2011-03-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Jag bara myser

Jag mös av att få en match kommenterad av Fidde igen.
Han är überhärlig när han "intervjuar" spelarna också (skriver med "" för han snackar mer polare-till-polare med dom än intervjuar för tv =P)

Första matchen någonsin jag ser Pim-Pim spela.
Han verkar ha ruskig precision på forehanden.
Det är bara hålla med Fidde i önskningarna att han ska få vara frisk (PimPim alltså, inte Fidde, även om han gärna också får vara frisk).
Citera
2011-03-05, 01:06
Bannlyst
Underbar dag, både Söderling och Pim-Pim gjorde en glad, framför allt Pim-Pim.

Och framför allt är det fint med Davis Cup, det är något speciellt med Davis Cup. Eller är det Pettersson och Gustav i Svensson Svensson som har hjärntvättat mig?
Citera
2011-03-05, 01:07
Bannlyst
Tursunov och Kunitsyn spelar dubbeln, Youzhny och Elgin är topprankade men sviker kanske. Konstigt att han sviker när han toppar deras båda rankingar och Elgin kanske inte duger.
Citera
2011-03-05, 01:49
Medlem
Maglors avatar
Tack pimen. Du spelar så jävla häftigt.

Nu lär ju dubbelmatchen med Robban och Simon bli skönt avslappnad, om de inte tar den blir jag fan besviken.
Citera
2011-03-05, 01:55
Medlem
Maglors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Tursunov och Kunitsyn spelar dubbeln, Youzhny och Elgin är topprankade men sviker kanske. Konstigt att han sviker när han toppar deras båda rankingar och Elgin kanske inte duger.

Elgin duger ju imte på långa vägar. Att Davydenko och youzhny sviker har kanske mer att göra med att DC inte har någon status i tennisvärlden längre än något annat. Upp med rankingpoängen och spela vartannat år säger jag.
Citera
2011-03-05, 09:10
Medlem
Forulfs avatar
Fy fan vad grym Pim-Pim var igår! Även om jag förordade honom som andragubbe så trodde jag inte att han skulle vinna i raka set. Nu kan man se fram emot dubbelmatchen utan at va det minsta nervös, det finns nu tre chanser att fälla ryssen. Vinner de inte nu har de inte i en kvartsfinal att göra....
Citera
2011-03-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allt.o.inget
Haha, en 749:a knäcker en 76:a. Det är inte ofta man ser sånt, framförallt inte i Davis cup. Pim-Pim är grym.

Ryssland får inrikta sig på att i första hand ta ett tröstset.
749a som varit 9, det är lite skillnad.
Citera
2011-03-05, 22:52
Bannlyst
Jag skulle låtit Berta och Lindell spela de sista matcherna, Eleskovic och Ryderstedt är väl reserver, hellre Lindahl och Eleskovic i mitt tycke än Ryderstedt för att pröva på nyare framtidshopp än "Rydern".
Citera
2011-03-06, 00:37
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kul att Hellberg fick kommentera lite , Fidde var också bra och trevlig som vanligt.
Citera
2011-03-06, 16:03
Medlem
allt.o.ingets avatar
Som väntat blir det Serbien i kvartsfinalen. I en eventuell semifinal väntar troligtvis Argentina.
Någon som har koll på om det blir hemma- eller bortaplan mot Serbien?
Skulle bli intressant med ett tungviktsmöte mellan Söderling och Djokovic.
Citera
2011-03-06, 17:16
Medlem
Tror att det ska vara hemma mot Serbien.
Citera
2011-03-06, 18:56
Bannlyst
Ivo Karlovic, din jävla pajas. Kan inte ta Roddicks rekord, det är olagligt. Vilken dålig söndag det blev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in