2009-11-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasgrillar
Testerna handlar självklart inte om att få fram den "bästa" utan att få fram en som Filip och Fredrik lätt ska kunna slå. Så man måste ju säga att uttagningen sköttes perfekt!

Nej, helt så är det nog inte.
Majoriteten av alla utmanare har ju varit fysiskt starka på ett och annat sätt.
Om inte kustjägare så är det innebandyspelare osv osv, tycker det varit så i alla avsnitt jag sett.
Fast sen kom hon idag in på något sätt...

Men att uttagningen är till för att hitta någon filip och fredrik ska kunna slå tror jag inte på...
Citera
2009-11-15, 22:33
Bannlyst
Jag hade lätt vält alla med 5 jävla bollar.. Patetiskt! Speciellt om det var en halv mille på spel!
Citera
2009-11-15, 22:42
Medlem
alackofcolors avatar
Sätter dom in lite fler som Johan Falkman eller vad han hette, så blir det nog oerhört svårt för F&F, lite vinnarskalle så att säga.
Citera
2009-11-15, 23:04
Medlem
swixs avatar
Det skulle vara kul om man utsåg två personer som får möta F & F och så kan de också välja vem som tävlar i varje gren.
Citera
2009-11-15, 23:14
Medlem
kabuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fboy
Jag hade lätt vält alla med 5 jävla bollar.. Patetiskt! Speciellt om det var en halv mille på spel!

Jag blev också helt chockad över hur kasst dom kastade.
Citera
2009-11-15, 23:22
Medlem
Nu kan man ju verkligen ifrågasätta uttagningarna..

Jag förstår inte varför deltagarna inte har lärt sig vad det är som står på schemat? Dom vet ju i princip vad det är som vankas varje vecka, inte alla fysiska grejer men dom måste ju iallafall inse att det dom ska vara grymma på eller bara läsa på som fan om är dedär frågetävlingarna som filip/fredrik alltid plockar i slutet liksom. Det är ju nästan allt att kunna personer och annan skit i programmet.

Verkligen kass utmanare, stod och flinade och skrattade genom hela programmet.

Haha, surfa in på kanal5.se och kolla klippet med henne. "Det var bara tur"
Senast redigerad av eeel 2009-11-15 kl. 23:29.
Citera
2009-11-15, 23:50
Medlem
"Han skjuter som en klonad ryss! Denna jättebonde!" - Åke Unger
Citera
2009-11-16, 01:40
Medlem
bens0n1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
"Han skjuter som en klonad ryss! Denna jättebonde!" - Åke Unger

HAHAHA!!
Citera
2009-11-16, 02:40
Medlem
MadamMims avatar
Vem som blir uttagen är självklart inte dom bästa, det trodde jag alla förstod från första början.
Ärligt talat, är det bara jag som känner att man hade vunnit alla grenar mot detta Helan och Halvan par?
Det mest patetiska var förra veckan (2 veckor sen?) när snubben skulle möta Fredrik i boxning och förlorar....Herrejesus!
Citera
2009-11-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Vem som blir uttagen är självklart inte dom bästa, det trodde jag alla förstod från första början.
Ärligt talat, är det bara jag som känner att man hade vunnit alla grenar mot detta Helan och Halvan par?
Det mest patetiska var förra veckan (2 veckor sen?) när snubben skulle möta Fredrik i boxning och förlorar....Herrejesus!

Kommer inte ihåg det så starkt nu men minns att utmanaren var ganska tafatt i boxningen och inte alls slogs för pengarna han hade chans att vinna.

Däremot så har ju Fredrik en bra räckvidd vilket försvårar det hela väldigt mycket sen kommer jag ihåg något program med Filip & Fredrik där de provar på boxning och får gå någon match mot varandra eller mot någon annan, kommer inte alls ihåg bra nu, men nåt sånt.

Om det spelade in vet jag inte men oavsett så var ju utmanaren otroligt tafatt.
Citera
2009-11-16, 12:21
Medlem
nollans avatar
En intressant sak är att F&F:s puls alltid(?) ligger på betryggande marginal under utmanarens. Det spelar antagligen in en hel del att de är så pass vana vid TV-formatet att de kan hålla ett helt annat lugn.
Citera
2009-11-16, 17:58
Medlem
Löjlig inställning av utmanarna att skratta efter man just gått miste om en halv miljon kronor. Jag hade nog slagit ner Filip och Fredrik i ren frustration och sen börjat gråta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in