2012-07-22, 13:49
Medlem
imponerande av bellucci ta titeln i gstad , stark seger mot tipsarevic 6-7(5-7) 6-4 6-2 i finalen
Citera
2012-07-22, 14:15
Medlem
Kul för Bellucci, unnar honom det, tycker han hade ett par snöpliga förluster tidigare under grussäsongen innan FÖ.
Citera
2012-07-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Kul för Bellucci, unnar honom det, tycker han hade ett par snöpliga förluster tidigare under grussäsongen innan FÖ.

jo det hade han absolut , han har ju kapacitet killen
Citera
2012-07-22, 14:37
Medlem
Reko45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
jo det hade han absolut , han har ju kapacitet killen

bellucci har varit ett framtidsnamn några år men har aldrig riktigt levererat. i skuggan av Kuerten ser jag gärna att brasilien får fram fler stora spelare. hoppas tomaz han kan bygga på denna seger och visa fram fötterna i resten av säsongen. hoppas han även kan bjuda på spel på andra underlag än grus oxå....

roddick slog inser inatt. andy kan ta sin andra titel för iår om han slår Muller i atlanta. roddick har spelat hyfsat bra sen juli och wimbledon. kan bli jobbig att möta i OS
Citera
2012-07-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
bellucci har varit ett framtidsnamn några år men har aldrig riktigt levererat. i skuggan av Kuerten ser jag gärna att brasilien får fram fler stora spelare. hoppas tomaz han kan bygga på denna seger och visa fram fötterna i resten av säsongen. hoppas han även kan bjuda på spel på andra underlag än grus oxå....

roddick slog inser inatt. andy kan ta sin andra titel för iår om han slår Muller i atlanta. roddick har spelat hyfsat bra sen juli och wimbledon. kan bli jobbig att möta i OS

Ja i OS kan nog Roddick ta medalj om allt stämmer med tanke på att det är bäst av tre set. Jag tror han är slut som en bäst av fem sets spelare i grand slams dock. Kvartsfinal kan han nå med bra lottning men jag tror inte han kommer längre än så igen, men i OS som sagt då kan det gå vägen.

Är Tommy Haas med i OS? Om han inte är det så ska många vara tacksamma för det...
Citera
2012-07-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Ja i OS kan nog Roddick ta medalj om allt stämmer med tanke på att det är bäst av tre set. Jag tror han är slut som en bäst av fem sets spelare i grand slams dock. Kvartsfinal kan han nå med bra lottning men jag tror inte han kommer längre än så igen, men i OS som sagt då kan det gå vägen.

Är Tommy Haas med i OS? Om han inte är det så ska många vara tacksamma för det...
http://www.london2012.com/tennis/athletes/event=tennis-men-singles/index.htmx
Nej, Tommy Haas är inte med, frågan är om någon får Nadals plats?
EDIT, åter till Tommy Haas, han spelade bra men det räckte inte emot Monaco som spelade riktig kul tennis, i Hamburg.
Senast redigerad av Alessandro 2012-07-22 kl. 19:13.
Citera
2012-07-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
EDIT, åter till Tommy Haas, han spelade bra men det räckte inte emot Monaco som spelade riktig kul tennis, i Hamburg.

Stämmer ju det, kommer ihåg nu att jag har läst att de tydligen är dumma i huvudet i Tyskland också gällande uttagningarna till OS. Haas kan glömma att komma med för hans ranking är inte tillräckligt bra, även om han skulle varit kvalificerad.
Citera
2012-07-23, 00:18
Medlem
pen7s avatar
Pome!
Allez!
Hindrance!

Känslor i finalen mellan Domi och Bartoli. Känns som att det skulle kunna bryta ut en catfight vilken sekund som helst.
Citera
2012-07-23, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pen7
Pome!
Allez!
Hindrance!

Känslor i finalen mellan Domi och Bartoli. Känns som att det skulle kunna bryta ut en catfight vilken sekund som helst.

Cibs och Bart är goda vänner vid sidan av planen så jag tror som inte riktigt ändå..

Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro

Lopez kommer att åka till OS istället för Nadal.

Nu har jag en fråga till er tennisnördar. Hur är TennisTv.com vad gäller fördröjningar? Är de lika snabba som t.ex. B365:s sändningar eller är det eftersläpningar?
Senast redigerad av the24seven 2012-07-23 kl. 08:27.
Citera
2012-07-23, 11:32
Medlem
pen7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the24seven
Cibs och Bart är goda vänner vid sidan av planen så jag tror som inte riktigt ändå..
mm det var en fin liten kram efter matchbollen så det blev ingen fight.
men det var en rätt hetsig stämning ett tag.
Domi vann i två raka set. Hämtade upp 1-4 i andra
Citera
2012-07-23, 12:58
Medlem
A-Rod tog sin andra titel för året, en bra lottning i OS och han kan överraska.
Citera
2012-07-24, 16:00
Medlem
glädjande på svensk fronten är att ryderstedt vann sin första match i tamperes chellange med 6-3 7-6(7-3 ) mot sthepene robert , och även rosenholm vann sin första match mot gerard granollers med 6-2 7-5, kanske rosenholms första challenge seger? inte helt säker där dock , noterbart är att robin olin också gjorde ett bra kval och var mycket nära kvala in ,kul för rosenholm hoppas han får lite självförtroende och kan bygga vidare dom lär väl bli davis cup ankare ryderstedt och rosenholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in