2024-05-25, 00:37
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoZleep
https://gofile.io/d/8jjybU
Den skelögde banditen som tydligen också gillar o slå på småtjejer, är han verkligen nån tuffing dendär glidarn?

Han är så efterbliven stackaren , så följderna blir därefter. Riktigt roliga bilder när idioten sitter och flexar näven. Även Alexander är ju skelögd/efterbliven därav symbiosen för dessa låg iq element med diversifierade inavels åkommor.
Citera
2024-05-25, 14:44
Medlem
Dessa tuffa 1% i olika klubbar om man är så hardcore varför lever endel med skyddad identitet?
Det är inte mycket 1%.
Citera
2024-06-04, 20:00
Medlem
Intressant läsning i Aftonbladet.
Andr* sgt i Bmc fick utbetalning om 1 milj kr.
Tråkigt att behöva betala tillbaks.
Citera
2024-06-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Kan du inte länka eller lägga ut klipp.

Inte för att jag inte tror dig (BMC håller så låg kvalitet) men vill skratta ha ha
Om du är inne nu och ser detta så har en spännande live börjat på Ticktock där Henke fått välja ämne helt fritt.
Han valde att prata om vad kärlek är.
Det var väl sött.
Mindre sött att han ska vara någon jävla kärleksguru och snacka om något för honom så främmande.
Verkar dock som de flesta verkar vara barn eller förståndshandikappade utom snygga Maja som du kan söka på för att hitta liven.
https://www.tiktok.com/@maja.majsan....vWEJvXkeH&_r=1
Vad är det för fel på denna grubbel alltså ASG
Citera
2024-06-08, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av Falleritjohej
Om du är inne nu och ser detta så har en spännande live börjat på Ticktock där Henke fått välja ämne helt fritt.
Han valde att prata om vad kärlek är.
Det var väl sött.
Mindre sött att han ska vara någon jävla kärleksguru och snacka om något för honom så främmande.
Verkar dock som de flesta verkar vara barn eller förståndshandikappade utom snygga Maja som du kan söka på för att hitta liven.
https://www.tiktok.com/@maja.majsan....vWEJvXkeH&_r=1
Vad är det för fel på denna grubbel alltså ASG
Nej men det är ju helt fantastiskt att guds gåva till mänskligheten har utnämnt sej till kärleksguru oxå🤣 jag blir ju mer och mer imponerad av honom jag fick se några klipp av en vän när han försökte sej på en sångkarriär oxå🫣🫣
Ja vem vet Bert har väl inte så mycket för sej nu förtiden.
Jailhouse rock skulle passa henke som handsken.
För det är väl där han bör ha sin karriär
Citera
2024-06-08, 18:41
Medlem
Hur går det för de idag i sverige? enligt media så håller de på att etablera sig efter kriget mot foxtrot mot det positiva,

ideer? teorier? eller information hur det går för de i sverige och deras allianser?
Citera
2024-06-08, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av Nuvetifan
Nej men det är ju helt fantastiskt att guds gåva till mänskligheten har utnämnt sej till kärleksguru oxå🤣 jag blir ju mer och mer imponerad av honom jag fick se några klipp av en vän när han försökte sej på en sångkarriär oxå🫣🫣
Ja vem vet Bert har väl inte så mycket för sej nu förtiden.
Jailhouse rock skulle passa henke som handsken.
För det är väl där han bör ha sin karriär
Och jag måste bara tillägga ett grattis till Maja för sin nya loverboy och lycka till med kostrådgivning o bantningstips det går nog bra.
All lycka till dej Maja du har gjort ett kap med en riktig man som har fint cv
Utpressninngar,pratkvarn hos polis (annars blev det nog inte bara boja skulle jag gissa)
Utnyttjar sin sjuke fars hus till knarkgömma,sitter i din live o snackar skit om sin dotter,sen kan du räkna med att bli stalkad o förföljd o fattig en vacker dag med Maja.för jag är övertygad om att ni båda sitter o smyger här med😉
Sen en uppmaning till tv 4 om det blir aktuellt med idol så kolla över personalstyrkan på sminket och räkna med tittartapp
Citera
2024-06-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
Hur går det för de idag i sverige? enligt media så håller de på att etablera sig efter kriget mot foxtrot mot det positiva,

ideer? teorier? eller information hur det går för de i sverige och deras allianser?
De är ju väletablerade sedan 30 år tillbaka? Aktuella utvecklingar är väl att det startat några nya X-team-avdelningar runtom i södra Sverige.
Citera
2024-06-08, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
De är ju väletablerade sedan 30 år tillbaka? Aktuella utvecklingar är väl att det startat några nya X-team-avdelningar runtom i södra Sverige.

Menar mer senaste tiden efter kriget med räven
Citera
2024-06-09, 12:35
Medlem
ethernals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0

utöver x-team har de en nyetablerad klubb som heter Imortales MC, tittar man på deras sociala medier lägger de filmer där folk patchas osv så för mig som inte är insatt ser de de ju ut att växa
Citera
2024-06-09, 13:29
Medlem
Hur gick det med x-team etableringen i Tranås?
Har Bandidos ens någonsin vunnit några strider eller ens styrt någon stad ? Tänker på Ridde och västen i GBG, Linköping och kebabhaket, Räven-grejen eller för den delen Michael Ljunggren och hans efterträdare som mördades direkt efter i Oslo. För mig verkar klubbens historik endast bestå i motgångar och när man kollar vilka som är medlemmar i inmortales i Småland ser man ju bara ett gäng Volvoraggare som sadlat om som ändå kommer bli uteslutna om dom skulle råka börja bråka med en invandrare. Dom kickar ju alla som hamnar i konflikt med andra nätverk istället för att backa varandra…

Sen har ju Bandidos en avdelning i Israel och undrar hur det ses av sånna som Manolo hehehe. Bojkott ?
Citera
2024-06-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolthuskvarna036
Hur gick det med x-team etableringen i Tranås?
Har Bandidos ens någonsin vunnit några strider eller ens styrt någon stad ? Tänker på Ridde och västen i GBG, Linköping och kebabhaket, Räven-grejen eller för den delen Michael Ljunggren och hans efterträdare som mördades direkt efter i Oslo. För mig verkar klubbens historik endast bestå i motgångar och när man kollar vilka som är medlemmar i inmortales i Småland ser man ju bara ett gäng Volvoraggare som sadlat om som ändå kommer bli uteslutna om dom skulle råka börja bråka med en invandrare. Dom kickar ju alla som hamnar i konflikt med andra nätverk istället för att backa varandra…

Sen har ju Bandidos en avdelning i Israel och undrar hur det ses av sånna som Manolo hehehe. Bojkott ?

Kvittar vilken organisation som finns med muslimer när det väl gäller så väljer dom religionen framför sina bröder.

Finns en anledning till att ha inte vill ha denna islam i sina klubbhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in