2024-06-14, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuvetifan
Nej men det är ju helt fantastiskt att guds gåva till mänskligheten har utnämnt sej till kärleksguru oxå🤣 jag blir ju mer och mer imponerad av honom jag fick se några klipp av en vän när han försökte sej på en sångkarriär oxå🫣🫣
Ja vem vet Bert har väl inte så mycket för sej nu förtiden.
Jailhouse rock skulle passa henke som handsken.
För det är väl där han bör ha sin karriär
Hehe! Eller hur.
Det måste vara den sångkarriär han sktytit om i lajven att ha ska ta tag i. 😂😂
Citera
2024-06-14, 05:10
Medlem
Är.inte mehdi president längre hoppat av ?
Citera
2024-06-14, 10:22
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnorop
Är.inte mehdi president längre hoppat av ?
Publicerad 3 feb 2023 kl 16.11
Uppdaterad kl 18.28
Den internationelle Bandidostoppen Mehdi Seyyed släpptes på fredagen efter en häktningsförhandling i Göteborg där han misstänktes för inblandning i grov ekonomisk brottslighet, en utredning där han fortfarande är misstänkt.

Däremot fick åklagarna framgång med en medmisstänkt kvinna som häktades för en serie grova bedrägerier samtidigt som hennes tillgångar på drygt en miljon kronor frystes

– Åklagarna försöker bara göra karriär, säger Mehdi Seyyed då han lämnar häktet i Göteborg.
Citera
2024-06-14, 10:29
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Dessa tuffa 1% i olika klubbar om man är så hardcore varför lever endel med skyddad identitet?
Det är inte mycket 1%.
Haha det gör dom flesta kriminella/ex-kriminella med en hotbild det är inga konstigheter alls kallas att skydda sig. En dörrkikare är också vanlig så man ser om skumma människor rör sig utanför ens dörr.

Ska man inte bära väst fortsättningsvis om man blivit beskjuten tidigare eller knivad är det inte tillräckligt 1% för dig eller hur tänker du? Bara muskler ingen hjärna är det vägen fram för en kriminell tror du det? Kanske för någon som flyger på en life innan 25 eller dör som en fluga innan dess.
Senast redigerad av Congelado 2024-06-14 kl. 10:31.
Citera
2024-06-14, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Haha det gör dom flesta kriminella/ex-kriminella med en hotbild det är inga konstigheter alls kallas att skydda sig. En dörrkikare är också vanlig så man ser om skumma människor rör sig utanför ens dörr.

Ska man inte bära väst fortsättningsvis om man blivit beskjuten tidigare eller knivad är det inte tillräckligt 1% för dig eller hur tänker du? Bara muskler ingen hjärna är det vägen fram för en kriminell tror du det? Kanske för någon som flyger på en life innan 25 eller dör som en fluga innan dess.

Klingar fel om man nu kallar sig 1% som står utanför samhället och lagarna att utnyttja systemet som man "valt"stå utanför.
Citera
2024-06-14, 12:40
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Klingar fel om man nu kallar sig 1% som står utanför samhället och lagarna att utnyttja systemet som man "valt"stå utanför.
Vi lever i ett sjukt land där du kan slå på någons namn och få upp hur mycket information som helst var dom bor, hela namn, nummer, släkt, bil, bolagsengagemang. Det är inte normalt i andra länder direkt så jag ser inte problemet.

Bor man i Spanien kan man få tillgång till en laglig pistol att bära på sig 24/7 om man har hotbild för Polisen kommer inte kunna skydda dig mot fiender det är dom helt öppna med.
Citera
2024-06-14, 18:00
Citat:
Ursprungligen postat av stolthuskvarna036
Hur gick det med x-team etableringen i Tranås?
Har Bandidos ens någonsin vunnit några strider eller ens styrt någon stad ? Tänker på Ridde och västen i GBG, Linköping och kebabhaket, Räven-grejen eller för den delen Michael Ljunggren och hans efterträdare som mördades direkt efter i Oslo. För mig verkar klubbens historik endast bestå i motgångar och när man kollar vilka som är medlemmar i inmortales i Småland ser man ju bara ett gäng Volvoraggare som sadlat om som ändå kommer bli uteslutna om dom skulle råka börja bråka med en invandrare. Dom kickar ju alla som hamnar i konflikt med andra nätverk istället för att backa varandra…

Sen har ju Bandidos en avdelning i Israel och undrar hur det ses av sånna som Manolo hehehe. Bojkott ?

