Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-10, 00:54
  #3745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demianst
För vanliga hamburgare säljer otroligt dåligt och måste mestadels slängas. Endast dagtid som man har 1-2 färdiga till Happy meal.

Orsaken stämmer, men mängden färdiga burgare är högst individuell mellan restaurangerna. Vissa har mer, vissa mindre.
Citera
2014-06-10, 11:41
  #3746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Det hoppas jag också.
Har skickat mail till McDonalds och frågat när och om El Maco kommer snart men ännu inte fått något svar.

Synd bara att på senare år så har McD lyckats fucka upp ElMaco. De gör den extra-Large med Big Tasty size. Originalet ligger på McFeast/QP-size. VARFÖR, McD, VARFÖR!?!?

McD lyckas fucka upp allt. De tog bort McBagel, bytte ut McToast, och den lilla Vaniljyoghurten från Danone med färskfryst frukt försvan från frukostmenyn.

(McToast har dock kommit tillbaka, har jag hört, pga massiva klagomål i sociala medier, haha)
Citera
2014-06-11, 13:17
  #3747
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Oj, där ligger man i lä... slog rekord på bakfyllan ganska nyligen:
2x Big Mac
Stor Pommes
Stor Cola
Bearnaisedip

Riktigt gött var det. Jag är inte så stor så det var en batalj kan man säga.


respekt! härligt matkoma att ligga och slumra i resten av dagen

mvh
Citera
2014-06-11, 13:30
  #3748
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDjungleJuice
till dig som är en liten fitta och lyfter vikter som en tjej säger jag FUCK U,

om man är tjock, som din mamma, syster och tjej är, så är inte det donkens fel, man kan äta där sålänge man har koll på vad det är i maten och RÖR på sig lite du vet gubben.

puss på dig horan!
Haha den träffa där den skulle!

Det du inte fattar är att det kanske inte är alla som uppskattar McDonalds lika mycket som dig. Och till dom srkiver du "fuck u".
Btw så åt jag Mcdonalds igår. Beställde dubbel cheeseburgare med extra qp lök för att få nygjord burgare, å en stor pommes. Nät jag kommer hem och packar upp maten så är det en mellan pommes och ingen lök på burgaren.
Blev inte ett dugg förvånad då servicenivån bara går nedåt på McDonalds.

Slutsatsen är att det är folk utan krav på service eller kvalitet som handlar mat på McDonalds.
Och det inkluderar givetvis dig MrDjungleJuice.
Citera
2014-06-12, 16:00
  #3749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Det hoppas jag också.
Har skickat mail till McDonalds och frågat när och om El Maco kommer snart men ännu inte fått något svar.

El Maco är tillbaka 15/7
Citera
2014-06-13, 08:23
  #3750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Haha den träffa där den skulle!

Det du inte fattar är att det kanske inte är alla som uppskattar McDonalds lika mycket som dig. Och till dom srkiver du "fuck u".
Btw så åt jag Mcdonalds igår. Beställde dubbel cheeseburgare med extra qp lök för att få nygjord burgare, å en stor pommes. Nät jag kommer hem och packar upp maten så är det en mellan pommes och ingen lök på burgaren.
Blev inte ett dugg förvånad då servicenivån bara går nedåt på McDonalds.

Slutsatsen är att det är folk utan krav på service eller kvalitet som handlar mat på McDonalds.
Och det inkluderar givetvis dig MrDjungleJuice.

Vad är det speciella med qp-lök? Är det inte nån slags hackad lök på cheeseburgarna redan från början? Och om du vill ha en nylagad burgare så är den garanterat fräschare om du äter den direkt på restaurangen istället för att den ska ligga och svettas i en påse medan du bär hem den. Och då hinner du se vilka fel personalen har gjort på beställningen också. Det är ganska vanligt att man måste säga till att det ska vara plusmeny en extra gång.

Några små tips bara...
Citera
2014-06-13, 10:02
  #3751
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Haha den träffa där den skulle!

