
De hittade inget: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4112365.ab
Citera
2009-01-03, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
De hittade inget: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4112365.ab

nä, verkar vara ett dåligt skämt

,
Citera
2009-01-03, 18:31
Medlem
TeguilaSunrises avatar
När någon försvinner sådär lätt blir det tyst, man känner lukten av rädsla...
Citera
2009-01-03, 23:56
Medlem
Nobodyatalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig

Att mina ord är tunna är din åsikt och det är helt ok.

Bör kanske tillägga att jag definitivt INTE är ett Mehdi-fan, men att han skulle bli utvisad trodde jag aldrig ett ögonblick på. Att jag sen gärna hade sett att precis det hade skett är ju en helt annan femma.

Leif har i mina ögon gjort bort sig totalt och för mig är han inte trovärdig för fem öre.
Citera
2009-01-04, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nobodyatall
Att mina ord är tunna är din åsikt och det är helt ok.

Bör kanske tillägga att jag definitivt INTE är ett Mehdi-fan, men att han skulle bli utvisad trodde jag aldrig ett ögonblick på. Att jag sen gärna hade sett att precis det hade skett är ju en helt annan femma.

Leif har i mina ögon gjort bort sig totalt och för mig är han inte trovärdig för fem öre.

Det är het OK svar av dig. ang min åsikt!

Men varför hamnar tråden helt plötsligt så mkt om leifs agerande?

Det skall ju handla om Mehdi och vilkt straff fanstyget skall ha och få, efter tingsrätten tar väl de lagkloka över alltså Hovrätten.

Och trots allt hoppas jag att dom slänger ut fanstyget! det gör dom förr eller senare ändå.
Senast redigerad av snorig 2009-01-04 kl. 07:10.
Citera
2009-01-04, 21:45
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Tyvärr så yrkade åklagaren endast på 10 års fängelse, utvisningskravet uteblev, det är något som vi får hoppas blir aktuellt i framtiden istället.

Hur ligger det till med det egentligen, kan åklagaren rent teoretiskt lägga fram ett utvisningsyrkande i hovrätten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in