Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-17, 11:27
  #4813
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke93.
Oavsett om donken är skit så tackar jag dem stort.

Varje kväll jag druckit lite för mycket öl med några polers och måste upp på kontoret nästa dag har de lösningen på min baksmälla.

6-7 cheese innan man kryper till kojs och man mår prima dagen efter och kan hoppa in i kostymen efter en liten kalldusch

Standard typ tre gånger i veckan.

Tusen tack donken för allt du gör för min karriär!

Hemligheten är att burgarna har så mycket fett och därmed suger upp alkoholen...
Citera
2016-09-17, 18:59
  #4814
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Både El Maco och Supercheese är skitburgare, supercheesen har nån äcklig billig ost som smakar skit, de använder inte samma ost som vanliga cheeseburgaren.

El Maco smakar bara sött och äckligt, varför har dom så lång kampanj på den skiten förstår jag inte, dags byta nu...
Du måste ha något fel på smaklökarna.
Citera
2016-09-17, 19:10
  #4815
Medlem
swebarbs avatar
El Macon var det inget fel på, dock tyckte jag den var något för liten, minns att den var bra mycket större för ett antal år sen eller?
Citera
2016-09-17, 19:16
  #4816
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Du måste ha något fel på smaklökarna.

Är väl mer att du är en vanlig svenne utan krav på livet, man kan väl ge dig vad som helst och du gillar det.
Citera
2016-09-18, 12:57
  #4817
Medlem
Alla dessa rabattkuponger som går ut idag till ingen nytta ...
Citera
2016-09-18, 19:25
  #4818
Moderator
rotadents avatar
Irrelevant diskussion om bilar raderad. Håll er till ämnet.

//Mod
Citera
2016-09-20, 21:52
  #4819
Medlem
Internhumors avatar
Jaha, nu är Jureskog med i leken igen. Texas först ut. Personligen gillade jag NY-burgaren med tryffel.
Citera
2016-09-21, 09:33
  #4820
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internhumor
Jaha, nu är Jureskog med i leken igen. Texas först ut. Personligen gillade jag NY-burgaren med tryffel.
Är dessa Jureskogs-burgare lika okryddade som övriga McD-burgare brukar vara?
Citera
2016-09-21, 09:48
  #4821
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internhumor
Jaha, nu är Jureskog med i leken igen. Texas först ut. Personligen gillade jag NY-burgaren med tryffel.
Gött! Texas kommer alltså att köras igen, och så kommer två nya - Miami och Little Italy.
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Är dessa Jureskogs-burgare lika okryddade som övriga McD-burgare brukar vara?
Ja, eller... det är nog snarare såserna som ger "kryddan", tror inte de är så mycket kryddade utöver det. Jag tycker de är goda, men skulle nog inte rekommendera dem pga priset. Får se med de två nya...
Citera
2016-10-01, 23:44
  #4822
Medlem
swebarbs avatar
Texas är supergod och lätt värd priset, varför kan dom inte bara göra såna burgare ? äter man big mac och dom andra smakar dom fan inte som en burgare utan plast bara och det gör inget att dom är billigare för jag betalar gärna en slant extra för något gott.
Citera
2016-10-03, 11:06
  #4823
Medlem
Kalle-Mlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Texas är supergod och lätt värd priset, varför kan dom inte bara göra såna burgare ? äter man big mac och dom andra smakar dom fan inte som en burgare utan plast bara och det gör inget att dom är billigare för jag betalar gärna en slant extra för något gott.
Vad kostar den? Ser ju god ut på reklamfilmen.
Citera
2016-10-12, 01:19
  #4824
Medlem
Milizers avatar
Jag gjorde det idag. Tyckte den var rätt mesig. Fick hämta salt och peppar för att den skulle bli någorlunda god.

En meny kostar 83 kronor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback