2009-01-04, 23:08
Bannlyst
Mehdi och co sitter fortfarande häktade så det e ett tecken på att dom kommer bli dömda annars skulle dom släppts tills nu.. Och blir dom dömda så riskerar dom MINST 10 år fängelse för en bilsprängning och det va ju två sprängningar så jag vet inte om dom får 10 gånger 2 eller 10 plus rabbat på den andra typ 14 till 16 kanske
Citera
2009-01-04, 23:20
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldboyback
Mehdi och co sitter fortfarande häktade så det e ett tecken på att dom kommer bli dömda annars skulle dom släppts tills nu.. Och blir dom dömda så riskerar dom MINST 10 år fängelse för en bilsprängning och det va ju två sprängningar så jag vet inte om dom får 10 gånger 2 eller 10 plus rabbat på den andra typ 14 till 16 kanske
Sån tur lär vi inte ha. Låt oss säga att han får typ 6 och så är han ute efter fyra. Fast jag hoppas av hela mitt hjärta att jag har fel och du rätt.
Citera
2009-01-04, 23:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldboyback

Vi får hoppas på maxstraff, men han och de övriga åtalade lär överklaga domen till hovrätten. Frågan är om åklagaren kan yrka på utvisning i hovrätten eller inte?
Citera
2009-01-04, 23:22
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vi får hoppas på maxstraff, men han och de övriga åtalade lär överklaga domen till hovrätten. Frågan är om åklagaren kan yrka på utvisning i hovrätten eller inte?
Hoppas det. Då finns det fortfarande en liten chans till en bonus i Mehdis dom
Citera
2009-01-04, 23:28
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Hoppas det. Då finns det fortfarande en liten chans till en bonus i Mehdis dom

Visst är det en bonus om åklagaren yrkar på utvisning och får igenom det. Men 10-16 års fängelse är inte fy skam det heller..

Han kommer bli dömd till ett långt fängelsestraff, den saken är jag säker på.
Citera
2009-01-04, 23:33
Bannlyst
Vad yrkade åklagaren på ?

EDIT:10 år såg jag nu

Då får han inte mer än 10. Det är otroligt ovanligt (om det överhuvudtaget går ?). Jag gissar på 5-8.
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-01-04 kl. 23:43.
Citera
2009-01-04, 23:43
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Visst är det en bonus om åklagaren yrkar på utvisning och får igenom det. Men 10-16 års fängelse är inte fy skam det heller..

Han kommer bli dömd till ett långt fängelsestraff, den saken är jag säker på.
Ja det vore toppen om han fick 16 års fängelse, men personligen tycker jag att 10 känns för lite. Fast han blir borta från gtorna i ca. 7 år om han döms till 10 och det är ju alltid nåt
Citera
2009-01-05, 03:48
Medlem
Tja Folk
Åter igen!!! När muckar jeffrey? o varför åkte han in?

/old childhood kompis
Citera
2009-01-05, 23:23
Medlem
Motor_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz
FUCK YOU I HAVE ENOUGH WITH FRIENDS!

Om du är en sån bandit varför skriver du fel i din "Under rocker"?
Hur fick du in ett "With" i det citatet?
Citera
2009-01-05, 23:31
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
För han är ingen Bandit. Han är bara en wannabee med påsmaskningsböjelser.
Citera
2009-01-06, 15:39
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
han är nog väldigt ny .... kanske på tillväxt..
Citera
2009-01-07, 10:17
Medlem
sluskarens avatar
Vad håller Bandidos på med igentligen!! Jag bor i örebro där dom öppnat prospect chapter och jag fattar inte vilka krav dom har på medlemmar för dom verkar ju ta in vem som helst, Dom tappar mer och mer respekt iallafall här i stan . folk skrattar ju åt vilka som är medlemmar där
Dom borde vara lite mer försiktiga med vilka dom tar in .. Jag hörde om en kille som jag vet vem det är som fick väst på 3 dagar och som ses som värsta fjanten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in