Jag är arton år, så egentligen borde jag ju inte nödvändigtvis gömma alkoholen, men gör det ändå av bekvämlighet. Även om jag är myndig och sköter mig själv och allt det där, så känner jag ändå inget behov av att skylta med ölflak på rummet.

Det kan nog bli lite diskussioner om att man inte ska dricka för mycket, vart jag har fått tag på det osv. I alla fall så har jag, under min säng, två fina förvaringslådor i plast. Här har jag alla mina kläder, men i den ena så är det en hel del plats, perfekt plats för ett flak öl!
Jag bor på den övre (entréplanet) av de två våningar vi har i huset, och mina föräldrar hänger mest på nedervåningen, så det är inga problem att bara ta med sig ett gäng burkar i en påse/väska och gå hemifrån när det vankas festligheter

Jag är som sagt 18 och borde kanske inte behöva smyga så mycket, de vet ju att jag dricker på krogen och annars med, men jag vet inte riktigt om de har koll på att jag har dricka hemma och känner inte att de nödvändigtvis behöver veta det heller.
Grym tråd!