Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa
Vi får väl hoppas på att dom är så hemliga dom kan vara och går efter dom riktiga bovarna

Kommer aldrig att hända. Historien har mer än lärt oss vad som händer i situationer som denna.
Den s.k "Alliansen" bekänner färg. Svårt att bli mycket rödare, Stalin och Jong-Il bleknar i jämförelse med den skit som håller på att ske i hela jävla västvärlden. Läste igår i Teknikens Värld hur man planerar att införa GPS-mottagare i varenda jävla bil för att övervaka körvanor. "Av försäkringskäl", sades det, jomenvisst säger jag. Skurkstaten USA fortsätter sitt korståg mot frihet, förlåt, jag menar "terrorism" för var dag som går. Nya förbud, regleringar och inskränkningar av den personliga integriteten duggar tätt. Det tar aldrig slut.
Jag kanske borde flytta till Frankrike. Där har de ju en stolt tradition av att halshugga politiker och annat maktgalet/förtrycksivrande patrask. Någon i tråden ville avsätta politikerna, jag säger avrätta dem istället. Fyfan. I nästa val röstar jag på KLP (eller det mest liberala parti jag någonsin kan hitta), och jag uppmanar er andra att göra samma sak.