PS, alla support-klubbar har motsatta färg-sättningar som BMC och X-team. Enbart X-team som har samma färg-sättning som BMC.
Och samtliga support-klubbar e under x-team i rang.
Va precis detta jag menade Men ser nu att jag uttryckte mig flummigt.
De är lite kul faktiskt, sen är det även ett gammalt engelskt RAC band.
Och på frågan om No Remorse bär väst så är svaret ja! Dock är det mycket folk i den grupperingen som inte borde finnas med för BMC's ''goda ryckte''. Nu menar jag helt enkelt att de är slödder som inte kommer att bidra med ett skit!
Hahaha RAC är inte alla nazis anti-commie scums, snarare WP band din mupp!
Medlemsmöte, betyder att du e en medlem eller en f.d..
Jo visst, man kan ju träffa medlemmar osv. men det betyder ju inte att man vet vad som verkligen förekommer, eller hur?
Det jag opponerade mig mot var att en medlem, en President, skulle blivit "ner-röstad" till en support, detta sker helt enkelt inte.
Om ens avdelning byter stad, ja då brukar det bara finnas 2 val, flytta med/till en annan avdelning eller lämna. Kan man fortsätta i en support-klubb e det ju bra.
Du, det är alltid en massa annat me.. Politik... too much..
Om du en en stx eller en f.d vet du ju hur möten var, stx/prospects osv. var ju inte med på bmc medlemarnas möten..
Midland?
du har väl rätt i en del då det skedde ett "stadsbyte" men samtidigt så var det fejder me...
åter jag har varit me på vissa möten o även suttit på möten o diskuterat me högs uppsatta inom BMC...
du har väl rätt i en del då det skedde ett "stadsbyte" men samtidigt så var det fejder me...
åter jag har varit me på vissa möten o även suttit på möten o diskuterat me högs uppsatta inom BMC...
mvh.T
Yes, och jag höll med dig om att det "alltid e fejder och annat skit". Alltid. Och ofta när en medlem lämnar klubben blir det skit-snack och annat. Alltid en massa politik..
Mehdi Seyyed ska ju ha skadats i en mc-olycka för 3-4 år sen och vistades på sjukhus under en tid.Pga att en livvakt hela tiden närvarade så blev det lite liv på vårdpersonal...någon som vet vem livvakten var?
Hörde att dom beskyllt J för att ha "varit på" ngn brud till O.. och det tyckte dom han skulle böta 30k till dom för.
Vad fan trodde dom? Att han skulle betala dom 30k för ngt sånt?
sånt blir bara pinsamt för BMC.
Hörde att dom beskyllt J för att ha "varit på" ngn brud till O.. och det tyckte dom han skulle böta 30k till dom för.
Vad fan trodde dom? Att han skulle betala dom 30k för ngt sånt?
sånt blir bara pinsamt för BMC.
hmm vem kan nu O vara. Men visst va 23 åringen R****? Trodde inte han blandade sig med BMC. Men J kommer alltså fullfölja detta med åtal osv. Vad kan straffen bli tro?