Nadal i final. Nu hoppas jag att Federer vinner sin match så vi får se tennisens två giganter mötas. Del Potro ser ut att vara på väg tillbaka, något man har väntat på aldeles för länge nu.
djokovic tar första set och pressar federer nått erhört. riktigt bra spel från serben. dock måste fed höja sin serve % nu....ligger på 57% i första och djoko på hela 73%....
del potro pressa nadal oxå i deras match tidigare idag... bra för tennisen att del potro är tillbaka på allvar. ska bli kul att se vad nadal kan göra i final mot fed/nole
djokovic spelar ju grymt nu, fortsätter han såhär kommer han bli världsetta snart
Federer känns inte som ett hot för djokovic längre, nästa man att slå-Nadal
Djokovic gjorde det bra. Det som avgjorde matchen definitiv var dock att Federer inte kunde hålla styr på sina UE i tredje set. Gemet *22 i Rogers serve var en ren katastrof. *40-15 och sedan tre UE och som avslutning ett dubbelfel rakt ner i nät. Kan ha varit ett tronskifte vi såg igår. Nu är det Djokovic som är Nadals främste utmanare.
Djokovic gjorde det bra. Det som avgjorde matchen definitiv var dock att Federer inte kunde hålla styr på sina UE i tredje set. Gemet *22 i Rogers serve var en ren katastrof. *40-15 och sedan tre UE och som avslutning ett dubbelfel rakt ner i nät. Kan ha varit ett tronskifte vi såg igår. Nu är det Djokovic som är Nadals främste utmanare.
Federer har mycket kvar att ge , jag tror bara att han behöver lite motivation. Åker Fed ner på en 4de plats skulle du se att han skulle ge 150%. Han måste bara få bort pressen från sig
Federer har mycket kvar att ge , jag tror bara att han behöver lite motivation. Åker Fed ner på en 4de plats skulle du se att han skulle ge 150%. Han måste bara få bort pressen från sig
Matchen igår var helt avgörande för striden om P2 i rankingen. Djokovic tar över oavsett hur det går i finalen.