Nej, dom styr ingenting nånstans, och aldrig vunnit nån strid.
Det är ett gäng fegisar hela bunten. Mehdi påstår att han aldrig gett sig på oskyldiga, men det är bara skitsnack. Dom ger sig bara på oskyldiga vanliga människor. Kolla historiken;

Krögarparet Garaoke som utpressades - vanliga människor.
Vakten som fick sin bil sprängd i Vasastan - vanlig människa.
Personen som fick sin bil sprängd i Backa - vanlig människa.

När det blir konflikt med kriminella så springer dom och gömmer sig.
Ta alla exempel du har räknat upp.. inga repressalier på nåt.

Ni ser ju vad som händer nu under konflikten med Bergsjönätverket. Presidenten är så rädd att han flyr utomlands och gömmer sig, och är eventuellt utslängd för att ha startat konflikt.

Och vad hände när Raffa slog ut tänderna på RIDDE?
Ingenting.

Jag såg RIDDE för ett tag sen.. Det ser ut som att han har hoppat ut ur en serietidning, han ser för jävla rolig ut.
Senast redigerad av Abdibrosh 2024-06-14 kl. 18:07.
Citera
2024-06-14, 22:55
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Båda två har gått gymnasiet. Även syrran deras. Sewsen. Är en gymnasieuppsats. Var inte svårt komma in på gymnasiet på 90-talet när det var sifferbetyg 1 – 5. Fan kunde vara TOTALLT jävla borta. Och jag menar borta. Från lektionerna och få 1 eller 2 i betyg.

Jag skriver ju om gamla tider. I ett PM jag skulle skicka så började jag skriva med sommaren 1984 som start... Det var fan en uppsats det. Som inte gick och skicka.

Jag skulle kunna skriva så inåthelvete mycket. Var en rolig tid.

Kan ju lägga till. Vad gäller komma in på gymnasiet. När jag gick på gymnasiet. Så sökte ingen året efter till den linje vi gick. Ingen.... blev inga ettor alltså. Vi var värst. Så det svåra när det kommer till komma in på gymnasiet. Var att man kanske var den enda som sökte till den utbildningen. Många började jobba efter 9:an. Gymnasiet. Är det så jävla märkvärdigt? Inte på den tiden.

Livets hårda skola. Det är inte bara något folk säger. Många äldre gick inte gymnasiet.

Ridde har en syrra ja..
Hon jobbar på Kriminalvården nu. Ironi.

Sewsen Bredeus heter hon numer, hon bytte efternamn, undra varför?
Hon va en kulstöterska på elitnivå tidigare, nu är hon bara fet, den kokshoran...
Senast redigerad av Aannarsjevlar 2024-06-14 kl. 23:12.
Citera
2024-06-15, 10:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aannarsjevlar
Ridde har en syrra ja..
Hon jobbar på Kriminalvården nu. Ironi.

Sewsen Bredeus heter hon numer, hon bytte efternamn, undra varför?
Hon va en kulstöterska på elitnivå tidigare, nu är hon bara fet, den kokshoran...

Kulstöterska ? Hon tävlade i fitness. Och vann SM i Athletic Fitness 2008. Hon la av med sitt tränande och tävlande efter Operation liquid 2009. Har för mig att hon var en av de 70 som åtalades. Där den mesta kända var Martin Kjellström.

Sägs att polisen hade span på över 1000 personer som var inblandade i det här. Men bara 70 åtalades.

(FB) Martin kjellström talar ut om operation liquid
Citera
2024-06-15, 17:33
Medlem
Tyckte jag såg J Carlqvist idag tillsammans R Natzén i Oskarshamn.
Citera
2024-06-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdibrosh
Det är ett gäng fegisar hela bunten. Mehdi påstår att han aldrig gett sig på oskyldiga, men det är bara skitsnack. Dom ger sig bara på oskyldiga vanliga människor. Kolla historiken;

Ni ser ju vad som händer nu under konflikten med Bergsjönätverket. Presidenten är så rädd att han flyr utomlands och gömmer sig, och är eventuellt utslängd för att ha startat konflikt.

Ingenting.

Jag såg RIDDE för ett tag sen.. Det ser ut som att han har hoppat ut ur en serietidning, han ser för jävla rolig ut.
Du glömde "bara" konflikten mot Gårdstensalliansen också. Där fick BMC GBG så dom teg....
Citera
2024-06-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdibrosh

Ingenting.

Nej backa va ingen vanlig människa , svammel!!! Han va tidigare medlem , å kriget bröt ut för han hade pengar att betala backa för att sköta det. Kolla bara vad som hände när pengarna va slut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in