2008-07-04, 14:28
Medlem
borat_xs avatar
Vad är det för jävla skitdialekt han pratar? För det är väl inte bara talfel? Är han bror med beväpnad tjockis?
Citera
2008-07-04, 22:28
Bannlyst
Ja, vad kan det vara för dialekt? Småland nånstans?
Hans R påminner en del om Folke Rydén, den gamle Rapport-stofilen.
Citera
2008-07-04, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Ja, vad kan det vara för dialekt? Småland nånstans?
Hans R påminner en del om Folke Rydén, den gamle Rapport-stofilen.

Småland är absolut rätt!

Nånstans i närheten av Älmhult är min gissning.
Hans dialekt påminner mycket om filmkritikern Emma Gray som växte upp i just Älmhult.
Citera
2008-09-25, 17:14
Medlem
lusekoftans avatar
Nu haräven Alex Schulman "rasat" mot mr Ek. Men sen varit feg och dragit tillbaks en del av det som sades..

http://www.1000apor.se/blog/en-aerlig-ursaekt#comments
Citera
2008-09-26, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Tomaso
Småland är absolut rätt!

Nånstans i närheten av Älmhult är min gissning.
Hans dialekt påminner mycket om filmkritikern Emma Gray som växte upp i just Älmhult.

Jag skulle nog säga att det är absolut fel!
Tobbe är född och uppvuxen i Sthlm, Vallentuna mer exakt..
Citera
2009-07-29, 11:36
Medlem
lusekoftans avatar
måste lyfta den här tråden igen eftersom Aftonbladet har den dåliga smaken att fortfarande ge honom jobb där man måste höra hans röst.
Citera
2009-08-26, 21:44
Medlem
W355l4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
måste lyfta den här tråden igen eftersom Aftonbladet har den dåliga smaken att fortfarande ge honom jobb där man måste höra hans röst.

Man mår ju fysiskt illa av att höra honom prata. Och det går ju inte ens att undvika honom iom. att han ska finnas med i hur många klipp som helst som ligger på Aftonbladet.. Jag förstår faktiskt inte alls varför de behåller detta missfoster.. De behöver ju inte sparka honom från Aftonbladet, bara han håller sig ifrån Web-Tv delen så man slipper höra människan prata.
Citera
2009-08-26, 21:53
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C. Lyndbranch
Mailade honom angående hans röst för ett par månader sen då den stör mig något enormt. Fick till svar något i denna stilen:
"Tänk om du kunde lägga energi på att göra världen bättre ist, barn utan mat i afrika. Växthuseffekten, cancer, HIV"

Jag skrattade.

Vilket oförskämt svar! Jag föreslår att du mailar honom igen, ställer frågan på nytt och avkräver en ursäkt.
Citera
2009-09-07, 17:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Torbjörn bjuder på ett socialt kompetent burleskt säkerhetsgarv efter att ha "grillat" Bagge allt för hårt på pure Ortmark nivå (roll)
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5749615.ab
Citera
2009-09-11, 17:23
Medlem
har nu hittat hans namn,
har stört mig ett bra tag på han äckligt jobbiga röst/talfel
Citera
2009-09-11, 17:34
Medlem
Vilken jävla röst, vilket jävla garv. Han liknar Robert laul lite som han såg ut innan han börja likna jultomen. Hade jag blivit intervjuad av den snubben hade jag varit väldigt sugen på att bara ge honom en smäll efter att ha hört det skrattet.
Citera
2009-09-14, 17:42
Medlem
seriouss avatar
Fy fan va bra Flashback är. Tänkte precis starta en egen tråd om och fråga vad i helvete som är med hans jävla röst, googlade "torbjörn ek" och visst fan hamnar FB på femteplats.

(1) Är den på riktigt? Chansade också på något ursprung i Småland först, men de har ju en mer genuin och alltäckande dialekt. Dessutom skriver ni ju att han kommer från Stockholm.
(2) Talfel? Vilket i så fall? Har för mig att jag hört någon annan med liknande uttal någon gång.
(3) Vill han vara amerikan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in