Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-18, 08:57
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steingren
Håller på kollar igenom alla avsnitt nu då jag missat dom och måste säga, Håkan, vad är det för korkad idiot och hur helvete kan han ha lyckats bli något annat än arbetslös?

Han var då fan inte duktig må jag säga, han kanske är arbetslös? (Borde vara det efter misslyckandet i tv:n)
Citera
2008-09-18, 09:37
Medlem
moderatswings avatar
Oj vad detta program inte var roligt.
Har följt och gillat allt dessa två killar gjort tidigare (med undantag för Myggan).
Men vad är grejjen? Dels så går det alldeles för ofta för att man ska orka titta på programmet och sedan är det inte typisk Filip & Fredrik-humor med roliga klippningar etc. utan ett helt vanligt och extremt larvigt tävlingsprogram med en oerhört dryg kommentator. Att Ingvar Oldsberg ständigt gör sig lustig över reklamavbrotten börjar också bli uttjatat.
Citera
2008-09-18, 09:49
Medlem
fyfan vad den där ivan var i"dålig i gissa vem personen är" också, det var ju pinsamt. Han svarade inte en enda gång .Fast filip var förstås sjukt snabb på att trycka och kunde typ alla .
Citera
2008-09-18, 13:59
Medlem
M3E30.s avatar
filip och fredrik kommer bli lika stora skämt som chuck norris
Citera
2008-09-18, 15:02
Medlem
Dougs avatar
Detta program är en besvikelse. När jag hörde reklamen, Vem kan slå Filip och Fredrik trodde jag att dom typ skulle upp och fightas eller nåt.
Citera
2008-09-18, 15:37
Medlem
RickardTheBraves avatar
"Jag trodde jag skulle dö"

Filip och Fredrik håller hög klass som vanligt
Citera
2008-09-18, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doug
Detta program är en besvikelse. När jag hörde reklamen, Vem kan slå Filip och Fredrik trodde jag att dom typ skulle upp och fightas eller nåt.

Hahahaha, jag med.. Jävlar vilken besvikelse Femmans nya miljonkalv är, och så jävla uppgjort som det bara blir.

Filip och Fredrik är halvroliga i små doser, men whats up med att ta upp Prime-time tre dagar i veckan för att hugga ved och låtsas anstränga sej?
Citera
2008-09-18, 19:58
Medlem
reborns avatar
Har mycket respekt för gamle Oldsberg, men här är han helt jävla off. Sett avsnitten en gång till nu, och han låter inte Filip och Fredrik vara just Filip och Fredrik... Han gör så programmet tappar tempo, och det som är bra med just F&F är ju tempot, och allt snack. Allt det sjabblar han bort. Han hade funkat finfint ifall det var lite seriösare, eller bara några andra än F&F, men somsagt... Nej, bort med Oldsberg från detta program.
Citera
2008-09-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
Har mycket respekt för gamle Oldsberg, men här är han helt jävla off. Sett avsnitten en gång till nu, och han låter inte Filip och Fredrik vara just Filip och Fredrik... Han gör så programmet tappar tempo, och det som är bra med just F&F är ju tempot, och allt snack. Allt det sjabblar han bort. Han hade funkat finfint ifall det var lite seriösare, eller bara några andra än F&F, men somsagt... Nej, bort med Oldsberg från detta program.

håller med till 100% där

EDIT: Vilken mjäkig stil Ivan kör på handbollen då
Senast redigerad av Kaellgren 2008-09-18 kl. 21:08.
Citera
2008-09-18, 21:10
Bannlyst
Hejja Ivan!
Citera
2008-09-18, 21:12
Medlem
WHMCRs avatar
Ivan är ju sämre än Håkan
Citera
2008-09-18, 21:17
Medlem
Lastbils avatar
Undrar vad Ivan är bra på egentligen? Fläta korgar? Jag menar datornördarna som var tvungna att lira på skolgympan gjorde ju bättre ifrån sig än vad han gör i idrottsgrenarna. Riktiga kärringskott i både basket och handboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in