Det du inte fattar är att det kanske inte är alla som uppskattar McDonalds lika mycket som dig. Och till dom srkiver du "fuck u".
Btw så åt jag Mcdonalds igår. Beställde dubbel cheeseburgare med extra qp lök för att få nygjord burgare, å en stor pommes. Nät jag kommer hem och packar upp maten så är det en mellan pommes och ingen lök på burgaren.
Blev inte ett dugg förvånad då servicenivån bara går nedåt på McDonalds.

Slutsatsen är att det är folk utan krav på service eller kvalitet som handlar mat på McDonalds.
Och det inkluderar givetvis dig MrDjungleJuice.


okok, gör alltid samma, lite specialbeställningar för att få det nytillagat, eller bara sjuktstor beställning

jag vet att servicenivån är skit, får i princip alltid fel på något sätt, och att maten är inte opti,

det är inte alla som inte gillar donken jag säger fuck u till, utan alla som spyr galla på ronalds restaurang.

jag menar om de inte gillar el donko, fine, ät inte där, men stoltsera inte med hur mkt ni hatar det era hipster-fuckers med veggodiet.

jag ber om ursäkt för mina personangrepp.

mvh
Citera
2014-06-13, 10:18
  #3752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDjungleJuice
okok, gör alltid samma, lite specialbeställningar för att få det nytillagat, eller bara sjuktstor beställning

jag vet att servicenivån är skit, får i princip alltid fel på något sätt, och att maten är inte opti,

det är inte alla som inte gillar donken jag säger fuck u till, utan alla som spyr galla på ronalds restaurang.

jag menar om de inte gillar el donko, fine, ät inte där, men stoltsera inte med hur mkt ni hatar det era hipster-fuckers med veggodiet.

jag ber om ursäkt för mina personangrepp.

mvh

Anledningen att man INTE tar några jävla specialbeställningar är att man vill ha maten DIREKT. Det är liksom hela poängen med McD. På många McD är det kaos i köket och långa köer. Då vill man inte vänta extra 15 min.
Citera
2014-06-13, 10:28
  #3753
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Anledningen att man INTE tar några jävla specialbeställningar är att man vill ha maten DIREKT. Det är liksom hela poängen med McD. På många McD är det kaos i köket och långa köer. Då vill man inte vänta extra 15 min.

visst om man vill ha en svettig 5 timmar gammal burgare som bakterierna myllrar i, beställer alltid nygrillat, 15 minuter?

var bor du arvidsjaur eller? i normala städer tar det 4-8 min att nissarna bär ut den nylagade maten

VEM FAN BRYR SIG OM DET ÄR KAOS I KÖKET? jag skiter väl i om de får klättra över sina döda arbetskamrater för att bära ut mina 10 cheeseburgare...

står i lugn och ro med radion på i väntrutan, nemas problemas mannen.

mvh
Citera
2014-06-13, 10:39
  #3754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDjungleJuice
visst om man vill ha en svettig 5 timmar gammal burgare som bakterierna myllrar i, beställer alltid nygrillat, 15 minuter?

var bor du arvidsjaur eller? i normala städer tar det 4-8 min att nissarna bär ut den nylagade maten

VEM FAN BRYR SIG OM DET ÄR KAOS I KÖKET? jag skiter väl i om de får klättra över sina döda arbetskamrater för att bära ut mina 10 cheeseburgare...

står i lugn och ro med radion på i väntrutan, nemas problemas mannen.

mvh

PS. har du bacillskräck eller? Har någon du känner eller hört talas om någon gång blivit sjuk av bakterier från en McD burgare?
Citera
2014-06-13, 14:41
  #3755
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 39-1900
El Maco är tillbaka 15/7

Perfekt! Som jag längtar! El Maco är utan konkurrens det godaste som Gyllene Måsen hasplat ur sig!
Citera
2014-06-13, 19:34
  #3756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Perfekt! Som jag längtar! El Maco är utan konkurrens det godaste som Gyllene Måsen hasplat ur sig!

Jag hoppas att de gör den i original-size som är QP/McFeast size. På senare år har de börjat göra den mega-stor BigTasty-size, men det blir fel och alldeles för mycket burgare. Det är precis som att de känner att när det kommer ett gästsspel, då slutar de servera Big Tasty och måste göra gästspelet i Big Tasty-size. Ge fan i det, McD!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback