2025-06-20, 15:01
  #33565
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Goofy har 0 vunna set på gräs inför Wimbledon, så det är klart att det kommer bli fiasko där vilket kan inte får missa.

Du svarade inte på frågan varför du tyckte X. Wang var avdankad??

Wang är inte så kass som du säger/tror - i dagens match mot Paula Badosa vann Wang första set med 6-1 och matchen pågår fortsatt…

Vi är många som inte är ett dugg oroliga för Queen Coco inför Wimbledon!

Coco har sammanlagt vunnit 11 matcher i Wimbledon och även om det inte är hennes underlag så kanske det kan bli bättre?
__________________
Senast redigerad av GretaForPresident 2025-06-20 kl. 15:05.
Citera
2025-06-21, 11:25
  #33566
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Du svarade inte på frågan varför du tyckte X. Wang var avdankad??

Wang är inte så kass som du säger/tror - i dagens match mot Paula Badosa vann Wang första set med 6-1 och matchen pågår fortsatt…

Vi är många som inte är ett dugg oroliga för Queen Coco inför Wimbledon!

Coco har sammanlagt vunnit 11 matcher i Wimbledon och även om det inte är hennes underlag så kanske det kan bli bättre?

Badosa var ju märkbart skadad och rörde sig knappt på banan, och gav dessutom upp efter det första setet.

Så Goofys tillhör fortfarande favoritskapet att vara en av de seedade spelarna som åker ut redan i omgång ett.
Citera
2025-06-21, 11:56
  #33567
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Badosa var ju märkbart skadad och rörde sig knappt på banan, och gav dessutom upp efter det första setet.

Så Goofys tillhör fortfarande favoritskapet att vara en av de seedade spelarna som åker ut redan i omgång ett.

Andra gången du citerar ett inlägg från mig men vägrar svara på frågan!??

Varför anser du att X. Wang är en avdankad spelare??

Varför kan du ALDRIG erkänna att du har fel ibland?
Ditt kunnande i tennis är utmärkt, men, inte 100% rätt alltid.

Jag tänkte sätta in 10000SEK på Coco som vinnare på Oddset - värt att chansa…
Citera
2025-06-21, 12:10
  #33568
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Andra gången du citerar ett inlägg från mig men vägrar svara på frågan!??

Varför anser du att X. Wang är en avdankad spelare??

Varför kan du ALDRIG erkänna att du har fel ibland?
Ditt kunnande i tennis är utmärkt, men, inte 100% rätt alltid.

Jag tänkte sätta in 10000SEK på Coco som vinnare på Oddset - värt att chansa…

Okej då kommer det en söt liten fluffig pudel nu, jag misstog henne för den äldre Wang helt enkelt. Ibland hänger man inte med i Kinas produktion av nya atleter med samma namn.

Men det man inte ska missta sig för är att spela på den oberäkneliga Goofy, jag hade nog hellre i så fall spelar på Madison Keys, eller varför inte Wang, den yngre såklart.
Citera
2025-06-21, 12:20
  #33569
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Okej då kommer det en söt liten fluffig pudel nu, jag misstog henne för den äldre Wang helt enkelt. Ibland hänger man inte med i Kinas produktion av nya atleter med samma namn.

Men det man inte ska missta sig för är att spela på den oberäkneliga Goofy, jag hade nog hellre i så fall spelar på Madison Keys, eller varför inte Wang, den yngre såklart.

Pudel-tack!

Jo, alltid risky att lägga mycket pengar på tennis - ifjol var ju Paolini i final, men hittills i år har väl inte riktigt grässpelet klaffat.

Skall bli intressant idag i Queens ifall Sabalenka kan besegra Voundrosova som sett stark ut på slutet?

Voundrasovas Wimbledontitel från 2023 kanske inte var ett flax?
Citera
2025-06-21, 12:44
  #33570
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Pudel-tack!

Jo, alltid risky att lägga mycket pengar på tennis - ifjol var ju Paolini i final, men hittills i år har väl inte riktigt grässpelet klaffat.

Skall bli intressant idag i Queens ifall Sabalenka kan besegra Voundrosova som sett stark ut på slutet?

Voundrasovas Wimbledontitel från 2023 kanske inte var ett flax?

Ja man ska ju inte räkna bort dessa vänsterhänta tjeckiskor heller i bettingen.

Men jag tror Sabalenka vinner i slutändan, det verkar vara en jämn match och tjeckiskans fysik lär säcka ihop lagom till mitten av andra set.

Har du fortfarande Rune som favorit till Wimbledon-segern? Att torska 2-6 i tredje set mot Bautista-Agut är väl ingen bra indikator direkt. Även om spanjoren nådde semi i Wimbledon för ett gäng år sedan.
Citera
2025-06-21, 15:30
  #33571
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Ja man ska ju inte räkna bort dessa vänsterhänta tjeckiskor heller i bettingen.

