2012-11-05, 19:03
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
är det den här du snackar om?

Jag bockar och bugar min kära sanctissimus!

/ Leif.Jennekvist 88
Citera
2012-11-05, 20:13
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du är en sann hjälte, här har vi beviset på att Mehdi Seyyd parasiterar på samhället. Hans vapenbröder är inte bättre dem utan denna ruttna livsstil genomsyrar hela organisationen.
Vänligen ordna fram domarna rörande IFK:s ligister till supportrar, PM:a gärna.

Är den adopterade niggern Johan kvar inom BMC? Han och den gravt överviktiga Berat från Borås startade väl upp BMC Borås, eller de kanske helt enkelt agerade drängar åt Mille...

Nix, Johan är inte kvar. Det var flera år sen han fick foten.
Citera
2012-11-05, 20:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu

Menar vi samma neger? Killen är väl från Limmared om jag inte minns fel. Ska ta och kolla upp honom, det får bli ett samtal till en gammal kollega. Åkte han ut i BS?
Citera
2012-11-05, 23:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemliga.arne
någon som vet namnen på dem som e fullvärdiga i Helsingborg avdelningen??

Här har du lite info:

https://www.flashback.org/sp17337301
Citera
2012-11-05, 23:03
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOG97
Om jag inte missminner mig helt så är väl negerJohan från nyköping, det kanske finns fler johan som är hudfärgshandikappade i bmc, vad vet jag.

Dessutom så skulle det vara extra roligt att få reda vad detta lilla chokladspill har lyckats göra för att reta upp dig så enormt. Det enda jag kan minnas av honom var att han sprang runt som evighetslärling och tjatade om sin honda chopper och däremellan lipade lite om nån höjde rösten åt honom, så snälla berätta för oss.

Citat:

Är det killen från Nyköping du syftar på eller från Borås?

Citat:
Menar vi samma neger? Killen är väl från Limmared om jag inte minns fel. Ska ta och kolla upp honom, det får bli ett samtal till en gammal kollega. Åkte han ut i BS?
Citera
2012-11-05, 23:14
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Citat:

http://twitter.yfrog.com/1fokt20200820386j

Här har ni honom jag menar, kolla in chokladpralinen längst till höger Jönsson heter han i efternamn, en adopterad sak som enligt säkra källor bryter värre än nyanlända kulturberikare.
Är Jönsson kvar inom BMC om ja, vilken funktion fyller han förutom att agera dräng?
Jag kollar upp honom under morgondagen, har en bra kontakt som sitter på en del bra info.

Är Karim kvar inom Bandidos Göteborg? Allas vår Karim killen är 1.20 lång och gick ofta omkring med midjeväska. Rykten säger att han fick sitta på två kuddar när han gled omkring i sin Mercedes som gått si så där 40 000 mil och lekte bad boy Karims bakgrund är kurd av något slag, gissar på irakisk.

/ Er gud Leif.Jennekvist
Citera
2012-11-06, 04:59
Medlem
Citat:
De vägrar göra rätt för sig ute i samhället, de vägrar göra rätt för sig inne på anstalterna. Med våld och tortyr skulle man få fason på dessa avskum. Total förnedring är det som gäller. Mehdi är en simpel parasit, har alltid varit och kommer så förbli. Frågan är om han inte har dubbelmedborgarskap och kan man i så fall inte upphäva det hans medborgarskap här. Jag har nämligen för mig att han eller om det är en annan iranier inte är svenska medborgare.

Ps: Vänligen PM:a domarna rörande IFK-supportarna

Mehdi är en parasit!!!
Citera
2012-11-06, 05:02
Medlem
Citat:
Hell kamrat Svartskjorta,

Den dagen kommer då vi tillsammans styr svea rike. Då ska kamelryttare likt Mehdi och annat slödder ställas på rad och arkebuseras. Kulan kommer givetvis att bekostas av deras egna anhöriga, no more snylta på staten här inte.

Från det ena till andra, jag är nyfiken på hur livet ser ut för vår "lilla" polack Eddie Paver Hampus be my guest och berätta lite inside info Hur ser det ut med Riads tänder? Som ni alla vet så hade Riad som numera är tillfällig president i BMC inte råd att laga tänderna. Detta resulterade i att karln var tandlöst och Mehdi Seyyed fick på den tiden mata Riad med sugrör, kosten bestod av iransk tomatsoppa made by Mehdi "kocken" Seyyed himself. För er som inte vet så har Mehdi roddat köket inne på pundarhaket Röda Rummet borta vid Järntorget, så tydligen har karln talang för att rulla iransk köfte

För mycket kokain på riad därför har han inga tänder kvar Nån som vet om Mehdi har kvar sin klubb i backaplan i göteborg eller fick dom stänga ner den
Citera
2012-11-06, 05:05
Medlem
Citat:
Du är en sann hjälte, här har vi beviset på att Mehdi Seyyd parasiterar på samhället. Hans vapenbröder är inte bättre dem utan denna ruttna livsstil genomsyrar hela organisationen.

Är den adopterade niggern Johan kvar inom BMC? Han och den gravt överviktiga Berat från Borås startade väl upp BMC Borås, eller de kanske helt enkelt agerade drängar åt Mille...

Ni menar inte nigger Jansson???
Citera
2012-11-06, 05:17
Medlem
Aje som har skrivit en bok en anna sida av sverige va han med bandidos göeborg avdelning nån som har info och vad gör han nu
Citera
2012-11-06, 06:11
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master415
För mycket kokain på riad därför har han inga tänder kvar Nån som vet om Mehdi har kvar sin klubb i backaplan i göteborg eller fick dom stänga ner den
Fattas det tänder i Riads käft eller?
Citera
2012-11-06, 08:20
Medlem
Hollyds avatar
Citat:

Mehdi Seyyd må vara parasit men tycker att du är den sörsta:förtidspensionär för lat att jobba förmodligen svårt att få vänner tappad i golvet när du var liten å kanske medvetet av din mor, sitter vid fb och spyr ut sin ilska på alla anndra för att du är besviken på dig själv,snacka om missfoster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in