"Fitta" Gårdinger står och garvar åt det hela (dessa ord som nästan fick Oldsberg att hoppa av)
medans stropphonan såg mallig och nedvärderande ut, lite som Stefan Holm i på spåret när F&F berättade om en gammal fylla
Jag kan inte bestämma mig för om de menar allvar med programmet. De verkar ta allt på verkligt allvar, för att inte tala om en kommentator som verkligen inte rör en min och kommenterar som om det vore Wimbledonfinal.
Vafan, vadå "vem kan slå Filip och Fredrik"? När fan blev dom elitidrottare? Och publiken? Måste vara årtiondets största skämtprogram.
Haha det där visar kvalitén på damidrott. En blekfet Filip Hammar vinner mot en tjej som nästan spelar i "elit"serien i innebandy. Riktigt dålig förlorare var hon också, synd att inte Pontus Gårdinger pressa henne lite mer när hon hade förlorat.
edit:
Citat:
Emma Hammarsten om Hanna: Hanna är en skön och rolig tjej som nyligen har fyllt 24 år men ibland kan man tro att hon är mycket yngre än så, för det som kommer ut ur Hannas mun handlar ofta om bajs. Förutom att spela innebandy och prata om bajs tycker Hanna om att sitta på folk.
Senast redigerad av ejkreativ 2010-11-27 kl. 17:09.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!