Men jag tror Sabalenka vinner i slutändan, det verkar vara en jämn match och tjeckiskans fysik lär säcka ihop lagom till mitten av andra set.

Har du fortfarande Rune som favorit till Wimbledon-segern? Att torska 2-6 i tredje set mot Bautista-Agut är väl ingen bra indikator direkt. Även om spanjoren nådde semi i Wimbledon för ett gäng år sedan.

Nja, nu säckade ju Subbalenka ihop mot Voundrasova!!
1.15 speltidtid - utklassning!!
Vad skall snöflingan skylla på idag då?
Vind? Trött? Sovit dåligt? Störd av publik??

Veteranen Agut är ingen duvunge - stadig topp-50 spelare och har 12 titlar och 200 miljoner inspelat…

Han fick väl revansch för förlusten mot Holger i Paris i maj?
Citera
2025-06-21, 15:44
  #33572
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Nja, nu säckade ju Subbalenka ihop mot Voundrasova!!
1.15 speltidtid - utklassning!!
Vad skall snöflingan skylla på idag då?
Vind? Trött? Sovit dåligt? Störd av publik??

Veteranen Agut är ingen duvunge - stadig topp-50 spelare och har 12 titlar och 200 miljoner inspelat…

Han fick väl revansch för förlusten mot Holger i Paris i maj?

Att förlora med en fd Wimbledon-mästarinna är väl ändå mer acceptabelt än att som Goofy förlora mot en hyfsat anonym kinesiska.

Är du fortfarande övertygad om att Rune kommer vinna Wimbledon i år?
Citera
2025-06-22, 02:33
  #33573
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Att förlora med en fd Wimbledon-mästarinna är väl ändå mer acceptabelt än att som Goofy förlora mot en hyfsat anonym kinesiska.

Är du fortfarande övertygad om att Rune kommer vinna Wimbledon i år?

Alltså, ogillade Alexander Bublik tidigare, oklart varför (detta gäller ju även Ostapenko som jag numera älskar), men jag har ändrat mig efter fått en inblick i hans liv utanför tennisen.

Om jag förstått det rätt så är Bublik en jäkel på Shack och en djuping som läser svåra avancerade böcker om livets mening.
dessutom småbarnsförälder, gift och ogillar Ryssland.

Dom senaste veckornas matcher mot världsstjärnor har Bublik visat en mästerlig tennis, och dagens batalj mot Karen Kachmanov var inget undantag!

Hoppas Alexander kan tvåla dit gnällig Daniil i morgondagens gräsfinal…
Citera
2025-06-22, 12:04
  #33574
Medlem
GretaForPresidents avatar
Sätter en slant på att damfinalen i Berlin vinns av kinesiskan X. Wang mot Vondrousova.

Medvedev mot Bublik i Halle? Hoppas på Bublik igen. Bublik nog piggare idag då Daniil fick kämpa tre timmar med Zverev innan han kunde avgöra.

Alcaraz kommer göra processen kort mot Machac i finalen i Queens London - typ t-1, 6-2…

Längtar verkligen till Wimbledon! Någon här som kommer vara på plats i London?
Citera
2025-06-22, 13:14
  #33575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Alltså, ogillade Alexander Bublik tidigare, oklart varför (detta gäller ju även Ostapenko som jag numera älskar), men jag har ändrat mig efter fått en inblick i hans liv utanför tennisen.

Om jag förstått det rätt så är Bublik en jäkel på Shack och en djuping som läser svåra avancerade böcker om livets mening.
dessutom småbarnsförälder, gift och ogillar Ryssland.

Dom senaste veckornas matcher mot världsstjärnor har Bublik visat en mästerlig tennis, och dagens batalj mot Karen Kachmanov var inget undantag!

Hoppas Alexander kan tvåla dit gnällig Daniil i morgondagens gräsfinal…
Har heller aldrig gillat Bublik riktigt. Det har liksom räckt med en Kyrgios. Igår trodde jag det var trams-Bublik som kommit till match. Men så var det inte. Det var Sinner-besegraren som var på plats igår. Den Bublik man gillar. Hoppas han kan vinna finalen också. Han har redan säkrat seedning i Wimbledon även om han förlorar idag tack vare att Ruud, Korda och Fils redan har hoppat av W. Kan tänka mig att Rune också håller en liten tumme för Bublik idag. Rune vill nog gärna behålla seed 8.
Citera
2025-06-22, 19:09
  #33576
Medlem
Ilimitados avatar
Bara jag som stör mig på att spelarna alltid kastar bort en till två bollar då de ska serva? Dom gör det till och med då det är nya bollar. Det är alltså bara ett tics som ger en massa merarbete till de stackars pollpojkarna/flickorna. Tramset med att bära svetthanddukar och hålla parasoll borde dom också sluta med. Det är bara tennisen som håller på med sånt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in