2010-07-04, 17:46
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
X-team lades ner för några år sedan, nu har man en supportklubb som heter Cobras MC, och där har även nyligen bildats några mindre supportgäng, ett sådant heter Guardia Diablos eller nåt liknande, och de har öpnnats i både Randers och Esbjerg som tidigare var röd/vita. HA lade ju ner RW för några år sedan och bildade då AK81 som verkar ställa till mycket skit för HA nu. Senast bildade man en supportklubb Devils Choice ur 5-6 gamla rövslickareklubbar.
Det är 12 chapters plus 1 prospectchapter, så 13 totalt.
Citera
2010-07-04, 23:12
Medlem
Softails avatar
Citat:
De har ju haft en del kontakt med BMC, en av Haskas medlemmer proppade ett tag och en viss bankrånare satt väl med några av dom för länga sen. För några år sedan var BMC alltid repressenterade på Run to the sun.

Jag såg inte till några i år i alla fall. Men jag kan ju ha missat dom.....
Citera
2010-07-05, 07:53
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Det är många år sen jag var där sist; men då låg BMC-gubbarna i några små stugor på kullen mittemot infarten, bakom scenen.
Citera
2010-07-05, 08:46
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Haskas MC har sin årliga Run to the sun fest där i helgen. Har du sett många Bandidos där eller?

HA var synliga i publikhavet på Ölandsfesten.

Bandidos syntes inte till.

Någon som kan bekräfta att Tångens MC fick besök av Bandidos i helgen?
Citera
2010-07-05, 09:08
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
HA var synliga i publikhavet på Ölandsfesten.

Bandidos syntes inte till.

Någon som kan bekräfta att Tångens MC fick besök av Bandidos i helgen?
Har de (Haskas) blivit inlurade i modellen?
Citera
2010-07-05, 11:16
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Kollade igenom Haskas festbilder på deras hemsida, och det syns inte till en enda Bandit på något av korten sedan 2006.
Citera
2010-07-05, 23:38
Medlem
Softails avatar
Citat:

Dom står med bland modellens klubbar på http://www.svemod.se/
Citera
2010-07-06, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Kollade igenom Haskas festbilder på deras hemsida, och det syns inte till en enda Bandit på något av korten sedan 2006.
Men herrejävlar det betyder ju inte ett skit om vem dom umgås med eller hur el vilka som syns på festerna, dom kanske inte vill visa upp bilder med BMC el hur, ta ditt monster till mc o åk runt o träffa lite folk o se hur verkligheten ser ut, ex hur många andra klubbar syns på ECs foton ? det är almänt känt att samtliga stora o många små klubbar har varit och festat med dom men ingen syns på bilderna el hur har 1000 till exempel på detta , du grundar dina spekulationer på luft
P.S tog EC som exempel pga att dessa verkar stå utanför de flesta men umgås
med samtliga 1% klubbar
Citera
2010-07-06, 10:28
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIKERBANDIT
Men herrejävlar det betyder ju inte ett skit om vem dom umgås med eller hur el vilka som syns på festerna, dom kanske inte vill visa upp bilder med BMC el hur, ta ditt monster till mc o åk runt o träffa lite folk o se hur verkligheten ser ut, ex hur många andra klubbar syns på ECs foton ? det är almänt känt att samtliga stora o många små klubbar har varit och festat med dom men ingen syns på bilderna el hur har 1000 till exempel på detta , du grundar dina spekulationer på luft
P.S tog EC som exempel pga att dessa verkar stå utanför de flesta men umgås
med samtliga 1% klubbar
Vad spekulerar jag om? Jag konstaterade endast en sak. Och att du alltid tar upp ec(ejMC) i dina inlägg har nog sin logiska förklaring. Patetiskt.
Citera
2010-07-06, 11:16
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Och nu är dom fast. Vi lurade dom tillslut. "MOOOWWAAAHAAAHAAA"
Citera
2010-07-06, 13:01
Medlem
Är Bandidos ofta med i att "pressa" kommuner på pengar genom att visa intresse för att köpa fastigheter för att kommunen istället ska köpa dessa för ett överpris och en summa tillfalla klubben?

Verkar vara så med historien om att Bandidos kollade på lokal i Söderhamn som var uppe för ett tag sedan. Fastigheten som köptes för 50 000 hade sålts vidare för samma pris och eftersom Bandidos varit synliga där spekulerades det i att det var dom som köpt upp det. Nu visar det sig däremot vara ett annat företag som nu i sin tur vill sälja vidare fastigheten och säger sig ha fått ett erbjudande på 3,6 miljoner av Bandidos. Men istället erbjuder företaget kommunen att köpa byggnaden för 3,5 mille..

Känns som ett sätt att försöka få kommunen att köpa loss fastigheten för att sen dela pengarna mellan sig tycker jag för tror inte att Bandidos skulle köpa sig en fastighet för 3,6 miljoner i Söderhamn precis.. Eller har jag fel?

http://helahalsingland.se/soderhamn/1.2158892-hotar-med-att-salja-bromsang-till-bandidos
Citera
2010-07-06, 15:31
Medlem
En fråga till Hampus eller nån annan med insyn.

Killen som var fullvärdig i BMC Ludvika och har suttit för Kvinnofridskränkning blev han utslängd eller fick han vara kvar?
Visste dom andra i BMC om vad han suttit för eller har han lyckats hålla det dolt?
Finns det andra inom BMC som suttit för liknande saker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in