2011-03-22, 12:52
Medlem
TheBITs avatar
Under sängen, bakom förstärkare och tillslut i kylen
Citera
2011-03-22, 13:58
Medlem
Gömde inte, mamma visste exakt vad jag hade.
Citera
2011-03-22, 18:25
Medlem
jontäs avatar
Grävde ner öl i en rabatt. Gömde i diverse tomma blomkrukor i växthuset. Och hade grävt en liten tunnel under lekstugan där jag gömde alkoholen.
Citera
2011-03-22, 18:45
Medlem
saggesalivs avatar
Under garderoben, (fanns en lös planka på ena sidan) Fick plats med massor av starksprit
Citera
2011-03-22, 20:38
Medlem
Zahles avatar
Gömde skiten i min xbox 360-kartong om jag misstänkte om min mor skulle kolla runt, annars hade jag spriten i kylen.
Citera
2011-03-22, 21:21
Medlem
hade en kyl i förrådet gömde starksprit där eller öl i förrådet bodde i lägenhet så bara gå ner och hämta
Citera
2011-03-22, 23:28
Medlem
Yanntiersen19s avatar
Gömde i en väska som låg i min garderob. Problemet var när man skulle ut..

OT menmen
Kommer ihåg en gång när man var 14 och skulle ge sig av för att festa loss.
Hade lagt ner vattenpipan,öl och vodka i väskan. Gick in i vardagsrummet för att säga hejdå då min morsa bestämmer sig för att följa mig till dörren. Jag skyndar mig ut i köket för att hinna stänga ryggsäcken och börja gå ut.
Dock kunde jag inte sätta ryggsäcken på ryggen då det skramlade och förde ett väldigt väsen av sig.
Fick hålla i den med handen högst upp och gå mycket långsamt vilket såg lite suspekt ut.
Hon frågar då vad jag har i väskan och börjar sträcka sig efter den.
Jag får panik och börjar springa ner för trappan och ropar efter mig ''inget!!''
Hon SPRINGER efter mig och RYCKER TAG I MIG. Håller fast i mig och sträcker sig efter den.

Jag lyckas slita mig loss och springer ut genom dörren utan varken jacka eller skor.
Slänger den i en buske och får skynda tillbaka där jag fick dra den längsta mest detaljerade lögnen någonsin som hon lyckligtvis gick på(förstår än idag inte hur.)

Efter den incidenten ställde jag alltid ut det under någon buske innan jag skulle ut..
Gömde precis som många andra verkar ha gjort, under sängen eller i garderoben under kläder.
Citera
2011-03-22, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanntiersen19
Jag lyckas slita mig loss och springer ut genom dörren utan varken jacka eller skor.
Slänger den i en buske och får skynda tillbaka där jag fick dra den längsta mest detaljerade lögnen någonsin som hon lyckligtvis gick på(förstår än idag inte hur.)
Snälla berätta vad du sa till henne? (grymt nyfiken :P)
Citera
2011-03-22, 23:59
Medlem
Yanntiersen19s avatar
Låter inte särskilt detaljerat eller invecklat men det var det. Blev sittandes i hallen i 45 minuter efter det för att försöka slingra mig undan.
Jag sa att jag hade kondomer i väskan som jag inte ville att hon skulle se, vilket fick min mycket troende mor att förhöra mig om alla detaljer kring det.
Var hade jag fått tag på dem, vem jag var ihop med, när vi hade planerat att göra det, varför jag ville göra det, hur länge vi hade varit ihop, hur och vilka intressen han hade, hur hans föräldrar var, exakt hur länge jag hade känt honom osv.

Tillslut lyckades jag övertygade henne om att jag hade ångrat mig ville inte längre ville ligga med honom och att jag skulle göra slut med honom.
När jag äntligen fick gå letade jag upp min väska som självklart var försvunnen och när jag som bäst letar efter den kommer det fram en kärring och frågar om det är min.
Hon hotar med att gå till polisen och vägrar ge tillbaka den.
Så då får jag i ytterligare en kvart övertyga henne om att jag är 18.
Lyckas även med detta och kommer äntligen iväg.
Citera
2011-03-23, 12:48
Medlem
thestalkerdudes avatar
Satte bara mina goda alkohol dricka i en påse bara och satte den i rummet nånstans. För jag vet att ina föräldrar skulle inte gräva runt i rummet och man blev ju arg om dom tog de så 9 av 10 gångerna fick man tillbaka de
Citera
2011-03-23, 18:38
Medlem
I mina gamla tomma rör som man får när man köper whisky, vilka jag hade och fortfarande har som prydnad i mitt rum. Öl gömde jag i garderoben eller i uteförådet
Citera
2011-03-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanntiersen19
Låter inte särskilt detaljerat eller invecklat men det var det. Blev sittandes i hallen i 45 minuter efter det för att försöka slingra mig undan.
Jag sa att jag hade kondomer i väskan som jag inte ville att hon skulle se, vilket fick min mycket troende mor att förhöra mig om alla detaljer kring det.
Var hade jag fått tag på dem, vem jag var ihop med, när vi hade planerat att göra det, varför jag ville göra det, hur länge vi hade varit ihop, hur och vilka intressen han hade, hur hans föräldrar var, exakt hur länge jag hade känt honom osv.

Tillslut lyckades jag övertygade henne om att jag hade ångrat mig ville inte längre ville ligga med honom och att jag skulle göra slut med honom.
När jag äntligen fick gå letade jag upp min väska som självklart var försvunnen och när jag som bäst letar efter den kommer det fram en kärring och frågar om det är min.
Hon hotar med att gå till polisen och vägrar ge tillbaka den.
Så då får jag i ytterligare en kvart övertyga henne om att jag är 18.
Lyckas även med detta och kommer äntligen iväg.
dagens garv , kommer ihåg 1 gång då jag var 13 och lurade mamma att jag hade hantlar i ryggsäcken för att jag och min kompis skulle styrketräna:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in