2010-11-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forulf
I fjol hade inte Rafa en suck i gruppspelet, helt riktigt. Hans knän vägrade fungera, och han var klart plågad av detta.

Mmhmmhmmmm...

Citat:
Jag tror, till skillnad från dig, att han är i gott skick när det inleds på söndag och således storfavorit att ta hem titeln....

Eller hur, han har aldrig varit nära, aldrig i final, ändå så är han "storfavorit"?

Ungefär som inför USO. Nadal spelar (som vanligt) ganska medioker HC-tennis både innan och efter, men hokus pokus, just under USO spelar han sitt livs HC-tennis. Bra på att pricka formen? Eller något annat?

Nu har han haft ett break på 5(?) veckor. Ska bli "intressant" att se hur han spelar...
Citera
2010-11-16, 20:49
Medlem
Robin ger rätt bra med deg hos William Hill, kanske att man ska satsa en slant
Senast redigerad av Gincan 2010-11-16 kl. 21:06.
Citera
2010-11-16, 22:20
Medlem
fishattacks avatar
När börjar ATP slutspelet i london?
Citera
2010-11-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishattack
När börjar ATP slutspelet i london?

21-28 November, till helgen dvs.
Citera
2010-11-17, 00:30
Medlem
Kongo_89s avatar
söndag. söderling vs murray kl 15 här i swe
Citera
2010-11-17, 09:12
Medlem
Embas avatar
Juan Martin Del Potro #259..

Hur ser du ut för honom? När kommer han tillbaka, om han nu gör det?
Citera
2010-11-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Robin ger rätt bra med deg hos William Hill, kanske att man ska satsa en slant

Why not, bra risk-reward, större under har skett...
Citera
2010-11-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Juan Martin Del Potro #259..

Hur ser du ut för honom? När kommer han tillbaka, om han nu gör det?

Han kommer tillbaka bara han får vara skadefri. Nästa #1 om du frågar mig. Han har allt som behövs.
Citera
2010-11-18, 00:03
Medlem
Castlevanias avatar
RS har fått sämsta tänkbara uppladdning inför London. Magsjuka!

http://svt.se/svttext/web/pages/307.html
Citera
2010-11-18, 11:56
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
RS har fått sämsta tänkbara uppladdning inför London. Magsjuka!

http://svt.se/svttext/web/pages/307.html

vi får sänka våra förhoppningar. samtidigt tänker jag vilken prestation de skulle vara ifall han spelade bra i slutspelet!
Citera
2010-11-18, 12:18
Medlem
Robin Söderling är tyvärr alltför begränsad som tennisspelare för att räcka ända till slut i sådan här turnering.
Varför Norman inte kommit längre i Söderlings utveckling är något underligt,då Tibro fortsatt vägrar gå på nät i givna situationer.
Söderling kommer aldrig att vinna en GS titel,eller något slutspel heller vad det anbelangar..om han inte kommer till rätta med denna stora spricka i rustningen.

Lite trist är det..för med den lilla extradimensionen i spelet så har Robin alla de attribut som krävs.
Citera
2010-11-18, 13:26
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Robin Söderling är tyvärr alltför begränsad som tennisspelare för att räcka ända till slut i sådan här turnering.
Varför Norman inte kommit längre i Söderlings utveckling är något underligt,då Tibro fortsatt vägrar gå på nät i givna situationer.
Söderling kommer aldrig att vinna en GS titel,eller något slutspel heller vad det anbelangar..om han inte kommer till rätta med denna stora spricka i rustningen.

Lite trist är det..för med den lilla extradimensionen i spelet så har Robin alla de attribut som krävs.

Robin går mer och mer på nät och blir allt bättre där framme. Så att Norman och Söderling jobbar på nätspelet är för mig ett faktum.

Och nu senast när han började dra ner på tempot och rycka i spelet med slice är också något nytt.

Förra året var han i Semi i slutspelet så varför skulle han inte med ett bredare spel kunna ta sig till final? Med det menar jag inte att jag tror han gör det men det finns helt klart potential för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in