2010-08-19, 19:45
Medlem
FaderFourahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Dom kanske inte är dopade men världen kanske aldrig har sett 2 bättre singelspelare, dom har väl förstås dopingtester i tennis, dom har ju dominerat tennisen alldeles totalt så förhoppningsvis är dom rena. Förresten gör det ingenting för mig om folk dopar sig men i så fall får man för mig släppa det fritt.

Man kan inte dopa sig till att serva/slå en bra forehand/backhand. Så enkelt är det. Du blir inte världsetta genom att endast orka springa länge.
Citera
2010-08-19, 19:52
Bannlyst
Om man slår väldigt hårt och är muskulös kan man vara dopad, det är nog Nadal, kanske inte Federer.
Citera
2010-08-19, 20:00
Medlem
Forulfs avatar
Nu jävlar Gulbis bryter tillbaka direkt i tredje och avgörande set. Hoppas innerligt att han slår ut Murray! Inte bara för att jag håller på Robin, utan även för att jag inte Murray helt enkelt....
Citera
2010-08-19, 20:05
Medlem
FaderFourahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forulf
Nu jävlar Gulbis bryter tillbaka direkt i tredje och avgörande set. Hoppas innerligt att han slår ut Murray! Inte bara för att jag håller på Robin, utan även för att jag inte Murray helt enkelt....

Håller med, Murray spelar så sjukt tråkigt, defensiva fegis, med undantag som Toronto.
Citera
2010-08-19, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FaderFourah
Håller med, Murray spelar så sjukt tråkigt, defensiva fegis, med undantag som Toronto.

Vem speler egentligen offensivt idag, är Edberg kanske rent av den mest offensiva nånsin.
Citera
2010-08-19, 20:45
Medlem
FaderFourahs avatar
Citat:
Vem speler egentligen offensivt idag, är Edberg kanske rent av den mest offensiva nånsin.

Fyfan va Murray spelar piss defensivt idag, helt sjukt. Förstår att Gulbis är irriterad när Murray bara slicar tillbaka, vet ju själv hur jag blir när mina polare bara slår tillbaka för att jag ska göra misstag...
Citera
2010-08-19, 20:51
Bannlyst
Tyvärr har jag inte viasat sport eller eurosport eller canal+ (wimbledon) där dom väl visar tennis främst.
Citera
2010-08-19, 21:03
Medlem
Embas avatar
Jag är så jävla besviken på lettjäveln! Hur fan kan man blanda top10 tennis med att göra nästintill 60 UE och bränna breakchans på breakchans!!
Citera
2010-08-19, 21:06
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Tyvärr har jag inte viasat sport eller eurosport eller canal+ (wimbledon) där dom väl visar tennis främst.

bet365.com visar alla matcherna från Cinccinati iaf. Sedan finns ju Eurosport player. Det kostar 49:-/månad (billigare om man tecknar ett helt år) och då får man stream i bra kvalitet för både Eurosport 1 och 2. Dessutom får man streams från alla banorna under Grandslam. Dock får man inga kommentatorer från de matcherna som inte går på TV. Klart värt tycker jag. Tyvärr sänder de inte Wimbledon men det är ju ett senare problem.

Vet inte om jag ska tycka det är positivt eller negativt att Murray slog ut Gulbis. Om Söderling vinner mot Roddick så ser jag nog hellre att han möter en Murray som såg helt slutkörd ut idag än en Gulbis som man inte har en aning om vart man har. En stunden kan han missa allt och nästa sätter han bollar som man inte trodde var möjliga. Men först ska Roddick besegras i natt.
Citera
2010-08-19, 22:29
Medlem
mattpolancos avatar
När spelar Söderling nästa gång? Imorgon?
Citera
2010-08-19, 22:34
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattpolanco
När spelar Söderling nästa gång? Imorgon?
kl 1 inatt mot Us open vinnaren från 2003-Andy Roddick
Citera
2010-08-19, 22:42
Medlem
Kongo_89s avatar
btw någon som spelar Draw challange i på ATPs hemsida?

själv ligger man på delad 32 plats. så här ser mitt slutspels träd ut

http://challenge.atpworldtour.com/atp/user-bracket.php?USER=4614784324&EVENT=7&X=1282250175

jag har satt upp att fish spöar murray i nästa match...han vann sist och jag tror han kan göra de igen!

nadal har problem mot bennetaeu...den "gamle" (jag tkr han ser minst ut att va 35 men är typ 28) har värkligen stimmat hitills i tuneringen genom vinst mot först kompisen Llodra sen slog han ut Wawrinka i 2 övertygande set. och nu har han set på Nadal! haha jag minns i rotterdam där han mötte söderling och söderling krossa med 6-0 6-1....xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in