2008-11-26, 20:16
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Istället för att ta kritiken som du förtjänade, försöker du vända det hela till att jag är en idiot. Vad du anser om mig och det jag tillför tråden är inte av det minsta intresse vare sig för mig eller andra användare som har pommes på tallriken.

Du gjorde bort dig och blev tillrättavisad deal with it.

Jag kan inte ha misstolkat det här budskapet som går att läsa på BMC´s sida:
All members are your Brothers and your family.

Så fort det inte dansas efter pipa börjar ni gapa om att det bannas för lite. Vi har alla en åsikt och det får du finna dig i.
Nej jag skrev inte att du var en idiot, det var du som skrev det om mig. Istället lade jag in ett förtydligande om vad jag menade.

Visa nu att jag har fel om hur du beter dig här, läs begrunda och kom med något sakligt tillbaka så vi kan diskutera. Du kommer ingenstans med att bara gödsla tråden med förolämpningningar.
Citera
2008-11-26, 20:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Nej jag skrev inte att du var en idiot, det var du som skrev det om mig. Istället lade jag in ett förtydligande om vad jag menade.

Visa nu att jag har fel om hur du beter dig här, läs begrunda och kom med något sakligt tillbaka så vi kan diskutera. Du kommer ingenstans med att bara gödsla tråden med förolämpningningar.

Jag skrev inte ordet idiot i klartext och det har inte du heller gjort. Men jag kan läsa mellan raderna!

Jag tycker din jämförelse är på tok fel, det finns inget annat att säga. Det är du som får komma med ett bättre argument, inte jag. Jag har bara sagt att jag tycker du har fel, så länge du inte kommer med ett vettigt svar tillbaks kan jag inte diskutera saken sakligt med dig, för jag köper inte ditt inlägg som du anser är förtydligande av det du skrivit innan.
Citera
2008-11-26, 20:37
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag skrev inte ordet idiot i klartext och det har inte du heller gjort. Men jag kan läsa mellan raderna!

Jag tycker din jämförelse är på tok fel, det finns inget annat att säga. Det är du som får komma med ett bättre argument, inte jag. Jag har bara sagt att jag tycker du har fel, så länge du inte kommer med ett vettigt svar tillbaks kan jag inte diskutera saken sakligt med dig, för jag köper inte ditt inlägg som du anser är förtydligande av det du skrivit innan.
Men lille vän, tråden handlar inte om min verklighetsuppfattning eller mina pommes frites. Den handlar inte om vad som är pinsamt eller var skamvrån finns. Det finns ingen anledning att gå i infantil polemik kring dina invektiv och ytterligare förstöra tråden. Att bara upprepa "Du har fel" är inte konstruktivt. Kom med något konstruktivt så fortsätter vi.
Citera
2008-11-26, 22:59
Medlem
Troians avatar
Det har framkommit att ett antal användare, som bland annat skriver i denna tråd, gränsar till att göra sig skyldiga till regelbrott i PM riktat mot en annan användare. Flera fall är förmodligen att betrakta som överträdelser.

Regelverket gäller på hela forumet, inte bara i trådarna utan även i PM. Från och med nu kommer eventuella framtida regelbrott därför att leda till åtgärd. Jag vill påminna om att normalåtgärden vid trakasserier/hot eller sammankoppling av användarkonton är åtminstone varning, ofta bannlysning.

/Mod
Citera
2008-11-26, 23:30
Medlem
Wurztens avatar
En vecka kvar till rättegången avslutas. Vad händer ? Kommer Sveriges sporthojskollektiv att vallfärda till tinget och föra runt sin nye hjälte i en triumfartad kortege genom staden ? Kommer han att få dagsböter för att han provsuttit kawan ? Visar det sig att hans apotekare faktiskt har ett nytt recept på hostmedicinen där morfinet ersatts med cola och även den åtalspunkten faller. Eller får han sex års fängelse och blir Sveriges Al Capone ?

Jag tror de har fest i slutet på nästa vecka igen !
Citera
2008-11-27, 07:52
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Jag tror de har fest i slutet på nästa vecka igen !
Tror jag med; men nu får de tamejfan lägga av med knarkandet, de har tydligen inte fattat att snuten knackar på dörren var och varannan dag.
Citera
2008-11-27, 12:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Tror jag med; men nu får de tamejfan lägga av med knarkandet, de har tydligen inte fattat att snuten knackar på dörren var och varannan dag.

Jovisst borde de lägga ner knarkandet. Men det är lite av kultur att fylla snoken med lite dyrare pulver när det är fest, de flesta på stället har en gottepåse alternativt minikuvert i fickan/plånboken.

Det råder knappast någon brist på droger, jag talar främst om Kokain när BMC/HA m fl bjuder till fest. Det både bjuds och säljs helt öppet, vilket är att sätta sig själv i skiten. Det finns läckor över allt, även på deras fester.

Ska bli intressant hur polisen agerar när det bjuds till fest..

Citera
2008-11-27, 16:22
Medlem
adolf.hs avatar
jag tror knappast att du någonsin kommer att bli bjuden på någon fest av någon av dom tyngre klubbarna möjligt vis kan du kanske bli det av blue knights eller vad nu dom heter...så hur i helvete vet du att laddet flödar fritt på deras fester tönt...
Citera
2008-11-27, 16:33
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf.h
jag tror knappast att du någonsin kommer att bli bjuden på någon fest av någon av dom tyngre klubbarna möjligt vis kan du kanske bli det av blue knights eller vad nu dom heter...så hur i helvete vet du att laddet flödar fritt på deras fester tönt...

Har vart på BMC fester så jag vet vad jag talar om, bland annat i lokalen som låg längst med Marieholmsleden. Har inte vart i deras nya lokal, men där har andra som gärna läcker satt sin fot Det är inte så svårt att komma in på BMC fester som du försöker få folk att tro.

Vad du tror eller anser är inte intressant, du borde ha läst moderators uppmaning om skärpning i tråden.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2008-11-27 kl. 16:35.
Citera
2008-11-27, 16:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Ta mina inlägg på rätt sätt, jag upplyser bara, medans ni tar det för smutskasning!

Jag bör nog klargöra en sak, jag har inget intresse i att springa på BMC fester. Jag har varit på ett antal tillställningar. Jag har själv på plats kunnat skåda vad som sker inne på klubben och vad det är för folk som vistas där. Det är en salig blandning av människor, allt ifrån klubbmedlemmar till vanligt folk, till ungdomar som är under 18 år, som köper alkohol i deras bar, även ungdomar under 15 år som handlar alkohol och droger.

Detta är vad jag har sett själv med egna ögon. Jag sprider ingen smuts över BMC med det här inlägget, jag upplyser bara andra om vad som sker innan för väggarna på deras fester. Ni BMC fantaster får ifråga sätta mig hur mycket ni vill, men det är BMC ni borde ifråga sätta, de har ett ansvar själva om vilka de släpper in.

Ni ska veta att det är läcker sjukt mycket inifrån deras fester. En rapport till folk "ni vet vilka jag menar" som har intressen i vad som sker på festen är inte så svår att avlägga, det skickas ett enkelt sms, och att skicka sms kan ju knappast anses vara något onormalt när man är på fest.

Så ifråga sätt BMC och inte mig.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2008-11-27 kl. 17:00.
Citera
2008-11-27, 16:58
Bannlyst
Haha, kul att du springer på ställen som du hela tiden säger att du avskyr
Citera
2008-11-27, 16:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Haha, kul att du springer på ställen som du hela tiden säger att du avskyr

Läs om, läs rätt.