Citat:
Ursprungligen postat av angelus91
Då kan vi ju dra paralell med Robin, inför Franska Öppna 2009 spelar han uselt på gruset i nästan två månader, vinner knappt någon match för att sedan plötsligt lira final på Roland Garros. 2010 spelar han final mot Verdasco i Barcelona, men efter det så är det ytterst mediokert spel med bland annat torsk mot Rochus i första rundan i Nice för att veckan senare gå till final i Paris? Han bara MÅSTE vara dopad!
Jag tycker si och så om Rafa, men skulle han knapra saker som är ajjabajja, då skulle jag bli väldigt förvånad.
Hört talas om "bäst när det gäller"?
Robin har väl gjort ojämnheten till sitt varumärke. Du har inte funderat på varför Rafa förlorade den matchen och sedan drog sig ur "skadad" förresten? Det kan inte ha att göra med 2 dopingtest i den vevan, varav han missade det ena?
"Bäst när det gäller" var även "Juanito" Mühlegg, kommer du ihåg honom? Och min poäng är att Nadal inte har vunnit en hard court turnering på ~18 månader och så går han och
krossar allt motstånd i USO (där han tidigare aldrig varit i närheten), men spelar dåligt
både innan och efter. Det (i samband med mycket annat kring Nadal) tycker jag är väldigt märkligt. Men det verkar inte vara många andra (här) som tycker det.
Då antar jag även att om Nadal vinner WTF (efter att ha varit hemma och "vilat") så kommer du inte att tycka det är märkligt heller trots att han (som tidigare skrivits) varit ganska blek efter USO (relativt sett)?