Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-30, 14:11
  #3613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Smakar riktigt illa. Åk inte dit. Äcklig gammal mat och dålig service är mer en regel än ett undantag. McDonalds hörnstenar KSR (Kvalité service renlighet) är som bortblåsta. McDonalds tänker bara på att tjäna så mycket pengar som möjligt, då blir vi kunder drabbade.

Kolla in den här dukumentären om McDonalds. Allt stämmer kan jag intyga som jobbat där under en längre tid förr.
http://www.youtube.com/watch?v=jGfUrdjVNwk

Hej. Det är försent

Var där på lunchen och hade inte direkt något jag såg fram emot förutom att få min teori bekräftad att tomatsås på hamburgare är ett big NO.

Men så tar jag första tuggan och känner direkt igen... en av mina favoritsmaker, nämligen Tabasco habanero. McNip var faktiskt väldigt god och lagom styrka. Kan faktiskt rekommendera den här hamburgaren. Speciellt om ni älskar tabasco habanero
Citera
2013-11-05, 11:27
  #3614
Avstängd
Medelhavets avatar
Är det nån babe här som ska eller har prövat på MCpetter??

Lanseras idag.
Citera
2013-11-06, 10:11
  #3615
Avstängd
Medelhavets avatar
Tyckte Mcpetter var god! Kunde ha haft mer sallad i kanske, och mer rostat lök.

4 av fem MCpetter.


Ska nog äta en idag.
Citera
2013-11-06, 10:20
  #3616
Medlem
Slejjers avatar
Någon som vet hur länge varje gästburgare säljs?
Citera
2013-11-06, 17:32
  #3617
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag är också sugen på att testa McPetter, den verkar ha en bra blandning av ingredienser.
Citera
2013-11-06, 17:59
  #3618
Medlem
ace_secs avatar
McPetter var helt OK. Gott med färsk tomat i hamburgaren!
3 av fem.
Citera
2013-11-06, 20:20
  #3619
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slejjer
Någon som vet hur länge varje gästburgare säljs?

1 vecka, byts varje tisdag.

Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
McPetter var helt OK. Gott med färsk tomat i hamburgaren!
3 av fem.

Det är ingen tomat i McPetter?
Citera
2013-11-06, 20:28
  #3620
Medlem
Autoziones avatar
McPetter var riktigt god, till skillnad från det andra skräpet på McDonalds dröp den inte av sås eller var överfylld med äckliga vissna salladsblad. Att ha paprika i var en riktigt bra idé, det tillsammans med såsen och brödet gjorde att den kändes riktigt fräsch. De får gärna behålla den på ordinarie menyn, så kanske man kan gå dit någon mer gång om man kan hålla för näsan
Citera
2013-11-06, 21:17
  #3621
Medlem
Ja McPetter var en bra burgare. Den röda paprikan och den milda dressingen var en bra idé.
Man kände köttsmaken och ingredienserna var bra sammansatta.

4 av 5 får den.

Hittills får både McNip och McPetter en 4 av 5 av mig. Däremot tror jag McPetter står sig bättre i ett längre perspektiv. Med sin neutrala men ändå goda smak kan jag tänka mig att äta den fler ggr. McNip är nog god ett tag men var ganska så mäktig med den heta tomatsåsen som jag tror man tröttnar på.
Citera
2013-11-06, 23:13
  #3622
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
1 vecka, byts varje tisdag.



Det är ingen tomat i McPetter?
Stämmer.

Citera
2013-11-07, 00:45
  #3623
Medlem
Rabbadabs avatar
Var på donken tidigare ikväll och bestämde mig för att testa en McPetter. Med facit i hand kan jag säga att det är den godaste burgaren jag någonsin ätit på McDonalds, följd av Big Tasty.
Kul att de kan servera en burgare som inte bara svämmar över av sås och grejer, här har de verkligen lyckats att balansera upp smakerna. Paprika och lök gifte sig riktigt bra.

Nu hoppas jag bara att McPetter i framtiden kan bli ett fast inslag på menyn! 5/5 toasters, mycket bra!
Citera
2013-11-07, 20:24
  #3624
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
1 vecka, byts varje tisdag.



Det är ingen tomat i McPetter?

Whot! Jag fick tomat i den. Köpte den första dagen, kanske miss från köket. Men det var tomat och ingen paprika.

Helt okej burgare!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback